Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nok en god kamp at undvære Tverskov. Tænker ikke Lyngby kommer med det store rent offensivt. Så mon ikke det går alligevel.
    De kan være slemme nok - med en meget grøn men talentfuld målmand er det altså ikke så godt at undvære holdets vigtigste nu hvor Gryte er væk.
    KEP roser Oliver meget.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nok en god kamp at undvære Tverskov. Tænker ikke Lyngby kommer med det store rent offensivt. Så mon ikke det går alligevel.
      Jeg tror vi kommer til at savne ham mere offensivt end defensivt. Vi kommer sikkert til at have bolden meget, og Lyngby vil sikkert presse os højt i dele af kampen. Så er en spiller som Tverskov guld værd for os fremad banen. Der er ikke nogle af de andre forsvarer i truppen der er i nærheden af hans niveau på bolden.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det var godt nok noget af en degradering af Ludwig. Fra startsopstillingen til 5. valg på en uge... Men det viser vidst også med al tydelighed, at Michelsen stadig ikke rigtigt føler sig sikker på andre midterforsvarer end Tverskov og Leeuwin.
        Det var også en fejl, at han spillede sidst. Og igen en opstilling med AK, som heller ikke har niveau. Men han kan så passende vise i dag, at han ikke er totalt håbløs.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det var godt nok noget af en degradering af Ludwig. Fra startsopstillingen til 5. valg på en uge... Men det viser vidst også med al tydelighed, at Michelsen stadig ikke rigtigt føler sig sikker på andre midterforsvarer end Tverskov og Leeuwin.
          Ja det er lidt samme sang som i foråret, hvor de tre efter tverskov og ramon skifter fra kamp til kamp nærmest. I forhold til fck-kampen spiller lyngby med tre raketter og ikke en stor Dame. Både den ene og den anden Lund er hurtigere end Ludwig, og det tror jeg spiller ind. Det hjælper heller ikke Ludwig at han spillede en skidt kamp sidst.
          ​​​​

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Er jeg den eneste, der tror, at vores nye norske ven kan blive en stor gevinst for os? Synes der er mange der nævner, at JH snart skal finde en angriber der kan lave kasser for os. Jeg er med på vi stadig jagter en, men hvad nu hvis Sander Svenden er manden med 10-15 kasser i denne sæson. Han kan jo passende lægge ud mod Lyngby i morgen.
            Var der ellers noget?

            Comment

            Working...
            X