Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fejldomme udligner sig over sæsonen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Den mest groteske fejlkendelse,v det mål Oliver Lund ikke fik mod Farum. Bolden var flere meter inde. En skandale at der ikke bliver dømt mål

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Det er ikke tænkt som klynk. Men mere en halv objektiv opgørelse over de fejldomme der forekommer i vores kampe. Da man jo år ud og år ind, har hørt på at det udligner sig. Man har jo tit siddet med følelsen af at det ikke passede. Så syntes da det kunne være interessant at se når det hele gøres op. Hvor mange point det har kostet, kan vi selvfølgelig kun gætte på. Og det skal helt sikkert ikke dække over vores knap så gode efterår. Men ligesom skader, er dommerfejl også en del af forklaringen. Ligesom for dårlige spillere også er det.
      Der har du fat i noget som lyder bedre end bare at vi er blevet snydt, men vi skal også tælle de gange med hvor fejlene har været til vores fordel.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Der har du fat i noget som lyder bedre end bare at vi er blevet snydt, men vi skal også tælle de gange med hvor fejlene har været til vores fordel.
        Men prøv at kom med eksempler på det i denne sæson?
        Tidligere har man ofte kunne argumentere at de ikke har været så afgørende eller at de måske ville udligne sig. Det har også typisk været enkelt stående tilfælde hvor det betydet et enkelt mål for eller i mod. Men i dette efterår har vi altså 3 kampe hvor det har betydet 2måls differencer vi skal overkomme! Som i Farum og i mandags!

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Den mest groteske fejlkendelse,v det mål Oliver Lund ikke fik mod Farum. Bolden var flere meter inde. En skandale at der ikke bliver dømt mål
          Ja, det var fuldstændig absurd at bortdømme OB der. Det samme skete også for få år siden i en kamp mod AGF i Odense .. så vidt jeg husker med PH som træner

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

            Men prøv at kom med eksempler på det i denne sæson?
            Tidligere har man ofte kunne argumentere at de ikke har været så afgørende eller at de måske ville udligne sig. Det har også typisk været enkelt stående tilfælde hvor det betydet et enkelt mål for eller i mod. Men i dette efterår har vi altså 3 kampe hvor det har betydet 2måls differencer vi skal overkomme! Som i Farum og i mandags!
            Se dem kan jeg ikke lige ridse op, for dem har man tilbøjelighed til hurtigt at glemme. Jeg er dog enig at der er flere domme som er gået os imod i denne sæson og at der er nogle ret store og kampafgørende fejl,
            Men jeg vil kke gå så langt at sige at vi er blevet snydt for 9 point uden også
            at skæve til vores egen skyld i at vi spiller skidt og ligger hvor vi ligger.

            Vi vil heller aldrig vide om FCK havde fået udlignet hvis de ikke havde fået det straffe, og i Farum er Kadrii’s missede straffe lige så meget skyld i at vi ikke kommer foran, og var vi kommet foran så er det slet ikke sikkert vi havde vundet, da det jo ikke er det med at holde føringer som har været vores varemærke i det sidste års tid.

            Mod sønderjyske var det tilpas sent i kampen til at men med pæn sikkerhed kan sige at det kostede sejren og dermed 2 point.

            Last edited by Magge; 19-12-2019, 07:16.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ja, det var fuldstændig absurd at bortdømme OB der. Det samme skete også for få år siden i en kamp mod AGF i Odense .. så vidt jeg husker med PH som træner
              Det var den kamp, hvor Daniel Høegh var tudefærdig efter kampen, fordi bolden var så langt inde over stregen, at han simpelthen ikke kunne fatte, hvordan det ikke blev godkendt.

              Var én af de episoder, hvor mit mancrush på Høegh for alvor voksede.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Det var den kamp, hvor Daniel Høegh var tudefærdig efter kampen, fordi bolden var så langt inde over stregen, at han simpelthen ikke kunne fatte, hvordan det ikke blev godkendt.

                Var én af de episoder, hvor mit mancrush på Høegh for alvor voksede.
                Var det ikke også den sæson hvor Rasmus Wurth for en kort stund blev håndboldspiller? Fuldstændig grotesk situation som ikke blev fløjet.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Var det ikke også den sæson hvor Rasmus Wurth for en kort stund blev håndboldspiller? Fuldstændig grotesk situation som ikke blev fløjet.
                  Jo, det var i hvert fald i nogenlunde samme periode. Haha, Würtz-situationen var så sindssyg. Hvor han på stregen slår bolden op over overliggeren... Det var faktisk lidt a la samme følelse jeg stod med i Parken i mandags. En følelse af at være blevet SÅ uretfærdigt behandlet. Kan huske med både Würtz og AGF-kampen, at jeg var SÅ rasende, at jeg ikke var til at være i nærheden af længe efter.

                  Comment


                    #99
                    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...var-en-refleks

                    Würtz-situationen

                    Comment


                      AGF-kampen:
                      https://www.youtube.com/embed/y8NsCjPWMMM

                      Comment


                        Ved ikke om folk lykkeligt har fortrængt det, men den her sad godt nok også i mig i noget tid. Én ting er at tabe hjemme til Brøndby på et mål 5 minutter før tid, men altså, ikke engang målmanden trækker ham jo onside....

                        https://imgur.com/a/c8fhIaJ

                        Comment


                          Det hedder udvikler sig til en tråd som smerter meget og kan udløse depressioner med at se alle de håbløse dommerbeslutninger...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ved ikke om folk lykkeligt har fortrængt det, men den her sad godt nok også i mig i noget tid. Én ting er at tabe hjemme til Brøndby på et mål 5 minutter før tid, men altså, ikke engang målmanden trækker ham jo onside....

                            https://imgur.com/a/c8fhIaJ
                            Det jo helt vildt så mange gange OB er blevet snydt. Må være verdens mest uheldige klub.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Var der ikke 2 gange Hands i den kamp, især redningen på stregen husker jeg.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Det skræmmende med det ikke eksisterende straffe FCK fik mod OB i parken forleden. Er faktisk at det er 2 gang i denne sæson at FCK får et ikke eksisterende straffe i parken :o altså 2 straffe der ikke er i nærheden af straffe i en halvsæson. Det sgu skræmmende dårligt dommer niveau

                                Comment

                                Working...
                                X