Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Nu digter du en stråmand, har aldrig kaldt Jesper Hansen dum og enfoldig. Jeg synes faktisk han er super sympatisk. Han er bare ikke en specielt dygtig scout eller dygtig til strategisk rekruttering. Det er der sådan set masser af sagligt empirisk belæg for. Men fortsæt du da endeligt med dit fladpandede niveau
    Nu beklager jeg på forhånd, hvis det er problemer andetsteds i livet der trykker her. Helt allergisk overfor "fladpandethed" kan du næppe være, medmindre du ikke læser dine egne indlæg før du poster dem. Og der er en del unuanceret, fjollet og særdeles diffust svævende kritik af JH og Ole fra din side af, som mckellberg også er inde på.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Men du er ikke meget for at udpensle din store viden om hele setuppet omkring spillerkøb, scouting og den slags ting, selv om du gladeligt benytter enhver mulighed for at sende en sviner af sted.

      Jeg er ikke blind for, at tingene sikkert kunne fungere bedre, det irriterer mig bare, at man bruger "Jesper Hansen og Ole Spion" som argumentation for en kritik, der har været gennemgående de sidste mange år!
      Jamen set-uppet er at Ole Spion modtager agenthenvendelser, tjekker dem i databaser og ser nogle danske kampe primært. Undskyld men manden er at betragte som en kæmpe joke i branchen. Jesper Hansen skal have regnskabet til at gå op, det er hans væsentligste opgave, hans indsigt og netværk er begrænset. OB er med Jesper Hansen stærkt afhængige af træner inputs. Under Nedergaard havde vi en rigtig scout, en scout der (I samarbejde med Buchholtz) faktisk kom med en liste af selv-scoutede spillere, som sidenhen viste sig at ramme plet på stort set alle navne, den liste smed man i skraldespanden i Ådalen og fyrede SN for. Det er den grad af kompetence vi har som ansvarlig for rekruttering af spillere.
      Jeg har skrevet disse ting før, men om man tror det hænger sådan sammen, afhænger jo af, om du tror på hvad jeg siger, for jeg kan jo ikke dokumentere det. Så tro hvad du vil, men der er intet, absolut intet, usagligt over kritikken af det set-up.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

        Nu beklager jeg på forhånd, hvis det er problemer andetsteds i livet der trykker her. Helt allergisk overfor "fladpandethed" kan du næppe være, medmindre du ikke læser dine egne indlæg før du poster dem. Og der er en del unuanceret, fjollet og særdeles diffust svævende kritik af JH og Ole fra din side af, som mckellberg også er inde på.
        bliv du bare i den tro

        Comment


          #49
          Igen idag spillede vi reservekamp med Sønderjyske med et 3-1 resultat. 2*AK og igen unge hurtige Hyllegaard. Spændende at se om man tager ham ind fra sommer og prøver ham af på højeste niveau. Se alle 3 mål her

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...-soenderjyske/

          Comment

          Working...
          X