Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 22.juli 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hold kæft hvor er vi ringe i vores forsvar, utroligt hvis Tverskov betyder så meget.

    Comment


      #17
      Ikke en køn kamp at se på i dag
      OBeliever

      Comment


        #18
        Trods vejret er det noget af en sommerkamp, synes motivationen ser noget sløj ud, det ender ikke nødvendigvis med en sejr til os.

        Comment


          #19
          6.40 odds på Lyngby sejr - ser fristende ud lige nu. OB skal passe på at de ikke ender på 10 mand!

          Comment


            #20
            Kan JJ kun spille sidelæns og tilbage med bolden? Det er fandme sløjt det han levere!

            Comment


              #21
              Ham Fossgaard render da rundt og brokker sig over alt og alle

              Comment


                #22
                Godt nok en trist kamp at se på. Ramon kan ikke styre forsvaret. OL kan altså ikke bruges som CB, ML væsentlig bedre. RJL underlig sløv, JBL det samme. JJT vender rundt om sig selv flere gange ved boldmodtagelse. Øv, jeg havde håbet....

                Comment


                  #23
                  AK må snart ud og sidde -

                  Han afslutter ikke når mulighederne byder sig, og han sender nogle mærkelige afleveringer afsted.

                  Vi må se hvad Sander har at byde på...

                  (Håber snart AK modbeviser min hang til at være efter ham)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Gytkjær er sgu kold foran kassen. Flot scoring.
                    OB kan godt bruge en der er kølig foran kassen ... i sidste sæson blev der kreeret mange chancer som angriberne var for uskarpe til st udnytte ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Sander på banen! Nu
                      OBeliever

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Godt nok en trist kamp at se på. Ramon kan ikke styre forsvaret. OL kan altså ikke bruges som CB, ML væsentlig bedre. RJL underlig sløv, JBL det samme. JJT vender rundt om sig selv flere gange ved boldmodtagelse. Øv, jeg havde håbet....
                        Ja, og AK er også dårlig. Vores trup mangler kvalitet. Vi mangler en minimum en god Cf, en ny angriber.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvem var det der smed den væk?
                          Spolede lige tilbage.
                          Det var Kløve som afleverer direkte til en lyngbymand, efterfølgende flæsker han Adnan Mohammad, lige efter han, Adnan, har lavet den målgivende aflevering.
                          Last edited by Entusiastens; 22-07-2019, 18:57.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Gytkjær er sgu kold foran kassen. Flot scoring.
                            Vi er enige, jeg er faktisk overrasket over hvor god han ser ud.
                            God teknik.
                            Meget hurtig.
                            Kølige afslutninger.

                            Han må peake ret meget lige nu, ellers spillede han da ikke i Lyngby.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Vi er enige, jeg er faktisk overrasket over hvor god han ser ud.
                              God teknik.
                              Meget hurtig.
                              Kølige afslutninger.

                              Han må peake ret meget lige nu, ellers spillede han da ikke i Lyngby.
                              Hentede de ham ikke først i Januar?

                              Comment


                                #30
                                Tempoet i spillet falder og falder jo længere vi kommer fra vores føring og til sidst sniger fejlene sig også ind. Efter Lyngbys scoring er vi helt væk og de skal satme have en opsang i pausen. Lyngby kommer ikke med noget, som skal give nogen som helst point i Odense, så vi skal op i tempo.

                                Ved målet synes jeg godt nok det ligner at Oliver står langt tilbage i eget felt. Når vi står så højt med kæden, så skal han da ud og agere ekstra sweeper. Gytkjær får først kontakt til bolden ca. en meter fra hans felt. Det ligner godt nok han glider, men allerede der står han i mine øjne for langt tilbage og burde være klar på en stikning. Ellers skal vi i hvert som Graulund er inde på bare falde, så snart faren er på færde. Skidt afstemning der uanset hvor fejlen skal placeres

                                Comment

                                Working...
                                X