Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alexander Juel Andersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alexander Juel Andersen

    Jeg giver lige Alexander Juel Andersen en tråd, selvom han ikke skal være her så længe i første omgang.

    Vi har haft en snak med ham om skiftet til OB, hvad han kan bidrage med osv. (Plus lidt sjov og ballade fra Moses Opondo).

    http://obstruktion.dk/juel-andersen-...lige-verdener/

    #2
    I hvert fald en meget sympatisk fyr og glæder mig at se hvordan han lader fødderne tale.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Jeg giver lige Alexander Juel Andersen en tråd, selvom han ikke skal være her så længe i første omgang.

      Vi har haft en snak med ham om skiftet til OB, hvad han kan bidrage med osv. (Plus lidt sjov og ballade fra Moses Opondo).

      http://obstruktion.dk/juel-andersen-...lige-verdener/
      Lyder til at det var OB(forventet) der forlangte en kort kontrakt. Men ligesom Oliver Lund lyder han som en super fyr

      Comment


        #4
        Vi har haft en snak med Alexander Juel Andersen, hvor vi især kommer ind på starten i klubben, pokalkampen mod AGF og hans fremtid i OB.

        http://obstruktion.dk/alexander-juel...-chancen-i-ob/

        Comment


          #5
          Synes egentlig han har gjort en god figur

          Comment


            #6
            Han spillede rigtig godt i søndags

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Han spillede rigtig godt i søndags
              Ja det gjorde han bestemt. Men jeg vil gerne se flere kampe på dette niveau før jeg er overbevist om at han skal have en længere kontrakt. Syntes faktisk det er hans første sådan rigtig gode kamp. De andre har været acceptable eller under niveau IMO.
              Men nu er han ved at komme i form som han selv siger. Så kan vi rigtig bedømme ham på et bedre grundlag her de sidste 5-6 kampe

              Comment


                #8
                Hans kontrakt med Vendsyssel løber, så vidt jeg ved, ud til sommer, hvilket betyder, at vi kan hente ham på en forhåndskontrakt ganske gratis.

                Nu ved jeg self. ikke hvad planen er for forsvaret i den nye sæson, men han er da absolut en fin trupsspiller at have, særligt hvis vi kan få fat i ham gratis. Jeg er enig i, at han ikke har brændt banen af, men han har heller ikke gjort sig negativt bemærket i min optik. Jeg drømmer selvfølgelig om Daniel Høegh tilbage i striwet, men kan det ikke lade sig gøre, og kan puslespillet ikke gå op på andre måder, er jeg i hvert fald åben for at give ham en sæson mere. En 1-årig kontrakt fra næste sommer kan næppe smadre budgettet.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Hans kontrakt med Vendsyssel løber, så vidt jeg ved, ud til sommer, hvilket betyder, at vi kan hente ham på en forhåndskontrakt ganske gratis.

                  Nu ved jeg self. ikke hvad planen er for forsvaret i den nye sæson, men han er da absolut en fin trupsspiller at have, særligt hvis vi kan få fat i ham gratis. Jeg er enig i, at han ikke har brændt banen af, men han har heller ikke gjort sig negativt bemærket i min optik. Jeg drømmer selvfølgelig om Daniel Høegh tilbage i striwet, men kan det ikke lade sig gøre, og kan puslespillet ikke gå op på andre måder, er jeg i hvert fald åben for at give ham en sæson mere. En 1-årig kontrakt fra næste sommer kan næppe smadre budgettet.
                  Der er allerede aftalt en mindre overgangssum med Vendsyssel så jeg tænker ikke den går. Hvis vi ikke udløser den tænker jeg at han returnerer tilbage til Nordjylland. Tænker ikke det kan være mere end 100.000-200.000kr. Så enten gør man det nu her eller så er man nok bare ikke interesseret.
                  Men jeg tænker også en 1,5 årig kontrakt indtil 30/6-2021 vil være passende hvis man absolut vil have ham

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det gjorde han bestemt. Men jeg vil gerne se flere kampe på dette niveau før jeg er overbevist om at han skal have en længere kontrakt. Syntes faktisk det er hans første sådan rigtig gode kamp. De andre har været acceptable eller under niveau IMO.
                    Men nu er han ved at komme i form som han selv siger. Så kan vi rigtig bedømme ham på et bedre grundlag her de sidste 5-6 kampe
                    Desværre bliver de kampe nok hovedsageligt på HB. Her er han udfordret på at han ikke har farten til for alvor at blive god offensivt. Jeg synes klart at hans bedste plads er som en af de tre bagerste. Desværre for ham er hans venstreben ret skidt, så det skal nok helst være i Leeuwins side, hvor han lige har et niveau at tage inden han kan vippe ham af.
                    jeg synes godt vi kan skrive en kontrakt på et år til halvandet med ham. Hans størrelse gør også at vi kan smide ham ind i kampe, hvor vi bøvler med at skabe chancer. Vi er lige pludselig giftige på dødbolde, hvis backerne hedder Lund og Juel og vi i forvejen har de tre sædvanlige i bagerste geled.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Han spillede rigtig godt i søndags
                      I nedtakten efter kampen nævnte Jacob M, at godt nok havde publikum kåret Sander S som man of the match, men for ham var Alexander Juel bedste OB`er i kampen. Dette fik en af journalisterne til nævne den korte kontrakt og mulighed for forlængelse. Med sædvanlig ræv bag øret svarede JM, at Alexanders chance for forlængelse i hvert fald ikke var blevet forringet.
                      Mvh pnl

                      Comment


                        #12
                        Alexander Juel er glad for at være tilbage i OB på en permanent aftale. Han føler sig ønsket i klubben, og det var også det, han helst ville. Han mener også, at han er kommet tilbage fra ferie i en god forfatning.

                        http://obstruktion.dk/alexander-juel...rne-vaere-her/

                        Comment

                        Working...
                        X