Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Køb/salg af trøjer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Køb/salg af trøjer.

    God aften.

    Jeg har min første OB trøje med Steen Nedergaard på ryggen. Den er jeg bare vokset ud af for 20 år siden. Men de gamle trøjer fra 90’erne, start 00’erne er simpelthen så flotte og retro.

    har ikke kunne finde lignende opslag - så korriger mig endelig.

    Nogen der sælger OB trøje fra 90’erne i størrelse XL el. XXL?

    Mvh.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
    God aften.

    Jeg har min første OB trøje med Steen Nedergaard på ryggen. Den er jeg bare vokset ud af for 20 år siden. Men de gamle trøjer fra 90’erne, start 00’erne er simpelthen så flotte og retro.

    har ikke kunne finde lignende opslag - så korriger mig endelig.

    Nogen der sælger OB trøje fra 90’erne i størrelse XL el. XXL?

    Mvh.
    Har en flot ubrugt Puma trøje fra 1996 i str. XXL med rødt Kansas på brystet, og nr. 9 og Kenneth på ryggen. Kenneth Jensen var min store helt dengang. Hvis du er interesseret, kan jeg tage den med til åben træning og sæsonoptakt i morgen på Stadion. Prisen finder vi ud af !
    Mvh PNL

    Comment


      #3
      Kan du sende et billede på nogen måde?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
        Kan du sende et billede på nogen måde?
        Hvis du på en PM kan sende mig din mailadresse, kan jeg sende dig fotos. Har aldrig før brugt PM på forum, så måske virker det ikke !! Alternativt kan jeg tage den med på Stadion, som tidligere nævnt i dag eller en anden kampdag.
        Mvh PNL

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Har en flot ubrugt Puma trøje fra 1996 i str. XXL med rødt Kansas på brystet, og nr. 9 og Kenneth på ryggen. Kenneth Jensen var min store helt dengang. Hvis du er interesseret, kan jeg tage den med til åben træning og sæsonoptakt i morgen på Stadion. Prisen finder vi ud af !
          Mvh PNL
          Er den solgt? eller køber jeg den gerne.
          En dårlig taber, er en rigtig vinder !

          Comment


            #6
            Har fundet guld på eBay for nylig. Der er mange til fine priser. Fx den næstfedeste trøje efter den fra Real Madrid-kampen:

            https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F183821313150

            https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F183792561875
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #7
              Er der nogen der har en OB Toastmaskine til salg? Så er jeg interesseret. . Kan desværre ikke finde den til salg som ny.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                Er der nogen der har en OB Toastmaskine til salg? Så er jeg interesseret. . Kan desværre ikke finde den til salg som ny.
                Spørg nogen fra fanklubben De Stribede, muligt de stadig havde de i klubhuset, men er ikke sikker.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Sotho24 Se indlæg

                  Er den solgt? eller køber jeg den gerne.
                  Den er ikke solgt endnu. Jeg bor her i Odense nær Stadion, hvis du også er odenseaner, kan vi jo aftale et mødested ?
                  mvh pnl

                  Comment


                    #10
                    Spillertrøjer i børnestørrelser!

                    Drengene vokser hurtigt ud af dem. Er der nogen der har aflagte spillertrøjer i børne / unge størrelser de vil sælge?

                    Jeg bord i Nordsjælland, så der skal helst kunne sendes eller handles ifm en FCN / Lyngby kamp.

                    Alternativt er jeg hjemme på Fyn i efterårsferien.
                    Last edited by Jacks; 18-09-2019, 14:20.

                    Comment


                      #11
                      Så kan Miraklet i Madrid trøjen bestilles

                      https://www.instagram.com/p/B4J4hsAnj2a/

                      Comment


                        #12
                        Nu denne tråd er blomstret op igen, kom jeg til at tænke på en trøje jeg har liggende derhjemme:

                        Match-worn trøje fra Nicolai Stokholm.
                        Trøjen er fra "bronze-kampen" i Århus, hvor vi alle stormede banen efterfølgende.

                        Skriv til mig såfremt den kunne have interesse ellers modtages bud gerne

                        Comment


                          #13
                          Nogen som har købt produkter fra denne side før, og kan sige hvordan kvaliteten er? https://shop.spreadshirt.dk/obnews/
                          siden 1887

                          Comment

                          Working...
                          X