Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Pointene først, ja - men gerne mere end det

    Comment


      #32
      Synes, ligesom Sheed, også at vi snart skal have lidt mere value fra en som Jebali. Der har været for lidt output ift hvad man kunne forvente af én, der træder direkte ind øverst i lønhierarkiet.

      Derudover må jeg bare sige, at jeg savner Barrett på venstrebacken. Da vi var virkelig flyvende var det med både Ryan og Barrett som to offensivt indstillede backs, og sorry, men det får man altså ikke hvis vi stiller med Oliver Lund og Alexander Juel i aften. Ved godt Ryan er skadet, men pointen er den samme.

      Og så er det på tide, at Kadrii får nettet til at blafre med et mål i spil og ikke blot på dødbold som straffe.

      Comment


        #33
        JBL skulle efter sigende have knæ-problemer.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Trist, hvis Jebali ikke har spillet sig tættere på i de sidste 14 dage. Manden er truppens bedst betalte, og har været her i 1½ måned nu. Jeg synes ikke rigtigt, at han har nogle undskyldninger for ikke at skulle kunne levere, især når Bashkim heller ikke ligefrem har været flyvende.
          Bedre løn end legetøjs AK?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Synes, ligesom Sheed, også at vi snart skal have lidt mere value fra en som Jebali. Der har været for lidt output ift hvad man kunne forvente af én, der træder direkte ind øverst i lønhierarkiet.

            Derudover må jeg bare sige, at jeg savner Barrett på venstrebacken. Da vi var virkelig flyvende var det med både Ryan og Barrett som to offensivt indstillede backs, og sorry, men det får man altså ikke hvis vi stiller med Oliver Lund og Alexander Juel i aften. Ved godt Ryan er skadet, men pointen er den samme.

            Og så er det på tide, at Kadrii får nettet til at blafre med et mål i spil og ikke blot på dødbold som straffe.
            Håber vi spiller 4-3-3 i aften med alle tre angribere for start (Jebali, Kadrii og Sander) som kan spille mod en ny målmand og et svagt defensivt hold
            Derudover passer det fint ift. back positionerne.

            OC
            AJA - Tverskov - Leeuwin - O. Lund
            Opondo - JD - Kløve
            Kadrii - Jebali - Sander
            siden 1887

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Håber vi spiller 4-3-3 i aften med alle tre angribere for start (Jebali, Kadrii og Sander) som kan spille mod en ny målmand og et svagt defensivt hold
              Derudover passer det fint ift. back positionerne.

              OC
              AJA - Tverskov - Leeuwin - O. Lund
              Opondo - JD - Kløve
              Kadrii - Jebali - Sander
              Håber jeg også. Men der bliver ikke meget at skyde med fra bænken hvis der skal satses offensivt. Eske er ikke udtaget. Så er det Greve og AK

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Nu er det kun avisens bud på en startopstilling, ovenpå lukkede træninger, skulle det være underligt at de gætter rigtigt.
                Der er andre måder at gætte den på, end ved åbent spil :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Håber jeg også. Men der bliver ikke meget at skyde med fra bænken hvis der skal satses offensivt. Eske er ikke udtaget. Så er det Greve og AK
                  Helt enig. Er Eskesen skadet?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Det bliver
                    O.Christensen
                    Leeuwin Tverskov M. Lund
                    O. Lund Opondo Drachmann Kløve Barrett
                    Bashkim Sander
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Bedre løn end legetøjs AK?
                      Ja, den skulle være god nok. Det synes jeg heller ikke er chokerende, når man ser på hvilke klubber han har været i de seneste år, og hvad han er blevet handlet for. Men så har jeg også en forventning om, at manden kan spille sig på i start 11, især når vi har problemer offensivt.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det bliver
                        O.Christensen
                        Leeuwin Tverskov M. Lund
                        O. Lund Opondo Drachmann Kløve Barrett
                        Bashkim Sander
                        Dejlig opstilling. Kan desværre ikke se kampen så bliver spændende at læse om den sent i aften når jeg får fri.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Dejlig opstilling. Kan desværre ikke se kampen så bliver spændende at læse om den sent i aften når jeg får fri.
                          Den bliver genudsent kl 04.00 på Tv3 max, hvis du vil se den :)

                          Comment


                            #43
                            Ligner at Kent disker op med et 5-mands betonforsvar. Deres "wingbacks" Crone og Møller er i hvert fald de mindst offensive jeg kan komme i tanke om.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Ja, den skulle være god nok. Det synes jeg heller ikke er chokerende, når man ser på hvilke klubber han har været i de seneste år, og hvad han er blevet handlet for. Men så har jeg også en forventning om, at manden kan spille sig på i start 11, især når vi har problemer offensivt.
                              Det er sådan set ok. Jeg tror på ham når han kommer i form. Men troede bare lønningerne var sat ned. Men kvalitet koster.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ligner at Kent disker op med et 5-mands betonforsvar. Deres "wingbacks" Crone og Møller er i hvert fald de mindst offensive jeg kan komme i tanke om.
                                Hva fa'en ikke en 4-4-2???
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X