Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd HOBRO-OB den 23. august 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dommerene i Superligaen ER og BLIVER ELENDIGE!!!!

    Comment


      Jammerlig kamp, ikke eksisterende midtbane, dog med Opondo som lyste op i glimt angrebet var ikke til stede i dag. Drachmann bores farligste mand i dag.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Pis mig i øret. Rent teknisk var det virkelig VIRKELIG dårligt. De lokale 4.klassere kan være med der.

        Jeg er ikke sur, men jeg er godt nok skuffet.

        Comment


          Hvor er det ringe. Vi er pisse dårlige, i afleveringer, vi brænder oplagte tilbud. Det skriger til himlen når selv Tverskov laver dårlige afleveringer.
          Thums up til Jibali og Moses.


          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
            Dommerene i Superligaen ER og BLIVER ELENDIGE!!!!
            Enig. Men vi kan kun takke os selv. Sander var savnet.

            Comment


              Vi manglede vores vores nye homeboy, tap in Sander

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Hvad mener du?

                Altså, vi snakker jo ikke om spillet ude på banen, der har været dårligt fra begge sider. Vi snakker om at OB har haft 2,5 kæmpe chancer de skal lave mål på, mens Hobro ikke rigtigt har haft et reelt skud på mål.

                OB har haft bolden 60 % af tiden og store chancer. Så skal man vinde.
                Jeg er sådan set enig. Vi har bolden mest, men det er vel kun i en periode på 15 til 20 min vi dominerer. Der mangler kvalitet i alle kæder. Vi er heldige med det ene point.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Vi har været ringe lige siden vi slog Lyngby. Det er sgu ved at være bekymrende.

                  Comment


                    Taber attitude af Lund man er satme ikke tilfreds med et point i Hobro
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Hvor ser OB rystende dårlige ud, hvad fanden er der gået galt ? Hobro er bestemt en mandskab som er til at snakke med og med OBs start 11 og bredde burde vi være mere dominerende, men vi ligner i store dele af kampen fuldstændigt jævnbyrdige mandskaber.

                      Dem der starter idag, bringer ikke nok offensivt og det må det taktiske geni af vores træner, snart kunne få øje på. Der kommer gennembruds løb fra Opondo og måske lidt fra Lund som de ENESTE ! Baskim er forvandlet til en marginal spiller ud af det blå... Vores bold omgang på den sidste 1/3 del var under al kritik.
                      Eske bruger et kvarter på at vise man ikke behøves at have 20 fejlafleveringer i en kamp og AK viser faktisk også niveau.

                      Og så håber jeg kraftedme ikke at ham Jebali er i form, for ellers ligner det da et fejl køb af de helt store gennem tiderne.

                      Der skal kigges på om formationen er rigtigt og dem der bliver brugt passer til den. Mener Eske banker gevaldigt på med hans indhop. Højt niveau i første touch, gode afleveringer frem i banen og hurtighed med bolden generelt. Når vi kun spiller med 3 mand på midten skal de kunne gå med frem i den offensive del, ellers så bliver vi ALT for let at læse og så går der Kent i den.

                      Totalt åndssvage to point at miste, mod en nedrykker kandidat.. Og de bliver altså tabt på taktik tavlen i dag..

                      Comment


                        Vores fordel at gå i sæsonen med et indspillet hold blev tabt noget sted...
                        Uforståeligt med så mange fejlafleveringer og så lidt flow i spillet.
                        Moses Opondo, den nye mand på midtbanen, var klar vores bedste. Hvor var Kløve i dag? Var han med? Havde forventet at vores offensive spil forbedres med sine løb og spillemåde, men det var en stor skuffelse.
                        Olli Lund havde desværre én af sine of-dage. De kommer ja den én eller anden gang. Havde ikke forstået hvorfor vi skiftede ikke tidligere men Barretts 10 minutter på banen kunne måske forklare det.... Havde ikke indtrykket at der kom nogen ind som ville vise at han kan og vil gør en forskel. Men man må måske også se at 10 minuter er lidt tid.
                        Bashkim er lidt en skygge af sig selv. Arbejder vildt, men er uskarp. Manden som ellers forstår at trykke af med det samme når han får bolden er nu ofte for langsomt. Spillede han nu ikke allerede 90 minutter i alle kampe? Måske er der lidt træthed som koster de afgørende to eller tre procenter og man skulle nedsætte belastning under træningen for ham.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Var det ikke en idé at vinde de her kampe mod de “lette” modstandere hvis man skal have nogen som helst chance for at være med i det forjættede top seks?
                          Ja, men ikke hver idé giver et resultat... ;-)
                          Det er skuffende. Havde forventet at vi får en bedre start fordi vi startede sæsonen med et indspillet hold. Måske det hele viser hvor stor betydning Casper Nielsen havde på vores midtbane.
                          Men til mindst står vi langt bedre der end efter runde 7 i sidste sæson... :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, men ikke hver idé giver et resultat... ;-)
                            Det er skuffende. Havde forventet at vi får en bedre start fordi vi startede sæsonen med et indspillet hold. Måske det hele viser hvor stor betydning Casper Nielsen havde på vores midtbane.
                            Men til mindst står vi langt bedre der end efter runde 7 i sidste sæson... :-)
                            Ja ja, vi er da ikke rykket ud endnu. Men det er bekymrende. Særligt er Bashkims attitude et problem.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Jeg ser sgu en kamp med lidt andre øjne end de fleste herinde. Skuffende første halvleg, ringe eller under normal fra Kløve, O Lund, Bash, Jebali og Tver. De bliver eller er alle bedre end de viste i dag.

                              jeg ser stort potentiale 7 Opondo/Kløve/Janus og jeg syglæder mig til Bash finder sit niveau.

                              men selv i sådan en kamp bør vi vinde og skaber 2-3-4 chancer vi det seneste halve år har vist vi scorer på.

                              Jeg er ikke tilfreds, men ser en kamp, der burde være vundet og med en god håbdfukd spillere, vi ved har et (langt) højere niveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                                Hvor ser OB rystende dårlige ud, hvad fanden er der gået galt ? Hobro er bestemt en mandskab som er til at snakke med og med OBs start 11 og bredde burde vi være mere dominerende, men vi ligner i store dele af kampen fuldstændigt jævnbyrdige mandskaber.

                                Dem der starter idag, bringer ikke nok offensivt og det må det taktiske geni af vores træner, snart kunne få øje på. Der kommer gennembruds løb fra Opondo og måske lidt fra Lund som de ENESTE ! Baskim er forvandlet til en marginal spiller ud af det blå... Vores bold omgang på den sidste 1/3 del var under al kritik.
                                Eske bruger et kvarter på at vise man ikke behøves at have 20 fejlafleveringer i en kamp og AK viser faktisk også niveau.

                                Og så håber jeg kraftedme ikke at ham Jebali er i form, for ellers ligner det da et fejl køb af de helt store gennem tiderne.

                                Der skal kigges på om formationen er rigtigt og dem der bliver brugt passer til den. Mener Eske banker gevaldigt på med hans indhop. Højt niveau i første touch, gode afleveringer frem i banen og hurtighed med bolden generelt. Når vi kun spiller med 3 mand på midten skal de kunne gå med frem i den offensive del, ellers så bliver vi ALT for let at læse og så går der Kent i den.

                                Totalt åndssvage to point at miste, mod en nedrykker kandidat.. Og de bliver altså tabt på taktik tavlen i dag..
                                Jebali gjorde det faktisk godt, og nej han er ikke i form, gætter på han kun er på 80%. Han bliver god om en måneds tid.

                                Comment

                                Working...
                                X