Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 30.8.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Har ikke den fjerneste idé, men jeg håber ikke, at det er noget de bruger meget tid på, fordi i så fald er udbyttet jo helt elendigt. Forhåbentligt er det noget man har underprioriteret og måske begynder at skrue lidt op for, for vi hører absolut ikke til blandt de bedste.
    Jakob Michelsen træner meget specifikt mod de forskellige hold, mod FCN var det kontra, mod Hobro var det mere med at flytte bolden hurtigt ... mod Sønderjyske var det tydeligvis at køre lange skift og spille meget stejlt.
    Dødbolde bliver trænet mod slutningen af hver træning, i hvert fald den sidste før kamp ... hvor de laver de dødbolde de vil forsøge sig med under kampen.
    På baggrund af de dødbolde er det som oftest muligt at gætte sig til starteren.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Jakob Michelsen træner meget specifikt mod de forskellige hold, mod FCN var det kontra, mod Hobro var det mere med at flytte bolden hurtigt ... mod Sønderjyske var det tydeligvis at køre lange skift og spille meget stejlt.
      Dødbolde bliver trænet mod slutningen af hver træning, i hvert fald den sidste før kamp ... hvor de laver de dødbolde de vil forsøge sig med under kampen.
      På baggrund af de dødbolde er det som oftest muligt at gætte sig til starteren.
      Faktisk er det overraskende at de træner dødbolde, for det ligner det bestemt ikke i kampene.

      Trænes der i en evt plan B som man kan sætte i værk hvis plan A viser sig ineffektiv som i dag?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Vi spillede ikke ret godt i dag, men det gjorde Sandi Putros heller ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
          Der sket mange latterlige ting i dag....

          Men det er tydeligt, at der er problemer efter udskiftningerne i truppen. Det som kørte på automatismen er helt væk. Opondo. Jebali og Sander laver ting, som ikke passer ind i systemet. Det kommer til at tage tid før det virker igen. Kløve er et stykke fra topform. Og nu ved vi hvorfor Barret ikke har spilet - han var top elendig. SFÅ har filosoferet over, hvorfor han ikke spiller - nu har vi svaret: fordi JM vidste at han var skod! Han er sandsynligvis mentalt helt væk, fordi han tror, at han skal noget bedre end OB i stedet for at vise noget taknemlighed over, at OB har betalt hans løn i de 100 år han var middelmådig. Vi skaber intet, selvom vi har bolden hele tiden. Vi har som de sidste 6 år utroligt svært ved at spille mod et hold, som intet vil (og intet kan). Jeg er rystet over at SDR kommer til Odense og INTET kan og vil. Det er så pinligt at den danske liga er så ringe, at et hold der spås chancer for at komme i top 6 praktisk talt ikke kan spille sig ud af pres og ikke kan komme over midten mod et hold, der har 1 point mere end dem selv.
          Jøsses, du skulle tage at kravle i seng lille ven. Hvordan pokker er det dog du taler om vores spillere på.. Barret forlængede sidste år med den plan at han skulle afsted i dette vindue så klubben også kunne tjene lidt. Og se nu hvordan klubben "hjælper" ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg

            Du har så meget ret. Det er muligt at dommertrioen ikke havde en heldig dag, men dagens mest pinlige præstation går til stiften. At stå mellem et hav af OB-fans der sviner Absalonsen til som vi hørte i dag er simpelthen for infantilt. Der må være nogle voksne iblandt os, der kan slå ned på den slags.
            Enig. Det er præcis derfor at der ikke står flere på stemnings afsnittet. Det er ofte så tåkrummende pinligt at man hellere sætter sig på langsiden blandt voksne. Sorry

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Planen ser ud til at være langsomt spil i bagkæden, kombineret med lange skift og lange stejle afleveringer og så er det vel efterhånden klart at Oliver Lund er førstevalg på backen, fordi Barrett vil væk.
              Sådan så det ud. Men det er jo ikke det de har terpet i ugens løb.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Der er vist flere ting der skal trænes , der blev sagt under kampen at vi har flest upræcise indlæg af alle i ligaen det hænger selvfølgelig også sammen med at vi ikke ejer en eneste i truppen der vil kunne heade til en ballon selvom de har den i snor.
                Det med det langsomme spil var selvfølgelig en lille provokation :).
                Men jeg tror nu nok de lange skift er blevet trænet, uden at jeg har set det.
                Det jeg bemærker er de meget specifikke træninger op til hver kamp.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Faktisk er det overraskende at de træner dødbolde, for det ligner det bestemt ikke i kampene.

