Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 6/7-2019: OB-Roskilde FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    OBstruktion ??

    Noget info hvorfor Helenius var fraværende idag?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Godt spottet. Han kom ikke på banen ihvertfald. Ved ikke om han var tilstede

      Skal vi ikke alle lige krydse fingre
      Nej, jeg kan heller ikke udelukke at han sagtens kunne have været tilstede i dag..
      Men du har ret - jeg krydser alt, hvad jeg overhovedet har!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

        Nej, jeg kan heller ikke udelukke at han sagtens kunne have været tilstede i dag..
        Men du har ret - jeg krydser alt, hvad jeg overhovedet har!
        Men hvis han er på vej væk må det også være fordi at vi føler os sikre på at noget er på vej ind.
        Uanset hvor ubrugelig han er må vi bare konstatere at vi er mega tynde offensivt og meget sårbare pt hvis der opstår flere skader

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Hvem lavede den første? Skal AK have en god sæson efter en dårlig. Ville være fedt hvis han kunne komme i den forfatning han havde i den sidste del af grundspillet.
          Vi har lov at håbe. Hvis ikke det kan motivere AK at klubben melder offentligt ud , at vi mangler en angriber. Så er der intet der kan.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #50
            Roskilde havde ikke meget at komme med. Den burde også være vundet større, men specielt den sidste halve time, var det mere et OB u-19 hold end så meget andet.

            Af gode ting, synes jeg at Frøkjær er begyndt at vise glimt af noget rigtig godt. Han har noget x-faktor og burde også have fået en assist. Obbekjær ser også rigtig spændende ud, han er godt nok høj... Men det er svært at sige, for det Roskilde hold er altså ikke særlig imponerende. Stod meget kompakt og parkerede bussen, næsten hele kampen. Jeg er dog lidt bekymret for målmands posten, OC havde ikke rigtig noget at lave, men han virker lidt usikker og tøvende. Men han holdte dog stadig nullet.

            Men der var dog en del ude og se kampen, vel et par hundrede trodsede regnen. Det siger vel også lidt om, at interessen er ved at være der igen blandt fans og medier. KEP var forbi med børnene, han virker til at have det godt. Så også JH, som virkede glad. Mon han har lidt godt på vej?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Roskilde havde ikke meget at komme med. Den burde også være vundet større, men specielt den sidste halve time, var det mere et OB u-19 hold end så meget andet.

              Af gode ting, synes jeg at Frøkjær er begyndt at vise glimt af noget rigtig godt. Han har noget x-faktor og burde også have fået en assist. Obbekjær ser også rigtig spændende ud, han er godt nok høj... Men det er svært at sige, for det Roskilde hold er altså ikke særlig imponerende. Stod meget kompakt og parkerede bussen, næsten hele kampen. Jeg er dog lidt bekymret for målmands posten, OC havde ikke rigtig noget at lave, men han virker lidt usikker og tøvende. Men han holdte dog stadig nullet.

              Men der var dog en del ude og se kampen, vel et par hundrede trodsede regnen. Det siger vel også lidt om, at interessen er ved at være der igen blandt fans og medier. KEP var forbi med børnene, han virker til at have det godt. Så også JH, som virkede glad. Mon han har lidt godt på vej?
              Så du Helenius?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Men hvis han er på vej væk må det også være fordi at vi føler os sikre på at noget er på vej ind.
                Uanset hvor ubrugelig han er må vi bare konstatere at vi er mega tynde offensivt og meget sårbare pt hvis der opstår flere skader
                Sidste sommer stod vi med 5 angribere, nu kan vi meget vel stå med blot 2 angribere, såfremt der ikke kommer noget ind og Helenius er væk.
                Men generelt set, så synes jeg, at vores trup på flere steder af banen er skrøbelig. Både i angrebet/offensiven og på vores 2 backs er vi tyndt besat. Og på målmandsposten kan det jo blive enten fugl eller fisk!

                Men jeg tolker Helenius' fravær i dag som et tegn på, at vi har en eller flere tilføjelser på vej til holdet.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

                  Sidste sommer stod vi med 5 angribere, nu kan vi meget vel stå med blot 2 angribere, såfremt der ikke kommer noget ind og Helenius er væk.
                  Men generelt set, så synes jeg, at vores trup på flere steder af banen er skrøbelig. Både i angrebet/offensiven og på vores 2 backs er vi tyndt besat. Og på målmandsposten kan det jo blive enten fugl eller fisk!

                  Men jeg tolker Helenius' fravær i dag som et tegn på, at vi har en eller flere tilføjelser på vej til holdet.
                  Tror simpelthen ikke på at de sender Helenius væk uden at have noget lige på trapperne. Mon ikke de tager de få hundrede tusinde han er værd og smider dem oven i Pål puljen så de takker ja..

                  Lige pt ser det noget tyndt og skrøbeligt ud men potentialet til et genialt vindue er stadig til stede

                  Comment


                    #54
                    En angriber mere er en bunden opgave for JH. Uanset om han kommer af med Helenius eller ej. Pål Kirkevold er nævnt. Det er det niveau vi skal op på.. Mindst.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Lidt fra kampen

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sejr-i-sidste-test/

                      spændende at se om man kunne finde på at tage ham Mikkel Hyllegaard ind på en kort kontrakt for at se ham an. Lyder som en spændende og hurtig angriber

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lidt fra kampen

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sejr-i-sidste-test/

                        spændende at se om man kunne finde på at tage ham Mikkel Hyllegaard ind på en kort kontrakt for at se ham an. Lyder som en spændende og hurtig angriber
                        Han brændte to 100% chancer i dag, så han passer perfekt ind til de andre
                        siden 1887

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Han brændte to 100% chancer i dag, så han passer perfekt ind til de andre
                          touche. Men man kan måske også sige at han kom frem til 2 chancer mere end Helenius ville have gjort

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

                            Nej, jeg kan heller ikke udelukke at han sagtens kunne have været tilstede i dag..
                            Men du har ret - jeg krydser alt, hvad jeg overhovedet har!
                            Jeg så kampen live. Vi brugte alle fra bænken, og Helenius var ikke i truppen.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Jeg så kampen live. Vi brugte alle fra bænken, og Helenius var ikke i truppen.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                touche. Men man kan måske også sige at han kom frem til 2 chancer mere end Helenius ville have gjort
                                Han kom også frem til flere chancer end usynlige baskim
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X