Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Silkeborg-OB mandag 16. september 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Sindssygt angreb. Det havde været en klar kandidat til årets mål og Jebali ser efterhånden vild ud.

    Er det et nyt gyldent angrebspar?
    Det er sgu et for tyndt grundlag at bedømme det på. Kan de spille sammen på samme niveau mod AGF, så skal jeg nok stemme i.

    Comment


      Det bedste ved denne kamp udover sejren er, at vi spillede med gejst og spilleglæde og fantasi mod et bundhold. Det plejer vi ikke at kunne. Nye tider ?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Sindssygt angreb. Det havde været en klar kandidat til årets mål og Jebali ser efterhånden vild ud.

        Er det et nyt gyldent angrebspar?
        Du og jeg kunne trylle mod det Silkeborg-hold der...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det er sgu et for tyndt grundlag at bedømme det på. Kan de spille sammen på samme niveau mod AGF, så skal jeg nok stemme i.
          Det har du ret i. Men jeg vil mene det er ligeså rigtigt, at Jebali er blevet ligeså meget bedre på bolden, som Silkeborg er dårlige - og så har Kadrii genfundet jeg-afslutter-skarpt-på-alt mentaliteten. Dét kan blive farligt.

          edit: ærgerligt, der ikke lige er en pokalkamp mere inden GF hvor der kunne tankes selvtillid.
          Last edited by B(ob); 16-09-2019, 19:51.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Du og jeg kunne trylle mod det Silkeborg-hold der...
            Ikke dig... :-D

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Det har du ret i. Men jeg vil mene det er ligeså rigtigt, at Jebali er blevet ligeså meget bedre på bolden, som Silkeborg er dårlige - og så har Kadrii genfundet jeg-afslutter-skarpt-på-alt mentaliteten. Dét kan blive farligt.
              Helt klart. Jebali har et super højt niveau, hvis vi kan forløse det, og det her er den perfekte kamp at få ham lidt igang på. Så skal vi så bare se det udfoldet, når vi har brug for det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Ikke dig... :-D
                Heartbreaking...

                Comment


                  Lækkert. Retti lækkert. Baggrunden er formentlig discountbillig, men man må tage chancerne, når de er der, og det her var overbevisende.

                  Kent er fortid i morgen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                    Lækkert. Retti lækkert. Baggrunden er formentlig discountbillig, men man må tage chancerne, når de er der, og det her var overbevisende.

                    Kent er fortid i morgen.
                    Næsten synd hvis det sker. Han er en kamp fra at være den træner med flest superligakampe.

                    Comment


                      Hvis jeg holdt med sif, ville jeg råbe Kent raus. Hvad i alverden var meningen med fra start at parkere bussen og overlade alt til os.. Han var ringe i OB men det her overgår alt.
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Næsten synd hvis det sker. Han er en kamp fra at være den træner med flest superligakampe.
                        Og han råber og skriger af de unge spillere som hos os. Jeg tror nu ikke på at der er en træner der kan redde dette hold, men de skal finde en ny træner så de kan rykke op hurtigt.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                          Lækkert. Retti lækkert. Baggrunden er formentlig discountbillig, men man må tage chancerne, når de er der, og det her var overbevisende.

                          Kent er fortid i morgen.
                          Det er sørgeligt hvis han skal have lov at rende rundt igen og hæve sin hyre uden at lave noget, blot fordi han er pivelendig til sit job.
                          Mon der så efterhånden findes et individ i Danmark som syntes KN er en dygtig træner?
                          Ja udover KN selv og JH selvfølgelig.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Hvis jeg holdt med sif, ville jeg råbe Kent raus. Hvad i alverden var meningen med fra start at parkere bussen og overlade alt til os.. Han var ringe i OB men det her overgår alt.
                            Jeg vil gå så langt som at kalde det absurd, hvis de ikke fyrer ham. Det er åbenlyst, at han totalt har tabt det på gulvet. Holder de fast i ham, har de allerede strakt våben i nedrykningskampen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg vil gå så langt som at kalde det absurd, hvis de ikke fyrer ham. Det er åbenlyst, at han totalt har tabt det på gulvet. Holder de fast i ham, har de allerede strakt våben i nedrykningskampen.
                              I et interview siger Kent at det aldrig var planen de skulle trække sig så meget tilbage
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                I et interview siger Kent at det aldrig var planen de skulle trække sig så meget tilbage
                                Jeg var sgu lige ved at falde ned af stolen. Så har han da endegyldigt tabt holdet fuldstændig, for hvis der var noget de IKKE gjorde, så var det da at komme frem på banen.

                                Comment

                                Working...
                                X