Tænk lige tanken hvis der blev præsenteret årtiets transferbombe i pausen af aftenens kamp på stadion hvis jeg var sportsdirektør ville det 100% ske.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SønderjyskE 30.8.2019
Collapse
X
-
Jeg kommer desværre ikke til at kunne se den - heller ikke på tv. Håber der laves en god kamptråd, jeg kan læse efterfølgende. Synes der er færre der følger den. Finder den kamptråde andre steder?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg kommer desværre ikke til at kunne se den - heller ikke på tv. Håber der laves en god kamptråd, jeg kan læse efterfølgende. Synes der er færre der følger den. Finder den kamptråde andre steder?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTænk lige tanken hvis der blev præsenteret årtiets transferbombe i pausen af aftenens kamp på stadion hvis jeg var sportsdirektør ville det 100% ske.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Mindes ikke at vi har præsenteret en spiller på en kampdag. Men det ville være oplagt.
Comment
-
Det bliver som forventet
Oliver
Leeuwin Tverskov M.Lund
Ryan Opondo Drachmann Kløve O.Lund
Sander Bashkim"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment