Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søge på gammel liste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Søge på gammel liste

    i sin tid lavede jeg en liste over Alle transfers siden OB rykkede op i Superligaen.

    Listen var et simpelt excelark og jeg har flere gange kopieret den ind i forskellige tråde herinde og i det gamle forum.

    Sagen er at jeg har mistet den PC hvor listen var og derfor gerne ville genskabe den.

    Nogen der ved hvordan jeg finder et af de indlæg frem hvor mest muligt af den fremgår? Det er bare en liste med navne og beløb inddelt i år men altså ca. 20 års transfer ..
    Last edited by Plum; 26-07-2019, 08:09.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg har prøvet at søge lidt. Det kan måske hjælpe hvis du kan huske hvad en overskrift, titel eller lignende kunne være :)

    Comment


      #3
      Jeg fik søgt lidt ekstra og har fundet et link med noget er informationen :) https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...fter-kim-brink

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
        Jeg fik søgt lidt ekstra og har fundet et link med noget er informationen :) https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...fter-kim-brink
        Det er da super, takker. Må finde de sidste 5 sæsoner i de andre tråde men sikkert i nogle transfertråde
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Det er da super, takker. Må finde de sidste 5 sæsoner i de andre tråde men sikkert i nogle transfertråde
          Du sendte den til mig for måske et års tid siden, så måske har du den i sendte mails? Ellers kan jeg sende tilbage når jeg er hjemme.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

            Du sendte den til mig for måske et års tid siden, så måske har du den i sendte mails? Ellers kan jeg sende tilbage når jeg er hjemme.
            Det må du meget gerne ... et par timers reddet arbejde :-)
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

              Du sendte den til mig for måske et års tid siden, så måske har du den i sendte mails? Ellers kan jeg sende tilbage når jeg er hjemme.
              Modtaget og mange timers arbejde er reddet.

              Så blev jeg doven - nogen der kan hjælpe mig med transfers 2018 og 2019?

              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Modtaget og mange timers arbejde er reddet.

                Så blev jeg doven - nogen der kan hjælpe mig med transfers 2018 og 2019?
                Tænker umiddelbart transfermarkt er den nemmeste? Ved et hurtigt blik ser det fint nok ud..

                https://www.transfermarkt.com/odense...ers/verein/173

                Comment

                Working...
                X