Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Silkeborg-OB mandag 16. september 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægSindssygt angreb. Det havde været en klar kandidat til årets mål og Jebali ser efterhånden vild ud.
Er det et nyt gyldent angrebspar?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er sgu et for tyndt grundlag at bedømme det på. Kan de spille sammen på samme niveau mod AGF, så skal jeg nok stemme i.
edit: ærgerligt, der ikke lige er en pokalkamp mere inden GF hvor der kunne tankes selvtillid.Last edited by B(ob); 16-09-2019, 19:51.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Det har du ret i. Men jeg vil mene det er ligeså rigtigt, at Jebali er blevet ligeså meget bedre på bolden, som Silkeborg er dårlige - og så har Kadrii genfundet jeg-afslutter-skarpt-på-alt mentaliteten. Dét kan blive farligt.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægLækkert. Retti lækkert. Baggrunden er formentlig discountbillig, men man må tage chancerne, når de er der, og det her var overbevisende.
Kent er fortid i morgen.
Comment
-
Hvis jeg holdt med sif, ville jeg råbe Kent raus. Hvad i alverden var meningen med fra start at parkere bussen og overlade alt til os.. Han var ringe i OB men det her overgår alt.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Næsten synd hvis det sker. Han er en kamp fra at være den træner med flest superligakampe.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægLækkert. Retti lækkert. Baggrunden er formentlig discountbillig, men man må tage chancerne, når de er der, og det her var overbevisende.
Kent er fortid i morgen.
Mon der så efterhånden findes et individ i Danmark som syntes KN er en dygtig træner?
Ja udover KN selv og JH selvfølgelig.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægHvis jeg holdt med sif, ville jeg råbe Kent raus. Hvad i alverden var meningen med fra start at parkere bussen og overlade alt til os.. Han var ringe i OB men det her overgår alt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg vil gå så langt som at kalde det absurd, hvis de ikke fyrer ham. Det er åbenlyst, at han totalt har tabt det på gulvet. Holder de fast i ham, har de allerede strakt våben i nedrykningskampen.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
I et interview siger Kent at det aldrig var planen de skulle trække sig så meget tilbage
Comment
Comment