Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion Podcast med Thomas Helveg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion Podcast med Thomas Helveg

    Vi havde fornemt besøg i Ådalen i dag, da vi havde inviteret OB-legenden, Thomas Helveg, ind til en snak om hans flotte karriere i OB og i udlandet. Det endte med at blive en længere snak, så hvis man har 100 minutter, man skal have slået ihjel, så er det her en fremragende måde at gøre det på.

    Vi vil i fremtiden bestræbe os på at lave endnu flere podcasts, så derfor kan man også nu finde os på SoundCloud, hvor du lytter til dine andre podcasts.

    http://obstruktion.dk/podcast-stribe...thomas-helveg/

    #2
    Glæder jeg mig til

    Comment


      #3
      Stærkt arbejde - vil i overveje at smide det i iTunes? Så det kan afspilles via podcast appen på iPhone?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
        Stærkt arbejde - vil i overveje at smide det i iTunes? Så det kan afspilles via podcast appen på iPhone?
        Vi arbejder på det. Vi er lige ved at finde ud af, hvilke muligheder der er for at sende vores podcasts ud de forskellige steder. Vi er helt nye i det, så vi skal lige finde ud af, hvad der er bedst, hvad det koster, osv.

        Comment


          #5
          Kan I ikke bare lave en kanal på soundcloud ligesom SFÅ?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Kan I ikke bare lave en kanal på soundcloud ligesom SFÅ?
            Det har vi allerede gjort.

            Comment


              #7
              Det er lidt besværligt med ITunes, og det kommer også til at koste penge for os, hvis vi skal smide det op der, så det kommer vi ikke til lige nu. Udover SoundCloud kan vores podcasts nu også findes på https://castbox.fm/

              Comment


                #8
                Fint interview - meget tilbagelænet på begge sider af bordet, som skaber en behagelig stemning

                Der var flere interessante ting, som jeg fik lært af at lytte med

                Comment


                  #9
                  Nu har jeg også fået hørt det hele! Det var langt, men slet ikke for langt. Virkelig interessant snak, og jeg er helt enig med Chuck i, at stemningen virker rigtig god. Helveg virker som om, at han nyder selskabet. Jeg hørte også en del ting, der var nye for mig. Rigtig godt arbejde, jeg glæder mig til endnu mere af det her :-)

                  Comment


                    #10
                    Det lyder som om at intervieweren tygger tyggegummi, hvilket han selvfølgelig ikke burde og det er ekstremt forstyrrende men ellers et super godt og interessant interview!

                    Comment

                    Working...
                    X