Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Holstein Kiel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

    Ja, de samme spillere er til rådighed, minus Sten Grytebust og Casper Nielsen, som i min bog var nogle af de bærende kræfter fra sidste sæson. Der vil jo alt andet lige skulle spilles lidt kampe før du har den samme rytme og forståelse på holdet, når nye spillere skal implementeres i systemet.

    Og kigger vi på hold som sluttede udenfor top 6, så synes jeg at hold som: AGF, Randers, Sdr og sågar Hobro er kommet fint igennem vinduet indtil videre og også stærkere end vi er - indtil videre.

    Top 6 i år bliver en rigtig sej kamp og Superligaen skal skæres ned til 12 hold. Jeg synes der er meget der taler for, at vi godt kunne have forberedt os bedre end vi har gjort indtil videre!

    Når du nævner at vi stadig har de samme spillere til rådighed som i sidste sæson, der var med til at sikre en femteplads og god fodbold, så husk på, at man ikke er bedre end den sidste kamp man spiller. Og reelt set, så var slutspillet jo ikke særligt prangende i sig selv. Sæsonen i sin helhed var godkendt - men resultaterne i slutspillet lod desværre vente på sig.

    Sammenholder du det med at de hold der sluttede uden for top 6 sidste sæson har forstærket sig mere end vi har, så synes jeg der er grund til reel bekymring..

    Men det er selvfølgelig bare min udlægning..
    Nu er Casper ikke solgt endnu...

    AGF er min verden svækket efter Stage og ham målmanden. Deres Poulsen køb giver jeg ikke meget for
    Randers har gjort det ok men har også mistet Bager som er deres Tverskov. De er samlet marginalt forstærket men har gjort det godt ja
    Sdj er vinduets vinder indtil nu. Indrømmet
    Hobro gider jeg ikke engang at kommentere

    Ingen er bedre en sidste kamp siger du... Enig... Der spillede vi en gang fantastisk fodbold men tabte pga en ringe dommer trio og lidt uskarphed

    Du må ikke misforstå mig. Jeg ønsker også 1-2 forstærkinger stående klar i morgen. Jeg erkender bare at tingene går sin gang og at jeg vil bruge mere energi på HVEM de henter istedet for HVORNÅR

    Comment


      #47
      Det der bekymre mig, er egentlig ikke så meget det med at der ikke er blevet handlet ind på den åbenlyse plads endnu, men mere at Helle og AK virker så uskarpe. De har begge været glimrende superliga angriber før, men det virker godt nok som om de er ramt på selvtilliden. AK har mistet noget fart og ham ser jeg ikke det store lys i længere, heller ikke som indskifter. Hans dage ser desværre talte ud, surt han så tjener en psyko løn i forhold til præstationerne. Helle har også mistet en del fart, men har dog stadig noget højde at byde ind med. Selvom han aldrig bliver dominerende i luften, så er han garant for et par hovedstøds mål pr. sæson. Tænk hvis vi kunne bytte de to, for en super angriber. Med de lønninger de trækker, så burde man sagtens kunne hente en stor profil og stadig spare lidt.

      Der skal en ny angriber til, gerne en der kan noget i boksen. Men det skal være den rigtige, og det tager tid. Så hellere forlængelse med Tverskov og Barret først.

      Måske skulle man lade være med at spille med to angribere, når man faktisk kun har en der er god nok? 3-4-2-1 eller 4-5-1? Er i hvert fald ikke fan af, at CN eller Kløve skal op ved siden af Kadrii.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

        Ja, de samme spillere er til rådighed, minus Sten Grytebust og Casper Nielsen, som i min bog var nogle af de bærende kræfter fra sidste sæson. Der vil jo alt andet lige skulle spilles lidt kampe før du har den samme rytme og forståelse på holdet, når nye spillere skal implementeres i systemet.

        Og kigger vi på hold som sluttede udenfor top 6, så synes jeg at hold som: AGF, Randers, Sdr og sågar Hobro er kommet fint igennem vinduet indtil videre og også stærkere end vi er - indtil videre.

        Top 6 i år bliver en rigtig sej kamp og Superligaen skal skæres ned til 12 hold. Jeg synes der er meget der taler for, at vi godt kunne have forberedt os bedre end vi har gjort indtil videre!

