Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 6/7-2019: OB-Roskilde FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    regner heller ikke med andet. Tror simpelthen ikke på han er god nok til at få kontrakt i OB lige pt
    Hvorfor ser man ikke den nye islænding and istedet for så?
    siden 1887

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Hvorfor ser man ikke den nye islænding and istedet for så?
      Ikke sikkert han er startet op endnu. Mon ikke han er på Island for at pakke sit gamle liv ned. Måske U19 har startet træning endnu?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        regner heller ikke med andet. Tror simpelthen ikke på han er god nok til at få kontrakt i OB lige pt
        Nej ikke lige pt, men tror han kommer på den lange bane som venstre midstopper i en SL klub

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

          Nej ikke lige pt, men tror han kommer på den lange bane som venstre midstopper i en SL klub
          Han har nogle fine tekniske evner uden tvivl. Tror desværre bare det er lige lidt nok og ender i Dalum,Næsby eller Marienlyst

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han har nogle fine tekniske evner uden tvivl. Tror desværre bare det er lige lidt nok og ender i Dalum,Næsby eller Marienlyst
            Det ville da også være fint at starte op med 2div., tror måske mere på Middelfart evt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

              Det ville da også være fint at starte op med 2div., tror måske mere på Middelfart evt.
              Vi må se

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Bliver kampen livestreamet i morgen, SFÅ?
                Nej, desværre. Vi undersøgte mulighederne, men Ådalen er ikke helt optimal, og desuden vil vi virkelig gerne kunne tilbyde en bedre oplevelse - billedmæssigt, i det mindste - hvis/når vi forsøger os igen. Altså, bedre udstyr.

                Forhåbentlig kan vi lave noget til vinterens kampe. Det er i hvert fald drømmen.
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

                  Michelsen bliver spurgt til hvorvidt hvem der spiller i kampen i morgen, og det gør alle - der er heller ingen afklaring på målmandsposten endnu, men anbefaler folk at tage ned og se kampen.

                  Så taler de også om truppens manglende bredde, hvortil han giver et politikersvar ("
                  På et tidspunkt blev vi bebrejdet, at vores trup var for stor, men så passede den alligevel, da transfervinduet lukkede. Dette transfervindue er ikke lukket endnu og selv om truppen lige nu er lige smal nok, fordi vi er udfordret med nogle skader, så kan man først vurdere situationen den 1. september, når vinduet lukker")
                  og så ellers at vi kan tale om truppen den 1. september. Han giver en garantier på noget som helst, andet end døden og amen i kirken
                  Lur mig om ikke JM har en anelse om hvem der starter på kassen mod FCK. Jeg kender bestemt ikke meget til d'herre Mandé/OC. Jeg gætter (med min ringe viden) dog på at Mandé får tjansen p.gr.a. hans vilje til at komme ud i feltet, når vi ved at FCK vil komme med ca 1 mill. indlæg fra kanterne, omvendt kan jeg ikke påstå at OC har spillet sig af i de kampe han har spillet, men jeg tror alliwl rutinen gør udslaget til denne kamp.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kun 15 marksspillere fra truppen klar til i morgen

                    Marco,Eske,JJ,Kløve skadet.
                    Eske og JJ er helt sikkert også ude til præmieren og Opondo har langt til topformen. Godt vi starter imod fck, som trods alt ikke er en must win. Midtbanen er pludselig tynd

                    Comment


                      #25
                      Start 11. Barret også ude

                      Træningskamp mod FC Roskilde klokken 11:00, og vi starter på følgende måde (numerisk): O. Christensen - O. Lund, Ludwig, Johnson, Leeuwin, Tverskov, Drachmann, Kadrii, Greve, Opondo, Jacobsen



                      #sldk #OBFCR

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Start 11. Barret også ude

                        Træningskamp mod FC Roskilde klokken 11:00, og vi starter på følgende måde (numerisk): O. Christensen - O. Lund, Ludwig, Johnson, Leeuwin, Tverskov, Drachmann, Kadrii, Greve, Opondo, Jacobsen



                        #sldk #OBFCR
                        FC Roskilde har 12 prøvespiller med !!! incl Lukas Talbro

                        Comment


                          #27
                          Greve til 1-0
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28

                            37’

                            1-0

                            Mads Frøkjær-Jensen

                            Moses Opondo #OBLIVE #OBFCR

                            Comment


                              #29
                              Hva sker der lige...

                              Opondo ud og Frøkjær ind efter 37 min

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hva sker der lige...

                                Opondo ud og Frøkjær ind efter 37 min
                                Mon ikke det er planlagt? Det er da 10 min længere end sidste kamp om ikke andet.

                                Comment

                                Working...
                                X