Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 8/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er ikke kun her nu, tror han har trænet med i hvert fald den sidste uge, måske mere.
    Barrett har udløb, han udgår med en mindre skade, men træner med og der er en ekstra venstre back med til træningen, i hvert fald den sidste uge.
    Jeg gætter kun på baggrund af det og kom i tanke om det p.g.a. den anden brugers udmelding om hvad han kunne høre af samtalen, det er meget muligt at det slet ikke er noget der er ved at ske.
    Og det er et søgt gæt

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

      Og det er et søgt gæt
      3-5 år, hvis det er korrekt, kan dog ikke være til ret mange andre end Barrett.
      Søgt ved jeg ikke ... men et gæt på baggrund af indicier er det helt sikkert :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        3-5 år, hvis det er korrekt, kan dog ikke være til ret mange andre end Barrett.
        Søgt ved jeg ikke ... men et gæt på baggrund af indicier er det helt sikkert :).
        Kunne det ikke også være en ny spiller? Sådan som det står beskrevet er det da ikke sikkert det er en forlængelse de har snakket om?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Jeg synes han virker som en flink fyr, ud fra træningerne ... men på banen er han sgu svinsk i sin spillestil, sådan er vi så forskellige i syn på den slags :D.
          Synes ikke han spiller unfair på nogen måde.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kunne det ikke også være en ny spiller? Sådan som det står beskrevet er det da ikke sikkert det er en forlængelse de har snakket om?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jeg synes han virker som en flink fyr, ud fra træningerne ... men på banen er han sgu svinsk i sin spillestil, sådan er vi så forskellige i syn på den slags :D.
              Mægtig fin fyr ja. Svinsk? Mjae, det synes jeg ikke - han er ikke bange for at bruge sin fysik og skralde igennem, og nogle gange laver han såkaldte prof. frispark, og det har jeg det fint med ... et prof. frispark er ikke ensbetydende med en svinestreg, og når han laver en svinestreg, så synes jeg som regel at det er uoverlagt, og derfor som sådan ikke en svinestreg - han er bare ikke bedre

              Svinestreg er Roy Keane på Alf Inge Håland etc.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Mægtig fin fyr ja. Svinsk? Mjae, det synes jeg ikke - han er ikke bange for at bruge sin fysik og skralde igennem, og nogle gange laver han såkaldte prof. frispark, og det har jeg det fint med ... et prof. frispark er ikke ensbetydende med en svinestreg, og når han laver en svinestreg, så synes jeg som regel at det er uoverlagt, og derfor som sådan ikke en svinestreg - han er bare ikke bedre

                Svinestreg er Roy Keane på Alf Inge Håland etc.
                Marcondes ;)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                  Marcondes ;)
                  Ja han er skiftet væk fra Superligaen ...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Ja han er skiftet væk fra Superligaen ...
                    Var nok mere indirekte til Entusiastens, synes bare Marcondes var en langt mere svinsk spiller end Lund.. :)

                    Comment

                    Working...
                    X