Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE 30.8.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tænk lige tanken hvis der blev præsenteret årtiets transferbombe i pausen af aftenens kamp på stadion hvis jeg var sportsdirektør ville det 100% ske.

    Comment


      #32
      Jeg kommer desværre ikke til at kunne se den - heller ikke på tv. Håber der laves en god kamptråd, jeg kan læse efterfølgende. Synes der er færre der følger den. Finder den kamptråde andre steder?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Jeg kommer desværre ikke til at kunne se den - heller ikke på tv. Håber der laves en god kamptråd, jeg kan læse efterfølgende. Synes der er færre der følger den. Finder den kamptråde andre steder?
        På Twitter opdaterer OB selv løbende under denne profil: https://twitter.com/OdenseBK_LIVE

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Tænk lige tanken hvis der blev præsenteret årtiets transferbombe i pausen af aftenens kamp på stadion hvis jeg var sportsdirektør ville det 100% ske.
          Mindes ikke at vi har præsenteret en spiller på en kampdag. Men det ville være oplagt.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Mindes ikke at vi har præsenteret en spiller på en kampdag. Men det ville være oplagt.
            Det forestiller jeg mig heller ikke at vi gør. Selvom vandrørene i OB er ekstremt tætte efter JH kom til, så plejer der altid at slipper noget ud et par timer før en offentliggørelse.

            Comment


              #36
              Det bliver som forventet
              Oliver
              Leeuwin Tverskov M.Lund
              Ryan Opondo Drachmann Kløve O.Lund
              Sander Bashkim
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X