Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Silkeborg-OB mandag 16. september 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Simon Voetman fra SFÅ I Parlamentet

    Comment


      Det er bare et hold, der er lige så naivt struktureret, som OB var under ham. Tilsyneladende med en stamme, der har rygrad som en pakke Wasa.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        I et interview siger Kent at det aldrig var planen de skulle trække sig så meget tilbage
        Var han forbandet?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Var han forbandet?
          Ha ha, slet ikke faktisk talte han om statistik, og viste det ville blive svært at overleve.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

            Og han råber og skriger af de unge spillere som hos os. Jeg tror nu ikke på at der er en træner der kan redde dette hold, men de skal finde en ny træner så de kan rykke op hurtigt.
            På nær de jammerlige intetsigende interview var den pinlige råben og skrigen det værste ved KN i OB. Og så selvfølgelig nederlagene og Jönsson og alle de andre elendigheder han hentede, men det er uden for kategori.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Simon Voetman fra SFÅ I Parlamentet
              Endnu et forrygende format fra Viasats side. "Hvem har Danmarks bedste fans" Gaaaaaaab

              Comment


                Havde en rolig aften på sofaen. Helt afslappet fordi sejren var aldrig i fare. Eneste kritik er at vi skulle have scoret 4-5 kasser mere. Det er lidt ærgerligt fordi tror ikke at man får sådan en ringe modstander alt for ofte. 2 afslutninger på mål i en hjemmekamp hvor man tidligt var bagud og skulle jage målet... Silkeborg er vel en sikker nedrykker, tror ikke en gang Ove P kunne redde det hold i en sæson med tre nedrykker. Og hvad er jeg glad at Kent er ikke mere træner i OB. Han er væk, tre år for sent, men han er væk!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Endnu et forrygende format fra Viasats side. "Hvem har Danmarks bedste fans" Gaaaaaaab
                  Det er så ringe et program. Kan slet ikke leve op til Prl parlamentet. Alt skal jo helst vinkles over på brømbø som altid med viashit.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det er så ringe et program. Kan slet ikke leve op til Prl parlamentet. Alt skal jo helst vinkles over på brømbø som altid med viashit.
                    jeg synes det var ok. Kender ikke Pri parlamentet ?!

                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Er du gal fesent program. Hvorfor skal det handle om BIF konstant? Det er kraft edmer useriøst.
                      Egentlig en god ide, men lad dem diskutere noget mere spændende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        jeg synes det var ok. Kender ikke Pri parlamentet ?!
                        Synes simpelthen at emnerne var for banale til, at det bare var lidt interessant. En totalt overfladisk gennemgang af transfervinduets vindere, og hvem de forskellige troede blev mestre og vandt bronze. Og der var ikke mere tid end 5 minutter pr. emne. Det kom der altså ikke meget interessant ud af, de nåede dårligt nok at debattere. Udvælg dog et enkelt eller to emner, som de så kan forberede sig indgående på, og så kunne det sikkert godt være blevet interessant, flere af debattørerne havde da fin indsigt lød det til. Men en fuldstændig lige gyldig diskussion om, hvem der er Superligaens "bedste fans", det var sgu spild af min tid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          jeg synes det var ok. Kender ikke Pri parlamentet ?!
                          De prøver at efterligne et program der har kørt et par sæsoner hvor top 6 i Prl er repræsenteret.
                          Nu har viashit så også stjålet det ligesom KEP/Graulund og deres forudsigelser. Latterligt....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Synes simpelthen at emnerne var for banale til, at det bare var lidt interessant. En totalt overfladisk gennemgang af transfervinduets vindere, og hvem de forskellige troede blev mestre og vandt bronze. Og der var ikke mere tid end 5 minutter pr. emne. Det kom der altså ikke meget interessant ud af, de nåede dårligt nok at debattere. Udvælg dog et enkelt eller to emner, som de så kan forberede sig indgående på, og så kunne det sikkert godt være blevet interessant, flere af debattørerne havde da fin indsigt lød det til. Men en fuldstændig lige gyldig diskussion om, hvem der er Superligaens "bedste fans", det var sgu spild af min tid.
                            Enig. Ham Jon er sgu også en uinteressant vært. Faktisk tror jeg de 6 deltagere havde større indsigt i hvad der rører sig i klubberne end han har.
                            Det var ren Cammilla Martin.

                            Comment

                            Working...
                            X