Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    I fifa har han 3/5 stjerner i svagt ben, btw 4/5 stjerner i finter
    Der er ikke noget lettere end at se videoen - så bliver min pointe tydelig - det er i og for sig lige meget hvad der står på alle mulige sites og fremgår af spil til PS - synes sgu virkeligheden er det bedste grundlag for at konkludere noget...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

      Der er ikke noget lettere end at se videoen - så bliver min pointe tydelig - det er i og for sig lige meget hvad der står på alle mulige sites og fremgår af spil til PS - synes sgu virkeligheden er det bedste grundlag for at konkludere noget...
      Han foretækker helt klart højre, men her scorer han med venstre og de er da fin kraft i det spark: https://youtu.be/kBdQ726yNwE?t=118

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Han foretækker helt klart højre, men her scorer han med venstre og de er da fin kraft i det spark: https://youtu.be/kBdQ726yNwE?t=118
        Fin flair, god teknik og overblik. Godt spark fra distancen. Her snakker jeg selvfølgelig om Darko Bodul.

        Nej, men det var det samme jeg tænkte om Darko ud fra hans Youtubevideoer. Det bliver spændende at se Jebali spille.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

          Fin flair, god teknik og overblik. Godt spark fra distancen. Her snakker jeg selvfølgelig om Darko Bodul.

          Nej, men det var det samme jeg tænkte om Darko ud fra hans Youtubevideoer. Det bliver spændende at se Jebali spille.
          Hvad er der nu i vejen med Dariko Bodul?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

            Fin flair, god teknik og overblik. Godt spark fra distancen. Her snakker jeg selvfølgelig om Darko Bodul.

            Nej, men det var det samme jeg tænkte om Darko ud fra hans Youtubevideoer. Det bliver spændende at se Jebali spille.
            Bodul skal nok hakke tre kasser ind mod Esbjerg i aften, så han kan vise os, hvordan vi skal gøre på søndag ;)

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

              Hvad er der nu i vejen med Dariko Bodul?
              Jeg kunne godt lide Darko. Men målscorer blev han aldrig..

              Comment


                #97
                JH roser Ole Nielsen for scouting !

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flot-cv-koster

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  JH roser Ole Nielsen for scouting !

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flot-cv-koster
                  Har Ole fundet ham på egen foranledning, eller på opfordring fra JM?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Har Ole fundet ham på egen foranledning, eller på opfordring fra JM?
                    Et gæt ville nok være at Ole har noteret hans situation og skrevet ham i rapporten. Der kan JM have genkendt hans navn. Nægter at tro på JM har tid til at holde sig orienteret på sådan noget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Har Ole fundet ham på egen foranledning, eller på opfordring fra JM?
                      Hvis det var på opfordring fra JM, behøver man vel ikke en scout, men går direkte til JH !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Et gæt ville nok være at Ole har noteret hans situation og skrevet ham i rapporten. Der kan JM have genkendt hans navn. Nægter at tro på JM har tid til at holde sig orienteret på sådan noget
                        Tror du har ret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Har Ole fundet ham på egen foranledning, eller på opfordring fra JM?
                          Det er nogle sindssygt travle trænere vi har og har haft i OB, hvis de skal lave scoutens og sportsdirektørens arbejde for dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                            Det er nogle sindssygt travle trænere vi har og har haft i OB, hvis de skal lave scoutens og sportsdirektørens arbejde for dem
                            Hvor mange spillere tror du vi har fået på Kent Nielsens og siden JM’s anbefalinger?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Hvor mange spillere tror du vi har fået på Kent Nielsens og siden JM’s anbefalinger?
                              Jeg der mener at JM tilsyneladende egenhændigt finder alle vores spillere, hvordan forestiller I jer at det foregår? Har JM styr på kontraktsituationer på samtlige interessante spillere der var i Allsvenskan i hans tid og går så til JH og siger "Jeg kan se at Jebali er kontraktfri i Saudi Arabien, kan du ikke lige få fat på ham?". Eller kunne det tænkes at JH og Ole scouter nogle spillere som de så præsenterer for JM og spørger om det et noget han synes de skal gå videre med? Tænker I helt seriøst at JM er ham der konstant undersøger markedet og hvilke muligheder der er for at få spillere til, som han har et kendskab til i forvejen? Eller hvordan er det præcist I forestiller jer at processen er?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Jeg der mener at JM tilsyneladende egenhændigt finder alle vores spillere, hvordan forestiller I jer at det foregår? Har JM styr på kontraktsituationer på samtlige interessante spillere der var i Allsvenskan i hans tid og går så til JH og siger "Jeg kan se at Jebali er kontraktfri i Saudi Arabien, kan du ikke lige få fat på ham?". Eller kunne det tænkes at JH og Ole scouter nogle spillere som de så præsenterer for JM og spørger om det et noget han synes de skal gå videre med? Tænker I helt seriøst at JM er ham der konstant undersøger markedet og hvilke muligheder der er for at få spillere til, som han har et kendskab til i forvejen? Eller hvordan er det præcist I forestiller jer at processen er?
                                Jeg er helt sikker på at JM har et større netværk end JH. Agent verden er noget speget, og delvis kendetegnet ved at man hjælper hinanden. JH har måske fejlagtigt fremstillet sig selv som doven ved at lukke vinduerne tidligt, og bliver brugt som en brik i forhold Til spillere som reelt ikke havde Odense i tankerne som destination. JH er selv skyld i han omdømme eller mangel på samme. Det ser ud til at han er steppet op efter Jesper Hansen eller os på banner.

                                Comment

                                Working...
                                X