Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Både OC og Michelsen joker på fodspillet :P. Spændende om bænken skal have cykelhjelm på til næste kamp :P.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Det vil jeg faktisk ikke mene, et tophold dominerer som regel kampene og vinder fortjent oftere end det modsatte.
      Med kampbilleder som i de sidste 2 kampe, i resten af grundspillet ... så slutter I ikke i top 6.
      Skal du ikke bare fokusere på "træning og at opdatere på ungdomsfronten" ?

      Comment


        Fedt kamp hvir vi dominerede næsten hele 90 minutter.
        Fedt stemning på RMN. Den bedste måde at afslutte mine ferie pp Fyn!
        Synes Opondo er den fysisk stærke midtvane/offensispiller vi har brug for. God med bolden, hurtigt og et rovdyr i 1 mod 1. Ham banker på startplads.

        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Fortjent sejr trods lidt hakkende spil til tider. Sander og Baskim gør det godt, men de mangler stadig lidt i sammenspillet.
          Tverskov hænger stadig i bremsen og laver unødvendige fejl. Oli Lund vinder alt i luften og er i dag bedre end Barrett har været de sidste par kampe. Fuldgod vikar.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Nu kan i da i hvert fald ikke brokke jer over at i får færre point end i har fortjent, 2 kampe med 6 point hvor 1 havde været mere retvisende, er et ret godt udbytte.
            Jeg er ikke helt enig i din analyse af kampen. Som jeg ser det, så har vi kampmomentum i 60-65 minutter af kampen. Randers har flest chancer, men jeg synes ikke de spiller bedst.

            Det er blevet meget moderne efter vores start sidste år, at holde fast i at spiller man godt skal pointene nok komme, men uden at kunne påvise det, så sad jeg langt hen ad vejen med samme fornemmelse under Kent Nielsen, men der kunne vi ikke sætte en stime sammen.

            Derudover, så er der jo den mellemregning, der hedder team-selvtillid, justering i træninger, fysisk form og skader, indspilning af nye spillere og transfers(sommer+vinter) Så at dømme os inde eller ude af top-6 nu vil være fuldstændigt umuligt efter min mening.

            Jeg så ikke kampen mod Esbjerg, så jeg kan ikke sige om den var fortjent eller ej.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Det vil jeg faktisk ikke mene, et tophold dominerer som regel kampene og vinder fortjent oftere end det modsatte.
              Med kampbilleder som i de sidste 2 kampe, i resten af grundspillet ... så slutter I ikke i top 6.
              Det er heller ikke forkert, men et tophold formår også at vinde kampe stik mod spil og chancer. Det er dog afgørende at skelne mellem at være et tophold og “bare” at have marginalerne med sig. Sidstnævnte, som Sheed også nævnte, synes jeg beskriver os bedst pt. - for at vi kan kalde os et tophold synes jeg også at vi skal se bedre spil (med point til følge, selvfølgelig). Retfærdigvis skal det siges, at capone ikke sagde, at OB er et tophold, selvom det kan tolkes sådan vi er i mine øjne stadig en del af midterhold (FCK og FCM niveauet over, Hobro og SIF et niveau under), hvor dagsform og held er mere afgørende. Jeg tør dog forsigtigt at påstå, at vi har i løbet af det sidste års tid vist, at vi i den store midterholdslagkage måske er tættere på at være glasuren og pynten, end vi er blandt de nederste lagkagebunde

              Comment


                Vigtig sejr i dag.

                Positivt:

                Vi henter (igen) en sejr, i en kamp der vipper. Vi har fået nogle spillere med større individuelle kvaliteter, der tipper disse kampe til vores fordel.
                Clean Sheet - Oliver begynder at redde bolde man ikke kan forvente, han ser også stærkt ud i feltet.
                Moses ser vanvittig spændende ud, han ligner en fuldgod erstatning for CN.
                Og Sander, hold nu op en bullsye af en signing.
                9 point i 5 kampe, i kampe mod 3 ud fra sidste års top 4 - Godkendt med pil op.

                Negativt:

                Vi giver alt for mange chancer væk, det er vel kun Randers (og Esbjergs) egen skyld, at de ikke scorer mod os.
                Vi mangler en plan under højt pres fra modstanderne - Vi har ikke en target-mand deroppe vi kan øse den op på. Der bliver vi udstillet, også i dag i længere perioder.
                Har selv snakket for at vi mangler en fysisk midtbanespiller, der kan tage duellerne, tror vi har fundet ham i Opondo, og derfor er jeg nu mere enig med dem der mener vi mangler mere kvalitet i forsvaret - Også set i lyset af mængden af gule kort Tverskov hiver til sig - Han kommer ikke til at spille alle kampe.
                Last edited by OBSch; 09-08-2019, 21:54.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Fedt kamp hvir vi dominerede næsten hele 90 minutter.
                  Fedt stemning på RMN. Den bedste måde at afslutte mine ferie pp Fyn!
                  Synes Opondo er den fysisk stærke midtvane/offensispiller vi har brug for. God med bolden, hurtigt og et rovdyr i 1 mod 1. Ham banker på startplads.
                  Syntes altså laaaaaangt fra vi dominerer i næsten 90 min andlox Men meget enig mht Opondo

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Syntes altså laaaaaangt fra vi dominerer i næsten 90 min andlox Men meget enig mht Opondo
                    Tog fem øl på RMN - er sikker st vi dominerede! ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Vi dominerer langt fra alle 90 min, men hvor er det mange positive ting at tage med. En ung keeper, der for anden uge i træk holder buret rent - og i dag med en kæmpe redning som mindede om Gryte (uden sammenligning iøvrigt), Opondo kommer ind og gør det godt, Sander Svendsen scorer igen, Baskim har flere gode chanceskabende afleveringer - en fører til målet, vi får en ny spændende angriber på banen ... alt i alt en god start på weekenden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Tog fem øl på RMN - er sikker st vi dominerede! ;-)
                        Jeg skulle nok have drukket 8-10 stykker for at kunne se det samme idag så

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Skal du ikke bare fokusere på "træning og at opdatere på ungdomsfronten" ?
                          Jeg glæder mig i hvert fald til ungdomsrækkerne starter op :D!
                          Men nej, jeg kan nok ikke holde mig helt væk her og så længe jeg holder det relevant og i rimeligt forhold til hvad der faktisk sker er det vel også okay.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Jebali kan noget, der er mere end ham end der er i "tap-in-Svendsen" :)!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jebali kan noget, der er mere end ham end der er i "tap-in-Svendsen" :)!
                              Ja hans mål i Esbjerg var også bare et tap-in Come on... Du bestemte dig jo fra 1. Dag at han ikke blev en succes

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jebali kan noget, der er mere end ham end der er i "tap-in-Svendsen" :)!
                                Ved du har et højere niveau...

                                Comment

                                Working...
                                X