Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det kunne det meget vel. Nu har AGF gang i en fin sæson, men det er mere på baggrund af at DN har fået stammen til at spille godt sammen. De forstærkninger de hentede i sommers med undtagelse af Poulsen, som skulle flytte holdet er slet ikke slået til. Links og Diks har slet ikke slået til. Lignende signinger kunne sagtens komme ind i stedet for Bundu, amini og Højer eksempelvis og så er der ikke langt ned til hold som os, Randers og Sønderjyske.
    De er 21 og 23 år og den ene er på leje tror ikke de er hentet med henblik på omgående indtræden i start 11’eren
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Bold.dk melder at SIF har solgt Mads Emil. De vil ikke sige hvem der er køber. Mit gæt er selvf. AGF

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-emil-madsen/
      Last edited by manner; 26-06-2020, 15:30.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Tænk at man taler om en sådan åbenlys pervertering, skævvridning og udslukning af fodboldens værdier i helt åbne vendinger.
        Men det er morsomt at FCK er blevet udfordret og måske lidt trængt af FCM. Det hygger jeg mig gevaldigt over. FCM > FCK.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Bold.dk melder at SIF har solgt Mads Emil. De vil ikke sige hvem der er køber. Mit gæt er selvf. AGF
          Kunne også være FCN eller FCK. Helt sikkert ikke os når beløbet er omkring 10 mill
          Last edited by fmprOB; 26-06-2020, 15:23.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kunne også være FCN eller FCK. Helt sikkert ikke os når beløbet er omkring 10 mill
            Det kan nok ikke udelukkes. Jeg tænkte at når Amini smutter må han være oplagt i Århus, så kan vi måske få glæde af "troldepus" i O'ense

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det kan nok ikke udelukkes. Jeg tænkte at når Amini smutter må han være oplagt i Århus, så kan vi måske få glæde af "troldepus" i O'ense
              Tænker det er en af de 3 F`er eller udlandet.. Efter grundig overvejelse vil jeg sætte mine penge på FCM

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker det er en af de 3 F`er eller udlandet.. Efter grundig overvejelse vil jeg sætte mine penge på FCM
                Jeg håber ikke du nåede at satse et stort beløb EB melder om LASK i Østrig

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg håber ikke du nåede at satse et stort beløb EB melder om LASK i Østrig
                  Heldigvis ikke. Kommer bag på mig. Men endnu engang flot af SIF. De er satme dygtige til den del af fodbolden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    De planlægger 2 salg, så det er med i planen. Jeg er ret sikker på at de ender i top 6 med. Indre der sker meget i andre klubber. Er misundelig på GF som ser ud som om de har en strategi. Noget jeg ikke rigtig kan se vi har.
                    Var det mon med i deres strategi at tabe 1-4 hjemme mod et aab hold, der har gjort et pivringe indtryk efter coronapausen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Var det mon med i deres strategi at tabe 1-4 hjemme mod et aab hold, der har gjort et pivringe indtryk efter coronapausen?
                      Næppe, med det viser også at AaB var kørt fast. Nu har de fået kørt noget nu energi ind i holdet inden finalen, hvor de må være 70-30 favorit mod Sønderjysk.

                      Comment


                        Hørte på et tidspunkt at NT har alt til salg såfremt pris og strategien er rigtig. Vi er ikke nævnt, men top 4-6 bliver svært hvis nogle af nedenstående sammen en invester der vil i toppen.
                        https://www.bt.dk/superligaen/rigmae...kke-tosser-men...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Hørte på et tidspunkt at NT har alt til salg såfremt pris og strategien er rigtig. Vi er ikke nævnt, men top 4-6 bliver svært hvis nogle af nedenstående sammen en invester der vil i toppen.
                          https://www.bt.dk/superligaen/rigmae...kke-tosser-men...
                          Siden findes ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Siden findes ikke.
                            Mærkeligt, det er lidt det samme der står her. Dog stod der mere i BT.
                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...aenkte-tilbud/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Siden findes ikke.
                              https://www.bt.dk/superligaen/otte-s...gQ3yXwrffcfWhI

                              Last edited by tOrnBjerg; 27-06-2020, 13:39.

                              Comment


                                Kan man håbe på at SdJ ikke kan vinde over SIF idag?

                                Comment

                                Working...
                                X