        Når du nævner at vi stadig har de samme spillere til rådighed som i sidste sæson, der var med til at sikre en femteplads og god fodbold, så husk på, at man ikke er bedre end den sidste kamp man spiller. Og reelt set, så var slutspillet jo ikke særligt prangende i sig selv. Sæsonen i sin helhed var godkendt - men resultaterne i slutspillet lod desværre vente på sig.

        Sammenholder du det med at de hold der sluttede uden for top 6 sidste sæson har forstærket sig mere end vi har, så synes jeg der er grund til reel bekymring..

        Men det er selvfølgelig bare min udlægning..
        Man kan så omvendt argumentere for, at Casper Nielsen fandt relativt hurtigt ind i Michelsens system, selvom den spillestil var relativt ny for ham. At han var fejlcastet til Kent Nielsens fodbold er jo ikke hans skyld. At AGF skulle være kommet stærkere gennem vinduet end os, har jeg ganske enkelt svært ved at se. De mistede én af ligaens bedste målmænd, og selvom jeg ikke er den store Stage-fan, så var han alt andet lige en bærende kraft på et svingende AGF-hold. Randers er vel nogenlunde på det jævne, mens SønderjyskE helt sikkert er blevet forstærket (på papiret).

        Jeg er helt overbevist om, at vi kommer til at agere i det her vindue, og som du selv påpeger i starten af dit indlæg, så er kontinuiteten en afgørende faktor, og her synes jeg, at vi so far står rimeligt godt stillet. Gryte er naturligvis et tab, men Tverskov er ikke væk endnu, og Opondo ser jeg som en spiller på niveau med Casper Nielsen. Tabet af Gryte mener jeg dog kan opvejes af selvsamme kontinuitet. Selvom vi taber kvalitet på den enkelte post, så kan vi jo netop blive styrket ved at holde fast i langt størstedelen af de spillere, som præsterede godt i sidste sæson; Barrett, Ryan, Bashkim, Ramon, Drachmann, Kløve, JJ osv.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Det der bekymre mig, er egentlig ikke så meget det med at der ikke er blevet handlet ind på den åbenlyse plads endnu, men mere at Helle og AK virker så uskarpe. De har begge været glimrende superliga angriber før, men det virker godt nok som om de er ramt på selvtilliden. AK har mistet noget fart og ham ser jeg ikke det store lys i længere, heller ikke som indskifter. Hans dage ser desværre talte ud, surt han så tjener en psyko løn i forhold til præstationerne. Helle har også mistet en del fart, men har dog stadig noget højde at byde ind med. Selvom han aldrig bliver dominerende i luften, så er han garant for et par hovedstøds mål pr. sæson. Tænk hvis vi kunne bytte de to, for en super angriber. Med de lønninger de trækker, så burde man sagtens kunne hente en stor profil og stadig spare lidt.

          Der skal en ny angriber til, gerne en der kan noget i boksen. Men det skal være den rigtige, og det tager tid. Så hellere forlængelse med Tverskov og Barret først.

          Måske skulle man lade være med at spille med to angribere, når man faktisk kun har en der er god nok? 3-4-2-1 eller 4-5-1? Er i hvert fald ikke fan af, at CN eller Kløve skal op ved siden af Kadrii.
          At Helenius skulle være garant for 2 hovedstødsmål pr sæson er sgu dagens joke :)

          Comment


            #50
            Lidt om Casper og den manglende deltagelse mm

            https://www.fyens.dk/sport/Casper-Ni...rtikel/3363548

            Comment


              #51
              FS heller ikke imponeret over dagens keeper præstationer

              https://www.fyens.dk/sport/Keeperne-...rtikel/3363547

              Comment


                #52
                Og så glemmer vi da at snakke om dagens største nyhed.....

