Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

    En uge til første kamp og helt ærligt et par halvtynde træningskampe men truppen er fysisk på plads jfr. JN https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...vi-skal-vaere/

    Et enkelt køb og et par afgange giver en forholdsvis tynd trup og dertil et par skader.

    Optimal start11:

    Oliver
    Leeuwin. Tverskov. Ludwig
    Ryan. Greve. Drachmann. Kløve. JBL.
    Kadrii. Lund.

    Hmmmm ...

    Mande
    Lund
    Opondo
    AK

    JJ og Eske ude med skader.
    Opondo ude af form.
    Frøkjær, Harboe og Obbekjær næppe klar til andet end et par indhop .. men det kan sagtens blive nødvendigt ..

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    En uge til første kamp og helt ærligt et par halvtynde træningskampe men truppen er fysisk på plads jfr. JN https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...vi-skal-vaere/

    Et enkelt køb og et par afgange giver en forholdsvis tynd trup og dertil et par skader.

    Optimal start11:

    Oliver
    Leeuwin. Tverskov. Ludwig
    Ryan. Greve. Drachmann. Kløve. JBL.
    Kadrii. Lund.

    Hmmmm ...

    Mande
    Lund
    Opondo
    AK

    JJ og Eske ude med skader.
    Opondo ude af form.
    Frøkjær, Harboe og Obbekjær næppe klar til andet end et par indhop .. men det kan sagtens blive nødvendigt ..
    Kløve var også skadet igår. Og tænker at AK starter i stedet for Lund på toppen..

    Men ja. Det er tyndt. Men jeg tænker at der også sker en ting eller 2 i løbet af ugen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      En uge til første kamp og helt ærligt et par halvtynde træningskampe men truppen er fysisk på plads jfr. JN https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...vi-skal-vaere/

      Et enkelt køb og et par afgange giver en forholdsvis tynd trup og dertil et par skader.

      Optimal start11:

      Oliver
      Leeuwin. Tverskov. Ludwig
      Ryan. Greve. Drachmann. Kløve. JBL.
      Kadrii. Lund.

      Hmmmm ...

      Mande
      Lund
      Opondo
      AK

      JJ og Eske ude med skader.
      Opondo ude af form.
      Frøkjær, Harboe og Obbekjær næppe klar til andet end et par indhop .. men det kan sagtens blive nødvendigt ..
      Lund i front må være absolut nødløsning. Mon ikke AK får chancen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

        Lund i front må være absolut nødløsning. Mon ikke AK får chancen.
        Jo det gør han. Med mindre at Pål står på træningsbanen i morgen og træner fantastisk i løbet af ugen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

          Lund i front må være absolut nødløsning. Mon ikke AK får chancen.
          Tænker bare Lund arbejder mere oppe foran og holder deres opspil beskæftiget .. AK har vist tilgode at score mod FCK så det er andre parametre der måles på .. og så er Lund langt væk fra vores mål .. så kan AK komme frisk inde efter en time og gøre mig til skamme ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Tænker bare Lund arbejder mere oppe foran og holder deres opspil beskæftiget .. AK har vist tilgode at score mod FCK så det er andre parametre der måles på .. og så er Lund langt væk fra vores mål .. så kan AK komme frisk inde efter en time og gøre mig til skamme ..
            Det var sgu en lidt sløj hukommelse. I de sidste 12 kampe mod FCK har vi kun undgået at tabe i 2 af dem. Det var to 1-0 sejre, hvor AK var matchwinner i begge. Og så fik han vidst også lavet et trøstemål i Parken engang. Så hans historik mod FCK, må vel sige at være ganske glimrende.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Det var sgu en lidt sløj hukommelse. I de sidste 12 kampe mod FCK har vi kun undgået at tabe i 2 af dem. Det var to 1-0 sejre, hvor AK var matchwinner i begge. Og så fik han vidst også lavet et trøstemål i Parken engang. Så hans historik mod FCK, må vel sige at være ganske glimrende.
              Stand corrected ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Jeg græmmes på forhånd. FCK vinder med over 3,5 mål.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg græmmes på forhånd. FCK vinder med over 3,5 mål.
                  Så bør du spille på det

                  Comment


                    #10
                    http://obstruktion.dk/kloeve-er-i-kamp-mod-tiden/

                    Comment


                      #11
                      Træls hvis vi mangler Kløve også. Ikke at han er uundværlig men han er stadig noget af det bedste vi kan præstere på de 8`er positioner

                      Comment


                        #12
                        Lidt off, men er der nogen der kan anbefale en god sportsbar i Berlin, som sandsynligvis viser kampen?

                        Og jo, jeg kender godt Google, men det var ikke dét jeg spurgte om

                        Comment


                          #13
                          Jeg og mine to sønner kommer til Odense på søndag og satser på at tage på stadion og se kampen mod FCK. Er der nogen der ligger inde med 3 ekstra sponsorbilletter eller lign. som de ikke skal bruge, så gir jeg et par fadbamser i fanzonen .
                          skriv PM eller på mail: zukkfo@gmail.com
                          Last edited by OleKBH; 08-07-2019, 17:28.

                          Comment


                            #14
                            Ståle grubler også over sin start 11 til søndag

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kelser-mod-ob/

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Lidt off, men er der nogen der kan anbefale en god sportsbar i Berlin, som sandsynligvis viser kampen?

                              Og jo, jeg kender godt Google, men det var ikke dét jeg spurgte om
                              Ikke lige en sportsbar, men et besøg værd. Virkelig et mærkeligt lille sted der hedder "Das klo". Har været der et par gange, pisse hyggeligt kan man vel sige

                              Comment

                              Working...
                              X