Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt SIF - OB

    Dejlig sejr over Silkeborg her til aften. Var Silkeborg dårlige fordi de er dårlige, eller gjorde OB dem dårlige. Sandheden er nok lidt i midten.
    ​​​​​
    Mens man har snakket meget om OB's manglende scoringsevner, har vi helt glemt at rose den defensive organisation der er opstået.

    Oliver Christensen bliver virkelig beskyttet godt. Jeg tænker at grunden er, at spillerne begynder at finde deres plads under Michelsen. Drachmann styrer for vildt.

    Én var inde på Marco Lunds evne til at pakke spillere ned, og det er også rigtigt. Det er sgu hans 'thing', og kæmpe ros for dét.

    Med coolness og kynisme kan OB spille chancer endnu større og vinde 8-0 i dag.

    Og Oliver Lund er stadig min første mand på holdkortet

    Næste spørgsmål er, om Jebali skal starte i stedet for Svendsen


    #2
    En dejlig sejr på en billig baggrund for gud hvor var de da ringe..

    Rigtig mange gode præstationer idag. Sikker defensiv og en stærk offensiv der lykkedes med at komme til mange chancer mod et meget kompakt hold.
    Oliver Lund virkelig god som højre wingback og Kadrii tilbage i form..

    Dagens “højepunkt” for mig var at opdage Jebali som en opspilsstation vi virkelig har manglet. Han kunne holde på bolden og bedst af alt vandt han næsten samtlige dueller som OC spillede op på ham. Det har jeg virkelig savnet. Ja manden er stadig lidt rusten og mangler stadig relationer. Men hvor var det dog lækkert at se ham bruge sin teknik,fysik og højde. Hvis han kun er på 80-90% har vi altså nogle gode oplevelser i vente med ham.

    Comment


      #3
      Plusser til de tre CF, Jebali, OC, Kadrii og Juel, som kom ind og viste at han er en mere klassisk og “ren” back end Lund, som igen viste at gan trods åbenlyse mangler er en vigtig spiller.

      Vi brænder ALT for meget og jeg glæder mig virkelig til at se Barrett i form igen sammen med Ryan - kantspillet fungerer stort set ikke, og det bliver der brug for mod bedre modstandere.

      Hvad faen man så skal høre med OL kan jeg dog ikke gennemskue - men jeg er heller ikke træner :)

      jeg vil altså godt give Kløve et minus, for vi har ikke råd til de afbrændere på sigt!

      Comment


        #4
        Nogen der ved om Eskesen var skadet eller bare ikke i truppen?

        Comment


          #5
          Synes Sander er lidt usynlig i dag, udover hans aflevering hvor Barret skyder på stolpen. Dejlig at se at Jebali er så ivrig efter at være med i spillet, kunne måske godt tænke at se ham lidt mere i boksen også dog. Han har jo den højde vi har manglet lidt foran.

          Comment


            #6
            Højdepunkter her

            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...pyttet/7793892

            Hør JM råbe da Kløve brænder den første store og gense mønsterangrebet da Jebali er mm fra 1. Scoring for OB

            Comment


              #7
              Flot kamp, nok vores bedste i sæsonen.

              Hold nu op Oliver Lund har vist sig at være en super sub til kanterne. Han spiller vel nærmest en optimal kamp idag, kan ikke huske at han laver så meget som en fejl aflevering.

              Og fedt at Kadrii er igang igen, fra en mindre dvale.

              Oliver C viser det store vingefang, når det gælder. Og er blevet skarpere på udspark.

              Jebali viser tegningerne til et højt topniveau.

              På mange måder en optimal kamp. Jeg behøver ikke at lede efter noget negativt.

              Flot - Glæder mig til fredag.