                Ryan J Laursen total kronraget

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Vo Dich
                  Sammenholder du det med at de hold der sluttede uden for top 6 sidste sæson har forstærket sig mere end vi har, så synes jeg der er grund til reel bekymring
                  Hvem andre end SjE har forstærket sig? Og har de forstærket sig, eller bare handlet ind?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Hvem andre end SjE har forstærket sig? Og har de forstærket sig, eller bare handlet ind?
                    Enig. Stort set alle i superligaen er i sammen båd på nær FCK/FCM hvis de lyster.. Alle har fået småhandlet og flere har mistet profiler..
                    Syntes ikke vi er specielt dårligere stillet end vores direkte konkurrenter pt(Top 2 ikke medregnet)

                    Efb har ikke forstærket sig væsentligt og skal snart spille EL
                    BIF har ikke handlet overhovedet og deres vigtigste spiller er stadig skadet
                    FCN har ikke handlet og mangler nok Skov Olsen når de starter. Samt Valentin og Bartolec som er solgt. Nelsson ryger 100% også
                    Randers har mistet 2 gode og har handlet ok ind
                    AGF har mistet deres 2 bedste og fået en middelspiller
                    SdJ har på papiret gjort det godt. Vi må se...
                    Aab har købt et evighedstalent i 1.div

                    Syntes ikke vi er meget dårligere stillet generelt selvom jeg stadig er nervøs over målmandspladsen

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

                      Ja, de samme spillere er til rådighed, minus Sten Grytebust og Casper Nielsen, som i min bog var nogle af de bærende kræfter fra sidste sæson. Der vil jo alt andet lige skulle spilles lidt kampe før du har den samme rytme og forståelse på holdet, når nye spillere skal implementeres i systemet.

                      Og kigger vi på hold som sluttede udenfor top 6, så synes jeg at hold som: AGF, Randers, Sdr og sågar Hobro er kommet fint igennem vinduet indtil videre og også stærkere end vi er - indtil videre.

                      Top 6 i år bliver en rigtig sej kamp og Superligaen skal skæres ned til 12 hold. Jeg synes der er meget der taler for, at vi godt kunne have forberedt os bedre end vi har gjort indtil videre!

                      Når du nævner at vi stadig har de samme spillere til rådighed som i sidste sæson, der var med til at sikre en femteplads og god fodbold, så husk på, at man ikke er bedre end den sidste kamp man spiller. Og reelt set, så var slutspillet jo ikke særligt prangende i sig selv. Sæsonen i sin helhed var godkendt - men resultaterne i slutspillet lod desværre vente på sig.

                      Sammenholder du det med at de hold der sluttede uden for top 6 sidste sæson har forstærket sig mere end vi har, så synes jeg der er grund til reel bekymring..

                      Men det er selvfølgelig bare min udlægning..
                      Det mener du ikke seriøst, vel?
                      Dem tror jeg ikke vi skal bekymre os så meget om ...

                      Men AGF, Randers og Sdr. Ja. Afhængig af, hvordan resten af vinduet forløber er intet naturligvis givet ift. dem set over en sæson.
                      Jeg tillader mig dog at være mere optimistisk omkring transfervinduet end jeg har været i mange år.

                      Comment


                        #56
                        Esbjergs træner John Lammers var også ude og kigge i går
                        siden 1887

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          BIF har ikke handlet
                          AGF har mistet deres 2 bedste spillere
                          Efb har handlet en enkelt ukendt
                          FCN har ikke handlet og stjerner på vej væk. Har mistet mini og Bartolec
                          Horsens mangler 1/4 hold som sædvanligt
                          Aab har hentet en spiller i 1/2. Div

                          FCK og FCM har ikke gjort det vilde endnu..

                          Slap nu af. Vinduet går sin normale gang og vi er langt nede i fødekæden
                          Ahr.. FCK har hentet Gryte, Stage og Bartolec .. måske ikke vildt men jeg tog dem gerne til OB ..

                          FCM har hentet Paulinho og Evander som jeg godt nok ikke kender men de er vist pænt dyre ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Ahr.. FCK har hentet Gryte, Stage og Bartolec .. måske ikke vildt men jeg tog dem gerne til OB ..

                            FCM har hentet Paulinho og Evander som jeg godt nok ikke kender men de er vist pænt dyre ..
                            De hold tæller ikke da de spiller i en anden liga. Men var ikke klar over at man havde hentet Evander igen.. Har han nogensinde været væk?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              De hold tæller ikke da de spiller i en anden liga. Men var ikke klar over at man havde hentet Evander igen.. Har han nogensinde været væk?
                              Undrede mig også .. på transfermarkt står der bare 1/7??
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Undrede mig også .. på transfermarkt står der bare 1/7??
                                Må være 1/7-2018. De har kun hentet en VB indtil videre

                                Comment

                                Working...
                                X