Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Moses Opondo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Opondo virker som en gennemført sympatisk gut med god humor. Håber han bliver en succes!
    Ja, synes det er "gode" typer, der er kommet til truppen.... som Marco Lund også nævnte, at de har det rigtigt godt sammen... både på og udenfor banen

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Opondo virker som en gennemført sympatisk gut med god humor. Håber han bliver en succes!
      Tænkte det samme da jeg så filmen. Virker som en god, tænksom gut.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Opondo virker som en gennemført sympatisk gut med god humor. Håber han bliver en succes!
        Lige da vi signede ham kunne man godt frygte at “Moses ville skille vandende”, men den frygt er gjort til skamme .
        Han virker som en super fyr og jeg glæder mig til at se ham i aktion på superligaholdet

        Comment


          #64
          Vi har haft en snak med Moses Opondo om at spille sig ind i startopstillingen, komme til en ny klub med en skade osv.

          http://obstruktion.dk/opondo-vil-vis...tning-med-mig/

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi har haft en snak med Moses Opondo om at spille sig ind i startopstillingen, komme til en ny klub med en skade osv.

            http://obstruktion.dk/opondo-vil-vis...tning-med-mig/
            Han har kæmpe potentiale. Håber han kan udfolde det

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Han har kæmpe potentiale. Håber han kan udfolde det
              Potentiale er udmærket, og håber også han bliver bedre. Men ind til videre har han ikke kunnet udfylde hullet efter Casper Nielsen.
              Ved godt han har haft et efterslæb formmæssigt, men nu må han efterhånden være på 100%.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Potentiale er udmærket, og håber også han bliver bedre. Men ind til videre har han ikke kunnet udfylde hullet efter Casper Nielsen.
                Ved godt han har haft et efterslæb formmæssigt, men nu må han efterhånden være på 100%.
                Casper Vol. Kent æraen kunne heller ikke udfylde hullet efter Casper Vol. Michelsen æraen.. Ting tager tid.. Hvis han holder sig skadesfri tror jeg han bliver profil allerede i næste sæson

                Comment


                  #68
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ndas-landshold

                  Moses Opondo er udtaget til Ugandas landshold
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Uha, jeg sidder med sådan en både og fornemmelse omkring Opondo. Der er ingen tvivl om talentet og potentialet, men jeg ser også en spiller der vil for meget og alt for gerne selv vil være "Helten" og derfor ikke altid ser sine medspillere. Jeg er bange for at han aldrig får forløst sit fulde potentiale.

                    Comment

                    Working...
                    X