Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Der skal ikke meget til før at Frøkjær er der.. Hold nu magle en teknik. Hvis han får bygget et slutprodukt på bliver han en klassespiller på affyringsrampen til udlandet
    Sandt. Han har virkelig oppet sig fra præ-corona, hvor han i nogle kampe var decideret elendig. Det er dejligt at se, og det gør det nemmere at udholde de dårlige kampe, der helt sikkert vil komme, så ung han nu stadig er. Hvis han kan holde sit gode niveau, så er vi tættere på at han bliver en superligaprofil som Falk, der kan sælges for gode penge som du siger, end en mellemvare som Greve, der kun i glimt viste potentiale til mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

      Sandt. Han har virkelig oppet sig fra præ-corona, hvor han i nogle kampe var decideret elendig. Det er dejligt at se, og det gør det nemmere at udholde de dårlige kampe, der helt sikkert vil komme, så ung han nu stadig er. Hvis han kan holde sit gode niveau, så er vi tættere på at han bliver en superligaprofil som Falk, der kan sælges for gode penge som du siger, end en mellemvare som Greve, der kun i glimt viste potentiale til mere.
      Det er da optimistisk nok at formode, at han bliver solgt for gode penge? Falk røg da på en fri transfer til FCK, det samme med Grytebust.

      Comment


        Men Frø har 4 år tilbage af kontrakten, modsat Gryte og Falk som kun havde 1 år tilbage, da FCK meldte sig på banen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Kan du være lidt mere konkret her, gerne set i fht. systemer osv. hvad der nu skal med i overvejelserne inden der forsøges at hente spillere
          Først og fremmest skal de være ambitiøse spillere som er sultne. Vi har haft for mange som ret bekvemt fik en god kontrakt i Odense på en form for retræte. Aron er et eksempel på typen, men der skal være noget mere kvalitet. Går ind for at vi laver stammen af egne spillere eller folk der er kommet tidligt til OB. Forudsætningen er stadig kvalitet og vindermentalitet. Ud fra den kerne fyldes truppen ud men kvalitet spillere med top 3 klasse. Vedr. System så skal man kunne være fleksibel men et 4-4-2 udgangspunkt.
          Nåt
          Last edited by tOrnBjerg; 19-06-2020, 18:39.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

            Sandt. Han har virkelig oppet sig fra præ-corona, hvor han i nogle kampe var decideret elendig. Det er dejligt at se, og det gør det nemmere at udholde de dårlige kampe, der helt sikkert vil komme, så ung han nu stadig er. Hvis han kan holde sit gode niveau, så er vi tættere på at han bliver en superligaprofil som Falk, der kan sælges for gode penge som du siger, end en mellemvare som Greve, der kun i glimt viste potentiale til mere.
            Det har været til at se fra hans debut at der kunne blive en god og spændende spiller ud af Frø, derfor var det også komplet tåbeligt at han af nogle blev kritiseret for de uundgåligt dårlige kampe der kom. Når man har med unge spillere at gøre så kommer der udsving.
            Jeg har altid sagt at jeg hellere vil
            se vores egne unge få chancen fremfor en udefra hentet middelmådig spiller som ikke er markant bedre. For mig st se udvikler man ikke sine unge spillere ved at vente med debut til de er 20-21 år og ej heller ved st give dem 5-10 min hist og her i kampe som er afgjort.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Aab er sgu da det bedste der er opfundet siden kaffe. Hiv Lucas Andersen og 5/6 andre startere ud af holdet og de ville få problemer mod Silkeborg. Nøj hvor ser de sløje ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Aab er sgu da det bedste der er opfundet siden kaffe. Hiv Lucas Andersen og 5/6 andre startere ud af holdet og de ville få problemer mod Silkeborg. Nøj hvor ser de sløje ud.
                De kan da stille med det hold de vil. Jeg syntes stadig ikke de er bedre eller dårligere end os. Og idag ville de få kæmpe problemer med Silkeborg og alle andre hold i suppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  De kan da stille med det hold de vil. Jeg syntes stadig ikke de er bedre eller dårligere end os. Og idag ville de få kæmpe problemer med Silkeborg og alle andre hold i suppen.
                  Mener stadig at Lucas A gør den lille forskel at de kom i Top 6 og vi gjorde ikke. Det er de sidste marginaler der gør den store forskel.
                  Hvis man tager ham ud af ligningen over de første 26 kampe er jeg dog enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mener stadig at Lucas A gør den lille forskel at de kom i Top 6 og vi gjorde ikke. Det er de sidste marginaler der gør den store forskel.
                    Hvis man tager ham ud af ligningen over de første 26 kampe er jeg dog enig
                    Der var nu 2 andre hold som var tættere på top6 end vi var så det var jo ikke bare de 5 point op til AaB som gjorde at vi ikke kom i top 6. Jeg er dog enig så langt at det ikke er meget vi mangler og at vi er jævnbyrdige med Randers, Horsens og kun lidt efter AaB og derfor kunne det med lidt held have været os som igen i år kunne have været statisterne i top 6
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Der var nu 2 andre hold som var tættere på top6 end vi var så det var jo ikke bare de 5 point op til AaB som gjorde at vi ikke kom i top 6. Jeg er dog enig så langt at det ikke er meget vi mangler og at vi er jævnbyrdige med Randers, Horsens og kun lidt efter AaB og derfor kunne det med lidt held have været os som igen i år kunne have været statisterne i top 6
                      Men klubben har ikke sagt at målet er top 6 hvis vi er heldige. De har sagt top 6 og Europa. Det er useriøst, så skal man som Tanders sige 5-9.
                      jeg kan godt lide ambitionen men så skal der ændres en del på truppen, hvis vi skal ud over held eller uheld.

