Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Kingsley Madu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Velkommen til Kingsley; håber han får succés hos os og fint med løsning på VB, der har været sårbar længe.
    Den korte kontrakt siger naturligvis noget om usikkerheden om han kan komme op i niveau. Det er ikke ideelt, men det er det absolut heller ikke altid med længere kontrakter, når man ser det hele i bagklogskabens lys. Nu har bl.a. undertegnede været efter JH og OB generelt for mest at scoute i egen baghave (dansk fodbold/kendte navne), så her er der da i det mindste lidt points for at prøve noget anderledes. For resten af pengene må vi se, hvordan det går - håber det bedste og held & lykke til ham her.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Velkommen til.
      Lidt mærkeligt med den korte kontrakt, det hentyder vel at man (endnu) ikke har den store tiltro i Madu. Men måske vi har ja en klausul som vi kan trække hvis han bliver godt.
      Håber det er ikke en "billig nødløsning" for at spare penge. Kingsley må gerne gøre en "Olli Lund" og spille sig til en længere kontrakt.
      Hvis der ikke er tiltro til ham er der vel ikke grund til at give ham en kontrakt overhovedet - jeg tror lige så meget det handler om at hvis det lykkes at forlænge med JBL kan Madu afskibes om 1 år, eller forlænges hvis det han skærpede konkurrence på vb. er god for både JBL og Madu. Lykkes det ikke at "blødgøre" JBL kan kontrakten løbe ud, og så har vi måske en kapabel spiller til pladsen med Olli som back-up stadigvæk.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Hvis der ikke er tiltro til ham er der vel ikke grund til at give ham en kontrakt overhovedet - jeg tror lige så meget det handler om at hvis det lykkes at forlænge med JBL kan Madu afskibes om 1 år, eller forlænges hvis det han skærpede konkurrence på vb. er god for både JBL og Madu. Lykkes det ikke at "blødgøre" JBL kan kontrakten løbe ud, og så har vi måske en kapabel spiller til pladsen med Olli som back-up stadigvæk.
        God muligt at det er idéen. Men hvis Barrett skulle skifte allerede i denne transfervinduer så håber vi får en back mere ind og ser Madu ikke som erstatning som blev allerede hentet. Ryan, O.Lund og Madu er alt for tyndt for begge sider.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          God muligt at det er idéen. Men hvis Barrett skulle skifte allerede i denne transfervinduer så håber vi får en back mere ind og ser Madu ikke som erstatning som blev allerede hentet. Ryan, O.Lund og Madu er alt for tyndt for begge sider.
          Ja der har så været rygter om at vi er interesseret i thøgersen i GF. Tiden vil vise om vi lurer på ham i tilfælde ag JBL bliver solgt. Mest tror jeg at man henter Madu ind primært som en billig gardering i et års tid. Så er det op til ham at vise at han har niveauet og ellers må vi finde en ny back til start-11'ereb når JBL forsvinder. Spændende er det i hvert fald. Ingen tvivl om at der har været krummer i manden, når han har spillet landsholdsfodbold i Nigeria. Man må også sige JM og banden har haft god tid til at vurdere ham, så helt ude i skoven bør han i hvert fald ikke være.
          ​​​​​

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            God muligt at det er idéen. Men hvis Barrett skulle skifte allerede i denne transfervinduer så håber vi får en back mere ind og ser Madu ikke som erstatning som blev allerede hentet. Ryan, O.Lund og Madu er alt for tyndt for begge sider.
            En ny CM som starter må være 1. Prioritet. Selvom JBL smutter er der både Madu og OL til VB men kun OL som backup til center ....
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              En ny CM som starter må være 1. Prioritet. Selvom JBL smutter er der både Madu og OL til VB men kun OL som backup til center ....
              Ja, en erstatning for Ludwig er en "must". Men hvis Barrett rykker er det tyndt med kun tre mand for begge back-positioner. Der må komme noget ind.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ja, en erstatning for Ludwig er en "must". Men hvis Barrett rykker er det tyndt med kun tre mand for begge back-positioner. Der må komme noget ind.
                Der burde der gøre. Olli er simpelthen ikke skolet til det midtforsvar så det er jo tæt på at Obbekjær bliver 1. Reserve.
                Selvom jeg gerne vil give de unge chancen er det nok lige for tidligt med en 17 årig dernede. Vi må se efter denne sæson om han er klar

                Der skal hentes noget kvalitet. Og hvis det bliver sådan noget Jacob Blåbjerg eller lign kaster jeg op.. Det skal være i Tverskov klassen tak

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Der burde der gøre. Olli er simpelthen ikke skolet til det midtforsvar så det er jo tæt på at Obbekjær bliver 1. Reserve.
                  Selvom jeg gerne vil give de unge chancen er det nok lige for tidligt med en 17 årig dernede. Vi må se efter denne sæson om han er klar

                  Der skal hentes noget kvalitet. Og hvis det bliver sådan noget Jacob Blåbjerg eller lign kaster jeg op.. Det skal være i Tverskov klassen tak
                  Blåbjerg??? jeg går op og lægger mig.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Blåbjerg??? jeg går op og lægger mig.
                    En overskudsspiller fra Aab du ved... Nahhhh. Det gør vi heller ikke. Det vil JM aldrig sige ja til

                    Comment


                      #25
                      https://scorenigeria.com.ng/super-ea...-joins-odense/

                      Kingsley Madu has joined Danish club Odense on a year’s contract with option for additional years.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Godt spottet. Lyder som en god deal for OB

                        Comment


                          #27
                          Skide godt - så risikerer vi ikke at han smutter gratis, hvis han skulle spille en god sæson!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

                            Skide godt - så risikerer vi ikke at han smutter gratis, hvis han skulle spille en god sæson!
                            Er absolut ikke ekspert, men er det ikke ret afgørende, hvilken type option, vi taler om?
                            Jeg mener at den normale, gensidige option bare betyder, at OB har førsteret til at forhandle en ny kontrakt med ham, inden han begynder at tale med andre. Det betyder altså, at standardreglen med, at han må tale med andre klubber til jul (m ½ år tilbage) muligvis ikke gælder; men det betyder ikke, at vi får penge for ham, hvis han på sin side vælger at sige nej tak til forlængelse. Jeg kan nemt tage fejl, men ser ikke en option som = automatisk forlængelse, som klubben bestemmer. Og fint nok hvis det er sådan, det andet er jo nærmest slavehandel for spilleren.

                            Comment


                              #29
                              Det er meget normalt i andre lande at klubben har en option på en 1 eller 2 årig forlængelse til en allerede aftalt kontrakt.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                Er absolut ikke ekspert, men er det ikke ret afgørende, hvilken type option, vi taler om?
                                Jeg mener at den normale, gensidige option bare betyder, at OB har førsteret til at forhandle en ny kontrakt med ham, inden han begynder at tale med andre. Det betyder altså, at standardreglen med, at han må tale med andre klubber til jul (m ½ år tilbage) muligvis ikke gælder; men det betyder ikke, at vi får penge for ham, hvis han på sin side vælger at sige nej tak til forlængelse. Jeg kan nemt tage fejl, men ser ikke en option som = automatisk forlængelse, som klubben bestemmer. Og fint nok hvis det er sådan, det andet er jo nærmest slavehandel for spilleren.
                                I England er det meget normalt at klubberne har en option, hvor de automatisk kan forlænge kontrakten inden en vis dato (f. eks 3 måneder før udløb). Og så længe den option er aftalt mellem parterne i den oprindelige kontrakt har jeg svært ved at få øje på noget problem med det.

                                Comment

                                Working...
                                X