                  Trænes der i en evt plan B som man kan sætte i værk hvis plan A viser sig ineffektiv som i dag?
                  Ikke det jeg har set.
                  Det ser meget ud som om der trænes efter hvordan Michelsen mener at man kan klare sig bedst, imod den kommende modstander (der er selvfølgelig også andre træningssessioner) ... den slags har jeg en holdning til som jeg gerne lufter :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Man må bare konstatere, at vi er satans ufarlige, hvilket er vores helt, helt store problem. Samtidig bliver der brugt krudt på at kommunikere ‘”god indsats’” og ‘”skandale af dimensioner’” (dommer).

                    Lad nu ikke de her dommerfejl - som vi INTET kan gøre ved - blive et figenblad, som vi gemmer vores dårlige præstationer bagved. For dét er næsten værre end spillet banen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg

                      Jøsses, du skulle tage at kravle i seng lille ven. Hvordan pokker er det dog du taler om vores spillere på.. Barret forlængede sidste år med den plan at han skulle afsted i dette vindue så klubben også kunne tjene lidt. Og se nu hvordan klubben "hjælper" ham.
                      Ja det gjorde han måske, men jeg tror også barrett har for høje tanker om sig selv. Det virker umiddelbart ikke til spændende klubber vælter i tilbud til ham. OB har givet ham chancerne i sæsonens første kampe, hvor han simpelthen bare har været på et lavere niveau. Han har måske tænkt at interessen var større og han havde været videre for længst. Derfor tror jeg at han har haft hovedet et andet sted og er blevet straffet den vej. Michelsen tror jeg til hver en tid vælger de 11 bedste, med mindre en spiller er i seriøse forhandlinger andetsteds. Barrett skal se realiteterne i øjnene og finde sin form igen. Ellers kan han med rette vurderes som et one season Wonder, for det er reelt kun en enkelt sæson i OB at han har været iøjnefaldende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Det med det langsomme spil var selvfølgelig en lille provokation :).
                        Men jeg tror nu nok de lange skift er blevet trænet, uden at jeg har set det.
                        Det jeg bemærker er de meget specifikke træninger op til hver kamp.
                        Måske du skal overvære mere end 20 min af et træningspas, inden du stiller dig så skråsikkert op. Bare et forslag.
                        Last edited by sinus; 30-08-2019, 23:04.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                          Man må bare konstatere, at vi er satans ufarlige, hvilket er vores helt, helt store problem. Samtidig bliver der brugt krudt på at kommunikere ‘”god indsats’” og ‘”skandale af dimensioner’” (dommer).

                          Lad nu ikke de her dommerfejl - som vi INTET kan gøre ved - blive et figenblad, som vi gemmer vores dårlige præstationer bagved. For dét er næsten værre end spillet banen.
                          Men det pres vi fik lavet resulterede jo i et mål, som vi så ikke får. Det er da en kæmpe ting. Ellers havde vi vundet en sløj kamp, hvor vi dog var klart bedst. Hvis der var blevet dømt offside på Sanders mål mod Randers havde det da også været pisse træls

                          Comment


                            Man skal heller ikke glemme, at fodbold handler om positive og negative cirkler. Havde vi fået de point vi skulle have i denne sæson, så var kampen i dag heller ikke blevet så unødvendigt tæt, så havde vi produceret flere chancer og scoret flere mål.

                            Comment


                              Vi mangler JJT. Uden ham i topform, vinder vi ikke kampe. Simple as that!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                                Men det pres vi fik lavet resulterede jo i et mål, som vi så ikke får. Det er da en kæmpe ting. Ellers havde vi vundet en sløj kamp, hvor vi dog var klart bedst. Hvis der var blevet dømt offside på Sanders mål mod Randers havde det da også været pisse træls
                                Der er forskel på os fans og så dem, der kan ændre noget inde på banen. JM og co skal se at få fokus på at forbedre vores offensiv. Vi andre skal nok klare dommerjammeren.

                                Comment

                                Working...
                                X