              Comment


                #8
                God kamp mod en ringe modstander. 3:0 er billigt, vi kunne godt have scoret 4-5 kasser mere.
                Har lidt indtrykket at Bashkim/Jebali er et bedre match end Bashkim/Sander. Ser ud som Bashkim og Jebali ser hinanden mere og spiller mere tilsammen mens Bashkim og Sander virker mere egoistisk når de står tilsammen på banen og prøver det hellere selv selvom medspilleren er bedre positioneret. Ved ikke om der lier en anden konkurrence mellem de to eller om det kun skyldes Jebalis spillemåde som gør bolden bedre fast end de andre og er bedre som ospilstation. Tror faktisk Jebali har den højeste kvalitet i vores offensive han må kun komme i fulde omdrejninger.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  En sejr på enorm billig baggrund mod en uhyggelig defensiv ringe modstander som lukker mindst 2 mål ind hver kamp ( og sætter ny rekord hver gang ) men Fuck det , en sejr var i den grad nødvendig og tiltrængt for at få os på rette spor igen, derfor kunne den SIF kamp ikke komme på et bedre tidspunkt .
                  Vi er tilbage på sejrssporet og der er nu lagt op til en spændende kamp på fredag mod AGF , og i den henseende var sejren også vigtig for fremmødet til fredagens kamp.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Super kamp af alle mand i dag. Jeg havde personligt efterlyst mere fart og kreativitet offensivt. Det skal jeg love for vi lykkedes med, for Silkeborg slipper sgu nådigt fra den her kamp!
                    vigtigst af alt var det at se Bashkim være tilbage. 2 mål og flere gode chancer, flot kamp af ham. Lund og Drachmann spiller også en klasse kamp! Jebali kommer ind på et tidspunkt, hvor silkeborg faktisk er en smule med, men da vi kan begynde at bruge ham i opspillet finder vi for momentum igen. Flot assist til Kadrii og sindssygt ærgerligt han ikke udnytter kadriis endnu flottere assist med hælen. Trorcde to bliver fantastiske sammen, når jebali rammer topformen.
                    Silkeborg virker ikke som et hold, der kan pakke sig. Jeg var sgu lidt rystet over, hvor ringe de var, for jeg synes at have set dem spille et par udmærkede kampe, hvor det har været utur at de ikke har vundet. Det bliver en stor opgave for Kent at finde en formel med det hold, for der mangler kvalitet,

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Super kamp af alle mand i dag. Jeg havde personligt efterlyst mere fart og kreativitet offensivt. Det skal jeg love for vi lykkedes med, for Silkeborg slipper sgu nådigt fra den her kamp!
                      vigtigst af alt var det at se Bashkim være tilbage. 2 mål og flere gode chancer, flot kamp af ham. Lund og Drachmann spiller også en klasse kamp! Jebali kommer ind på et tidspunkt, hvor silkeborg faktisk er en smule med, men da vi kan begynde at bruge ham i opspillet finder vi for momentum igen. Flot assist til Kadrii og sindssygt ærgerligt han ikke udnytter kadriis endnu flottere assist med hælen. Trorcde to bliver fantastiske sammen, når jebali rammer topformen.
                      Silkeborg virker ikke som et hold, der kan pakke sig. Jeg var sgu lidt rystet over, hvor ringe de var, for jeg synes at have set dem spille et par udmærkede kampe, hvor det har været utur at de ikke har vundet. Det bliver en stor opgave for Kent at finde en formel med det hold, for der mangler kvalitet,
                      Men netop at SIF slipper nådigt er vel også udtryk for at OB stadig er uskarpe på trods af 3 mål. Var kampen undet 5-0 var man gået forbi AGF og chancerne var til det og mere ..

                      Var mange skud var der på mål? Hvor mange indenfor rammen og hvor stor er gennemsnitsudnyttelsen for skud indenfor rammen?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Men netop at SIF slipper nådigt er vel også udtryk for at OB stadig er uskarpe på trods af 3 mål. Var kampen undet 5-0 var man gået forbi AGF og chancerne var til det og mere ..

                        Var mange skud var der på mål? Hvor mange indenfor rammen og hvor stor er gennemsnitsudnyttelsen for skud indenfor rammen?
                        Skarphed kommer og går lidt i løbet af en sæson. Kløve skulle have scoret 2, Kadrii 2 mere, Barret 1 og Jebali 1 på en skarp dag. Men vi kan bare håbe at skarpheden gemmes til fredag i en vildt spændende kamp mod en meget meget bedre modstander som ikke giver os tid på bolden og ikke bare sådan kan spille op på Jebali. Så sidder vi nok igen og bander over hvor ringe vi er.....

                        Men bare vi vinder går det også nok

                        Comment


                          #13
                          Virker til at Jebali og Kadrii passer bedre sammen end Sander og Kadrii, da de 2 nok er for ens typer. Ville være oplagt at starte med Jebali inde mod AGF, så kan Sander komme ind fra bænken, med sin hurtighed når AGF forsvaret er spillet trætte. Så var det også dejligt at se, at det var os som scorede et mål, som nok var blevet annulleret af VAR. Men det bliver en helt anden kamp fredag, som man godt kan frygte vil ende 0-0.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Skarphed kommer og går lidt i løbet af en sæson. Kløve skulle have scoret 2, Kadrii 2 mere, Barret 1 og Jebali 1 på en skarp dag. Men vi kan bare håbe at skarpheden gemmes til fredag i en vildt spændende kamp mod en meget meget bedre modstander som ikke giver os tid på bolden og ikke bare sådan kan spille op på Jebali. Så sidder vi nok igen og bander over hvor ringe vi er.....

                            Men bare vi vinder går det også nok
                            Nu var det ikke kun denne kamp jeg mente. Generelt er der et stort misbrug af chancer ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Nu var det ikke kun denne kamp jeg mente. Generelt er der et stort misbrug af chancer ..
                              Ja det er der. Skarphed skal nok vende. Det havde været meget værre hvis vi slet ikke kom frem til chancer som under KN

                              Comment

                              Working...
                              X