Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæsonkort

    Jeg kunne godt tænke mig at forny mit sæsonkort, men jeg kan ikke logge ind på ob.eventii.dk. Når jeg forsøger at logge ind første gang, så bliver jeg dirigeret til ob.eventii.dk/account/login, hvor jeg heller ikke kan logge ind. Jeg har forsøgt at få sendt et nyt password, men der bliver intet sendt til min mail.
    Min far har samme problem.

    Nogen på forum der kan hjælpe mig?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at forny mit sæsonkort, men jeg kan ikke logge ind på ob.eventii.dk. Når jeg forsøger at logge ind første gang, så bliver jeg dirigeret til ob.eventii.dk/account/login, hvor jeg heller ikke kan logge ind. Jeg har forsøgt at få sendt et nyt password, men der bliver intet sendt til min mail.
    Min far har samme problem.

    Nogen på forum der kan hjælpe mig?
    Ville det ikke være nemmere at skrive en mail til OBs kundeservice? Men håber da at nogen kan hjælpe

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
      Jeg kunne godt tænke mig at forny mit sæsonkort, men jeg kan ikke logge ind på ob.eventii.dk. Når jeg forsøger at logge ind første gang, så bliver jeg dirigeret til ob.eventii.dk/account/login, hvor jeg heller ikke kan logge ind. Jeg har forsøgt at få sendt et nyt password, men der bliver intet sendt til min mail.
      Min far har samme problem.

      Nogen på forum der kan hjælpe mig?
      Havde samme problem tidligere i år, åbenbart har de fået nyt system omkring årsskiftet og profilerne er ikke videreført, så du skal simpelthen lave en ny. Sålænge du bare har sæsonkortet er det intet problem.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ville det ikke være nemmere at skrive en mail til OBs kundeservice? Men håber da at nogen kan hjælpe
        Jeg har samme problem, og har sendt en mail til Club OB, men mangler stadig svar, måske man skal starte forfra med en helt ny profil.

        Comment


          #5
          Vær opmærksom på følgende:
          Den 1. januar 2019 fik vi ny webshop, og du skal derfor oprette ny bruger, hvis du ikke har bestilt billet eller sæsonkort siden. Hidtil har man ikke skulle oprette en profil ved køb af billet eller sæsonkort, og selvom du tidligere har haft et OB-login, er systemerne uafhængige af hinanden, og dette ikke det samme.

          Comment


            #6
            .
            Last edited by Prins Henrik; 05-06-2019, 21:01.

            Comment

            Working...
            X