                      Comment


                        Lukas Andersen er en fin spiller når det går godt for holdet. I modgang forsvinder han dog som dug for solen. Mentalt svag fornemmer man. Tror han kan fungere godt i FCK, men det er nok også det. Måske lille klub i Holland/Belgien. Han er helt klart langt over hvad de ellers råder over i aab.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Der var nu 2 andre hold som var tættere på top6 end vi var så det var jo ikke bare de 5 point op til AaB som gjorde at vi ikke kom i top 6. Jeg er dog enig så langt at det ikke er meget vi mangler og at vi er jævnbyrdige med Randers, Horsens og kun lidt efter AaB og derfor kunne det med lidt held have været os som igen i år kunne have været statisterne i top 6
                          Eneste pointe jeg ville frem til var at der er så lidt der skiller mange hold ad. Tit og ofte 1-2 klasse spillere. Og dem havde vi sidste sæson. Det gjorde forskellen ift denne. Skader eller ej

                          Det er ikke uheld vi ikke er i Top 6. Det er den sportslige ledelse der generelt ikke lykkedes med at erstatte profiler tilstrækkeligt. Den er ikke så meget længere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Lukas Andersen er en fin spiller når det går godt for holdet. I modgang forsvinder han dog som dug for solen. Mentalt svag fornemmer man. Tror han kan fungere godt i FCK, men det er nok også det. Måske lille klub i Holland/Belgien. Han er helt klart langt over hvad de ellers råder over i aab.
                            Pt gør han ikke den vilde forskel da han ikke er i god form. Men over et helt grundspil gør han forskellen på et middelmådigt hold og tager dem i Top 6

                            Ved ikke om Bash havde fået os i Top 6 men jeg føler mig overbevist om at vi havde spillet i en anden pulje nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Aab er sgu da det bedste der er opfundet siden kaffe. Hiv Lucas Andersen og 5/6 andre startere ud af holdet og de ville få problemer mod Silkeborg. Nøj hvor ser de sløje ud.
                              Ja selvfølgelig ville de det. Vi så jo også hvordan det gik for OB uden 5-6 normale startere. Det var ikke bare problemer, det var total røvfuld.

                              ​​​​​

                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Pt gør han ikke den vilde forskel da han ikke er i god form. Men over et helt grundspil gør han forskellen på et middelmådigt hold og tager dem i Top 6

                                Ved ikke om Bash havde fået os i Top 6 men jeg føler mig overbevist om at vi havde spillet i en anden pulje nu
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X