......he he he meget enig.......er nok bare frygtelig pessimistisk anlagt når det gælder OB men lad mig endeligt tage fejl!!!.....go kamp
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Du har nok ret i at Kadrii ikke kan spille 90 min, men de sidste gange Emil blev skiftet ud inden han blev sat helt af, tror jeg nærmere skyldtes svagt spil end at han var træt. Jeg håber bare at tre så dygtige spillere får niveauet op for alle tre, for så kan det altså blive lækkert at se på!!
d et er lige før jeg jeg hellere vil se OB tabe 5-3 end at se en blodfattig indsats rent offensivt og "nøjes" med at tabe 1-0, men jeg vil endnu mere hellere se en ufortjent 1-0 sejr og allerhellerst se en fejende flot 3-0 sejr
d et er lige før jeg jeg hellere vil se OB tabe 5-3 end at se en blodfattig indsats rent offensivt og "nøjes" med at tabe 1-0, men jeg vil endnu mere hellere se en ufortjent 1-0 sejr og allerhellerst se en fejende flot 3-0 sejr
den kan jeg sagtens følge - men lige pt mener jeg vi har så hårdt brug for point så en blodfattig indsats der fører til totalt ufortjente points er klart at foretrække.
Men lad os håbe på en flot indsats i dag der fører til 3 klart fortjente point....
AaB'erne er i hvert fald ikke nervøse forud for kampen. Som én af dem rigtig nok skriver: " ...F..ck statistik...Hvis bare OB stiller med AMC fra start, vinder vi.
#Truthhurts
Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment