Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Esbjerg-OB søndag 4. august 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Tænk hvordan forsvaret ville være hvis der var tilsvarende kvalitet på den anden side ...
    Det ville være ufair i hensigt ad vores modstandere. . ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Hold der henter tre point på sine dårlige dage, kommer som regel langt ...

      Første Clean Sheet til OC - tillykke til ham
      Han starter en serie! :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Fuck en lortekamp , men hvor er det fedt at nappe de 3 point . Kæft en kasse af Svendsen
        Ja. Og endelig blev han spillet rigtigt. Der er mange af den slags mål i ham.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Please se denne video med Sander Svendsen

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-ra...-vaeldig-godt/

          DET ER KLASSE!

          Comment


            Efter dagens kamp mod Esbjerg fangede vi Jeppe Tverskov til en snak om at være tilbage efter skade, den nye kontrakt og rygterne om Brøndby.

            http://obstruktion.dk/tverskov-glad-...blev-fire-aar/

            Vi snakkede også med Oliver Christensen, der fik sit første clean sheet i Superligaen.

            http://obstruktion.dk/oliver-c-vigti...sat-en-prop-i/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Gjorde han det i dag ? (kan godt være, at jeg har været uopmærksom...)
              Yes. To stk i dag på målspark, tror jeg.

              Comment


                Synes JM har helt ret, når han i interview efter kamp siger, at holdet i løbet af sæsonen BLIVER bedre end det sidste sæson. Skader i opstart. Nye spillere skal spilles ind. Ny målmand. og alligevel har vi et snit på 1,5 efter 4 runder og de andre hold i vores kaliber i ligaen ser ikke synderligt skræmmende ud. Ikke dårlige - men på ingen måde uovervindelige. BIF lignede jo udskidt æblegrød efter en europæisk kamp i torsdags, som man endda vinder. Den mentale gevinst kunne ikke overtrumfe det fysiske underskud.

                Sanders afslutning i dag er to klasser over AK - måske som AK da han var allerbedst. Det er sublim sparketeknik i superligasammenhæng. Sander mangler en del fysisk, når han modtager den med rygernmod mål. Men han har andre forcer.

                Opondo så ekstremt fysisk stærk ud. Lidt FCM-agtig. Det skal nok blive godt.

                Der var en helt anden struktur på forsvaret med Tverskov som dirigent. Samtidig læser han spillet vanvittigt godt, så han får ødelagt noget som er ved at blive en stor chance. Fantastisk at vi har pengene, træneren og spilfilosofien til at forlænge med en profil i superligaen. Måske var Falk blevet, hvis han havde spillet 18/19-sæsonen i OB..........

                Synes at OC stod sin bedste kamp indtil nu. Ingen dårlige beslutninger og ro og sikkerhed. Der vil komme udsving - men synes, at det ser lovende ud. Hans spil med fødderne ved dødbolde er mystisk dårligt - ser underligt ud. Det må næsten være nervøsitet, at han ikke kan slå et halvt liggende vristspark med så mange år i branchen!

                Vi så det også et par gange sidste år - holdet vinder nu af og til kampe, hvor vi ikke skaber ret meget. Det kendetegner et tophold :o)

                Jeg er 100% sikker på at vi ender i top 6 - i læste det her først

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Yes. To stk i dag på målspark, tror jeg.
                  Okay, det fangede jeg ikke lige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Please se denne video med Sander Svendsen

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-ra...-vaeldig-godt/

                    DET ER KLASSE!
                    Hahaha.....ja, det er KLASSE

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
                      Synes JM har helt ret, når han i interview efter kamp siger, at holdet i løbet af sæsonen BLIVER bedre end det sidste sæson. Skader i opstart. Nye spillere skal spilles ind. Ny målmand. og alligevel har vi et snit på 1,5 efter 4 runder og de andre hold i vores kaliber i ligaen ser ikke synderligt skræmmende ud. Ikke dårlige - men på ingen måde uovervindelige. BIF lignede jo udskidt æblegrød efter en europæisk kamp i torsdags, som man endda vinder. Den mentale gevinst kunne ikke overtrumfe det fysiske underskud.

                      Sanders afslutning i dag er to klasser over AK - måske som AK da han var allerbedst. Det er sublim sparketeknik i superligasammenhæng. Sander mangler en del fysisk, når han modtager den med rygernmod mål. Men han har andre forcer.

                      Opondo så ekstremt fysisk stærk ud. Lidt FCM-agtig. Det skal nok blive godt.

                      Der var en helt anden struktur på forsvaret med Tverskov som dirigent. Samtidig læser han spillet vanvittigt godt, så han får ødelagt noget som er ved at blive en stor chance. Fantastisk at vi har pengene, træneren og spilfilosofien til at forlænge med en profil i superligaen. Måske var Falk blevet, hvis han havde spillet 18/19-sæsonen i OB..........

                      Synes at OC stod sin bedste kamp indtil nu. Ingen dårlige beslutninger og ro og sikkerhed. Der vil komme udsving - men synes, at det ser lovende ud. Hans spil med fødderne ved dødbolde er mystisk dårligt - ser underligt ud. Det må næsten være nervøsitet, at han ikke kan slå et halvt liggende vristspark med så mange år i branchen!

                      Vi så det også et par gange sidste år - holdet vinder nu af og til kampe, hvor vi ikke skaber ret meget. Det kendetegner et tophold :o)

                      Jeg er 100% sikker på at vi ender i top 6 - i læste det her først
                      Meget enig. 6p er godkendt efter den opstart vi har haft. Flere spillere har været under niveau (Barret,Lund,JJ,Drach) og nogle har været på skånekost og er ikke på 100%(Tver,Opondo,Kløve).
                      Jeg tror og håber stadig på at vi justerer lidt på et par pladser inden vinduet. Ludwig,Greve og AK kunne godt finde nye arbejdsgivere. Specielt de 2 sidste.
                      Det kunne give plads til en forsvarsspiller og en Midtbanespiller

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
                        Synes JM har helt ret, når han i interview efter kamp siger, at holdet i løbet af sæsonen BLIVER bedre end det sidste sæson. Skader i opstart. Nye spillere skal spilles ind. Ny målmand. og alligevel har vi et snit på 1,5 efter 4 runder og de andre hold i vores kaliber i ligaen ser ikke synderligt skræmmende ud. Ikke dårlige - men på ingen måde uovervindelige. BIF lignede jo udskidt æblegrød efter en europæisk kamp i torsdags, som man endda vinder. Den mentale gevinst kunne ikke overtrumfe det fysiske underskud.
                        Sanders afslutning i dag er to klasser over AK - måske som AK da han var allerbedst. Det er sublim sparketeknik i superligasammenhæng. Sander mangler en del fysisk, når han modtager den med rygernmod mål. Men han har andre forcer.
                        Opondo så ekstremt fysisk stærk ud. Lidt FCM-agtig. Det skal nok blive godt.

                        Der var en helt anden struktur på forsvaret med Tverskov som dirigent. Samtidig læser han spillet vanvittigt godt, så han får ødelagt noget som er ved at blive en stor chance. Fantastisk at vi har pengene, træneren og spilfilosofien til at forlænge med en profil i superligaen. Måske var Falk blevet, hvis han havde spillet 18/19-sæsonen i OB..........
                        Synes at OC stod sin bedste kamp indtil nu. Ingen dårlige beslutninger og ro og sikkerhed. Der vil komme udsving - men synes, at det ser lovende ud. Hans spil med fødderne ved dødbolde er mystisk dårligt - ser underligt ud. Det må næsten være nervøsitet, at han ikke kan slå et halvt liggende vristspark med så mange år i branchen!

                        Vi så det også et par gange sidste år - holdet vinder nu af og til kampe, hvor vi ikke skaber ret meget. Det kendetegner et tophold :o)

                        Jeg er 100% sikker på at vi ender i top 6 - i læste det her først
                        Så vidt jeg husker blev holdets bedste spiller tilbudt en lønNEDGANG. Jeg er sikker på at han valgt det samme hvis han ikke blev tilbudt en høj løn nu. Men fred være med. Han er fortid. Er ellers enig. Det er svært at gætte på hvor god OC kan blive. Men allerede nu er det godkendt.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment

                        Working...
                        X