Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg sælger den hellere for 3 point
    ......he he he meget enig.......er nok bare frygtelig pessimistisk anlagt når det gælder OB men lad mig endeligt tage fejl!!!.....go kamp
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Du har nok ret i at Kadrii ikke kan spille 90 min, men de sidste gange Emil blev skiftet ud inden han blev sat helt af, tror jeg nærmere skyldtes svagt spil end at han var træt. Jeg håber bare at tre så dygtige spillere får niveauet op for alle tre, for så kan det altså blive lækkert at se på!!
      d et er lige før jeg jeg hellere vil se OB tabe 5-3 end at se en blodfattig indsats rent offensivt og "nøjes" med at tabe 1-0, men jeg vil endnu mere hellere se en ufortjent 1-0 sejr og allerhellerst se en fejende flot 3-0 sejr
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        d et er lige før jeg jeg hellere vil se OB tabe 5-3 end at se en blodfattig indsats rent offensivt og "nøjes" med at tabe 1-0, men jeg vil endnu mere hellere se en ufortjent 1-0 sejr og allerhellerst se en fejende flot 3-0 sejr
        den kan jeg sagtens følge - men lige pt mener jeg vi har så hårdt brug for point så en blodfattig indsats der fører til totalt ufortjente points er klart at foretrække.

        Men lad os håbe på en flot indsats i dag der fører til 3 klart fortjente point....

        Comment


          #19
          AaB'erne er i hvert fald ikke nervøse forud for kampen. Som én af dem rigtig nok skriver: " ...F..ck statistik...Hvis bare OB stiller med AMC fra start, vinder vi.

          #Truthhurts
          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Kan ikke se at vi får point i denne kamp men det er en underlig liga og indtil videre spiller vi bedst mod de bedste hold så ..

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ptakt-ob-aab-2

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-klar-til-aab
            Så regner jeg ikke med at skulle høre "vi var ikke klar fra start" efter kampen ..
            SER IKKE KAMPEN MEN 8 MIN???

            www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aab-vi-rejser-os-mod-ob


            Toppel
            Ruud DH KL MD
            Falk Ari Spell Emil
            Mos Kadrii
            ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
              det er sikre 3 point til os på lørdag
              http://www.dr.dk/Sporten/Kommentar/A.../25/085044.htm

              Kraul tipper Aab som vindere han tager altid fejl
              Så fik vi også sat ham i gang...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment

              Working...
              X