Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstilling OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Opstilling OB - Randers

    Så nærmer vi os kampen mod Randers, og jeg kommer her med et bud på hvordan OB kan vinde kampen. Der skal trykkes på, og bruges spillere med vilje og styrke.


    Bashkim Jebali Svendsen
    Opondo Kløve
    Drachmann
    O. Lund Tverskov Leeuwin Ryan
    Oliver C
    lets go. Jeg har en god fornemmelse


    Last edited by Københavnstinker; 06-08-2019, 14:52.

    #2
    Jeg tror ikke Jebali er helt klar. Men er enig i opstillingen. Det ser på papiret, rigtig giftigt ud.
    Men tror ikke JM bevæger sig væk fra en 3 mands kæde i forsvaret

    Comment


      #3
      Tror ikke på at Opondo og Jebali starter.

      Mit bud er nøjagtig samme starter som i sidste kamp, med undtagelse af Barrett.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Så nærmer vi os kampen mod Randers, og jeg kommer her med et bud på hvordan OB kan vinde kampen. Der skal trykkes på, og bruges spillere med vilje og styrke.


        Bashkim Jebali Svendsen
        Opondo Kløve
        Drachmann
        O. Lund Tverskov Leeuwin Ryan
        Oliver C
        lets go. Jeg har en god fornemmelse


        Der skal ikke vilje og styrke til i andre kampe?

        Oliver.
        Leeuwin. Tverskov. Lund.
        Ryan. Opondo. Drachmann. Kløve. Lund
        Kadrii. Sander.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Tror ikke på at Opondo og Jebali starter.

          Mit bud er nøjagtig samme starter som i sidste kamp, med undtagelse af Barrett.
          Det bliver også mit bud. Jeg tror dog at man overvejer om ikke jjt skal have en pause. Han har set rigtig skidt ud i de seneste to kampe, ligesom at vi først knækkede lyngby, da vi skiftede ham ud. Både Opondo, greve og eske må føle at de fortjener chancen fra start

          Comment


            #6
            Var Barett ikke god mod Esbjerg?(Han er en af mine favoritter,men så desværre ikke kampen)

            Comment


              #7
              Barret blev skiftet ud før pausen, skadet. Så mon ikke Lund tager den i næste kamp

              Comment


                #8
                El New York.Tak for svaret,jeg håber at han bliver hurtigt klar igen.God aften til alle OB´ere:-)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Hey1989 Se indlæg
                  El New York.Tak for svaret,jeg håber at han bliver hurtigt klar igen.God aften til alle OB´ere:-)
                  Jeg tror at han fik en forstrækning. Lige præcis en fiber kan man ikke kvæle sig igennem. Det tager typisk 2-4 uger før man kan spille kamp igen

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det bliver også mit bud. Jeg tror dog at man overvejer om ikke jjt skal have en pause. Han har set rigtig skidt ud i de seneste to kampe, ligesom at vi først knækkede lyngby, da vi skiftede ham ud. Både Opondo, greve og eske må føle at de fortjener chancen fra start
                    Han har set skidt ud længe

                    Comment


                      #11
                      Grunden til at jeg vælger en 4-3-3, eller 4-5-1 om man vil- er, at vi slipper af med halvdårlig forsvarsspiller på denne måde, og kan give det nødvendige tryk fremad, som vi bør på hjemmebane mod Randers

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Grunden til at jeg vælger en 4-3-3, eller 4-5-1 om man vil- er, at vi slipper af med halvdårlig forsvarsspiller på denne måde, og kan give det nødvendige tryk fremad, som vi bør på hjemmebane mod Randers
                        Så burde Oliver Lund vel ikke starte?
                        Issam Jebali starter helt sikkert ikke.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Grunden til at jeg vælger en 4-3-3, eller 4-5-1 om man vil- er, at vi slipper af med halvdårlig forsvarsspiller på denne måde, og kan give det nødvendige tryk fremad, som vi bør på hjemmebane mod Randers
                          Det gør du netop ikke ved at OL er i bagerste kæde. Jeg er enig i at han skal spille, men som wingback. Det er alt for usikkert med ham i bagerste kæde.
                          Det at OL skal starte viser også at vi manglerne en vb, eller vwb. Tror ikke JM trækker Baskim derned.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Det gør du netop ikke ved at OL er i bagerste kæde. Jeg er enig i at han skal spille, men som wingback. Det er alt for usikkert med ham i bagerste kæde.
                            Det at OL skal starte viser også at vi manglerne en vb, eller vwb. Tror ikke JM trækker Baskim derned.
                            Jeg synes faktisk ikke at Oliver Lund har lavet så mange hjerneblødninger på det sidste -Jeg synes heller ikke at det er optimalt med ham på en klassisk venstre back. Menbi mangel af bedre SKAL han simpelthen spille p.g.a sin fysik og hjerte.

                            Grunden til at lave et systemskifte er også, at OB simpelthen ikke har den 3. Midterforsvarer med kvalitet

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Jeg synes faktisk ikke at Oliver Lund har lavet så mange hjerneblødninger på det sidste -Jeg synes heller ikke at det er optimalt med ham på en klassisk venstre back. Menbi mangel af bedre SKAL han simpelthen spille p.g.a sin fysik og hjerte.

                              Grunden til at lave et systemskifte er også, at OB simpelthen ikke har den 3. Midterforsvarer med kvalitet
                              Nej, men det har ofte givet os overtaget at være 5 på midten.

                              Comment

                              Working...
                              X