Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Altså gryte var da også piv ringe til udspark, og hans har endda spillet fodbold i mange år. Ja Oliver er ringe til udspark men er der også andre målmænd der er

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg

      Hvordan Greve har overhalet Eskesen er stadig en gåde for mig.
      Sportsbrok og efterfølgende knæskade...

      Falk var igennem noget af det samme. Han var et års tid om at komme tilbage i samme gear.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg

        Hvordan Greve har overhalet Eskesen er stadig en gåde for mig.
        Nok pga hans knæskade

        Comment


          #19
          Opondo har et langt, langt større potentiale end CN. Jeg glæder mig til, han bliver spillet ind og kommer i form.

          Sander er en klar forstærkning på effektivitet og Jebsli kan ikke undgå at være stærkere end sidste års tredjevalg. Lever han bare lidt op til hypen bliver det voldsomt.

          OL er ikke så fræk at se på fremad banen som JBL men det er måske heller ikke nødvendigt med den bemanding, vi har nu, og defensivt er han bedre end JBL. RJL bliver bare bedre og bedre.

          Vi mangler egentlig kun en stærk CF? Så ligner eet et OB hold, der SKAL spille med om medaljer.

          De 25 minutter mod Randers gør bare, at man ikke HELT ved hvad bundniveauet er... jeg er dog fortrøstningsfuld :)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Meget uenig angående Baskim Kadrii. Han spiller en ganske fin kamp og har adskillige gode frispilninger.
            Det var godkendt med BK. Sander var træt og tog sig lidt til lårbassen.
            Tænker også vi manglede modtræk da Rømer blev sat ved siden af nielsen. Fra da af tabte vi bolden let og kampen blev fysisk. Det må JM arbejde på, så vi har modtræk.

            Comment


              #21
              Tror også at vi kigger efter en god CF. Meget gerne en høj der er god på låget og kan heade når modstanderene slår det ene indlæg efter det andet. Vi kan simpelthen ikke rigtig stå imod og det så vi igen igår.
              Ved hjørnespark er vi også dårlige og det var ved at koste igår de Egho frit kunne nikke bolden mod mål selvom både Ramon og Marco stod lige ved siden af.

              Jeg fatter ikke hvad Marco Lund bringer til det forsvar.. Syntes virkelig ikke han har nogen forcer andet lidt fysik som ofte ikke kommer i spil fordi han kegler rundt. Når JBL så samtidig ikke er super stærk defensivt bliver vores venstreside ofte et ømt punkt. Det må simpelthen være muligt at finde noget mere kvalitet end vi har nu.
              Måske også derfor at Ludwig har læst skriften på væggen da man nok hører i krogene dernede at man leder efter endnu en midtforsvarer

              Comment


                #22
                Jeg synes vi spiller en lidt bedre kamp end forleden imod efb. Vi har sidste halvdel af 1. Halveg, hvor vi spiller rigtig dårligt. Og en første halvdel, hvor vi spiller god fodbold. 1. Halveg udvikler sig til lidt af en kamp på cruise control, da vi kommer hurtigt foran. Vi jagtede ikke for alvor 2-0, hvilket nok skal ses i lyset af at vi havde svært ved at finde niveauet.
                heldigvis får vi justeret forsvaret, så randers reelt set ikke skaber en chance i hele 2. halveg.

                Det er godt at se Opondo er på vej. Jeg synes vi mangler noget ved siden af kløve pt. så han er forhåbentligt klar til snart at starte. Jebali har vi også grund til at forvente os meget af, men det lignede at han havde et stykke vej endnu. Med de to i topform tror, jeg de kommer ind og kan hæve niveauet, så der er udsigt til forbedringer, og så er det fint vi bare hiver pointene i hus pt. Kan vi lukke af bag til, så har Sander og Kadrii evnerne til at skabe chancer ud af ingenting. Deres samspil bliver nok også skærpet henover efteråret, så vi har grund til at tro vi går bedre tider i møde, såfremt vi ikke får skader på nøglepositioner.

                Til sidst synes jeg at Janus fortjener kæmpe ros. I de her to kampe, hvor vi har set lidt sløje ud, så arbejder han bare som en sindssyg derinde og får erobret et hav af bolde. Han spiller virkelig godt for tiden og jeg håber sådan at vi snart får gang i kontramaskinen, så vi kan slå kapital af hans mange erobringer.
                ​​​​​​

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Skal vi ringe til Morten Andersen ?
                  Det ville da være det dummeste. Så skyder Oliver bare den endnu længere ud over siderne
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Altså gryte var da også piv ringe til udspark, og hans har endda spillet fodbold i mange år. Ja Oliver er ringe til udspark men er der også andre målmænd der er
                    Man må dog nok sige, at et gennemsnit på 3-4 målspark direkte udover sidelinjen hver kamp er voldsomt. Dertil kommer flere skæverter på levende bolde, der dog mærkværdigvis virker til at være et mindre problem for ham.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Man må dog nok sige, at et gennemsnit på 3-4 målspark direkte udover sidelinjen hver kamp er voldsomt. Dertil kommer flere skæverter på levende bolde, der dog mærkværdigvis virker til at være et mindre problem for ham.
                      Hellere en målmand med et skævt udspark engang imellem, og så fantastiske redninger, end en målmand med gode udspark og ingen redninger....
                      Jeg er sikker på at han nok skal lære det, husk det er kun hans 6. superligakamp, og han er kun 20 år, giv ham tid.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Hellere en målmand med et skævt udspark engang imellem, og så fantastiske redninger, end en målmand med gode udspark og ingen redninger....
                        Jeg er sikker på at han nok skal lære det, husk det er kun hans 6. superligakamp, og han er kun 20 år, giv ham tid.
                        Jeg lever foreløbig med det, men altså. Det lærte man jo som drenge-spiller...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Altså gryte var da også piv ringe til udspark, og hans har endda spillet fodbold i mange år. Ja Oliver er ringe til udspark men er der også andre målmænd der er
                          "pivringe" ligefrem. Arh, vel?

                          Comment


                            #28
                            Det der bare er underligt, ved OC er, at han faktisk har været rigtig dygtig med benene op igennem ungdomsrækkerne. Han sparker rigtig fint med begge ben. Men det ser ikke for heldigt ud, med alle dem ud af banen.

                            Tænker heller ikke man skal lægge bolden op i låget på BK og SS. Så hellere ud på siderne, og så sker der automatisk flere svipsere, da risikoen for at bolden får ud af banen er større.

                            Comment

                            Working...
                            X