Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og så er jeg i øvrigt alvorligt bange for, hvad det kan ende med med Hemmingsen. Manden er en legende, men virker mildest talt uskarp i sine analyser og fremstår meget lidt kompetent i samtlige interviews, jeg har hørt

    Comment


      I disse mørke tider vil jeg tillade mig glæde mig over at vi har en ung 18 årig i truppen der har en målnæse der kan bygges videre på. Med få marginaler kunne han have scoret 2 mål i 2 kampe.
      Ja han mangler meget. Men han ligner noget med fremtid i OB. Hyllegaard tror jeg aldrig bliver til noget

      Comment


        Thorborg raus!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          Giv Bo Henriksen chancen og lad ham hive to-tre ledertyper med - særligt til den kønsløse skoledrengsmidtbane - som vi har så stort behov for, og så er jeg sikker på, vi er bliver fast inventar i top6. Det er masser af talent på holdet, men ingen nosser i modgang.

          Jeg er vild med Michelsen, men han er bare ikke en stor taktiker. Det kan man både se - og høre fra tidligere spillere
          BH er en korttidsløsning.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            I disse mørke tider vil jeg tillade mig glæde mig over at vi har en ung 18 årig i truppen der har en målnæse der kan bygges videre på. Med få marginaler kunne han have scoret 2 mål i 2 kampe.
            Ja han mangler meget. Men han ligner noget med fremtid i OB. Hyllegaard tror jeg aldrig bliver til noget
            Jo, vi har flere gode unge spillere, der er på vej frem. Og så dem, der blev vejet, og fundet for lette, og nu er andre steder. Jeg er bare bange for, at de unge spillere for tidligt får for stort ansvar, det er jo set før, blandt andet med Høegh og KL. Men det er jo problematikken i en nøddeskal: de udefrakommende spillere, de skulle læne sig op ad, manglede. I stedet er der middelmådige (og nogle gange over-the-hill spillere), som skal være de bærende kræfter. Dermed får de unge, tror jeg, ofte et knæk, i stedet for den gradvise indføring på holdet, det var tiltænkt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I disse mørke tider vil jeg tillade mig glæde mig over at vi har en ung 18 årig i truppen der har en målnæse der kan bygges videre på. Med få marginaler kunne han have scoret 2 mål i 2 kampe.
              Ja han mangler meget. Men han ligner noget med fremtid i OB. Hyllegaard tror jeg aldrig bliver til noget
              Breum synes jeg også gjorde det fint, omstændighederne taget i betragtning. Sammen med Fenger og vel også Mandé de eneste, der ikke rigtig kan klandres for noget - og slet ikke i samme grad som resten af holdet (især forsvaret, midteraksen og Sander burde skamme sig).

              I øvrigt ved jeg ikke, om Bo Henriksen vil kunne gøre det bedre end JM - er han ikke også en motivator? Jeg ser ikke Horsenskampe, så jeg har ingen idé om hans taktiske evner, kun stereotypen om Horsens, der spiller fysisk og med lange bolde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                BH er en korttidsløsning.....
                Hvad bygger du det besynderlige statement på? De seks sæsoner i træk, hvor han har giga-overpræsteret med det ene elendige ACH-hold efter det andet?
                Last edited by Don Junior; 15-06-2020, 22:08. Årsag: Stavefejl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

                  Hvad bygger du det besynderlige statement på? De seks sæsoner i træk, hvor han har giga-overpræsteret med det ene elendige ACH-hold efter det andet?
                  Uanset evner eller ej, orker man så hans opkørte semi-retarderede facon at fare rundt og te sig på? Det var "sjovt" nok i start. Nu er det for meget....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                    Breum synes jeg også gjorde det fint, omstændighederne taget i betragtning. Sammen med Fenger og vel også Mandé de eneste, der ikke rigtig kan klandres for noget - og slet ikke i samme grad som resten af holdet (især forsvaret, midteraksen og Sander burde skamme sig).

                    I øvrigt ved jeg ikke, om Bo Henriksen vil kunne gøre det bedre end JM - er han ikke også en motivator? Jeg ser ikke Horsenskampe, så jeg har ingen idé om hans taktiske evner, kun stereotypen om Horsens, der spiller fysisk og med lange bolde.
                    Det bliver i givet fald mindst lige så grim bold som under LO, men det er IMO sucessen værd.

                    Enig i, at BH heller ikke slår mig som en taktiker af Guds nåde, men hans resultater og evne til at motivere taler for sig selv. Du ser aldrig et BH-hold falde sammen på den måde, vi gjorde i dag. Store nederlag, måske, men ikke kollektive kollaps.

                    Har 100 % forståelse og respekt for dem, der ikke kan acceptere en spillestil som BH’s i OB, men i vores efterhånden mangeårige sportslige tørke er all in på Bo H!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                      Uanset evner eller ej, orker man så hans opkørte semi-retarderede facon at fare rundt og te sig på? Det var "sjovt" nok i start. Nu er det for meget....
                      Du er tydeligvis et par udviklingstrin over mig - jeg elsker det!! :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

                        Det bliver i givet fald mindst lige så grim bold som under LO, men det er IMO sucessen værd.

                        Enig i, at BH heller ikke slår mig som en taktiker af Guds nåde, men hans resultater og evne til at motivere taler for sig selv. Du ser aldrig et BH-hold falde sammen på den måde, vi gjorde i dag. Store nederlag, måske, men ikke kollektive kollaps.

                        Har 100 % forståelse og respekt for dem, der ikke kan acceptere en spillestil som BH’s i OB, men i vores efterhånden mangeårige sportslige tørke er all in på Bo H!
                        Nu har de, trods alt, både tabt 5-0 på hjemmebane og 6-0 på udebane i denne sæson, så dit statement holder måske ikke helt vand. Okay det var så imod henholdsvis AaB og Nordsjælland, og vores var mod Silkeborg. Men alligevel...

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Nu har de, trods alt, både tabt 5-0 på hjemmebane og 6-0 på udebane i denne sæson, så dit statement holder måske ikke helt vand. Okay det var så imod henholdsvis AaB og Nordsjælland, og vores var mod Silkeborg. Men alligevel...

                          MvH ChrisOB
                          Så du kampene? De mødte to hold, især FCN, der simpelthen bare var klasser bedre end dem. Men de faldt IMO ikke sammen a la os i dag.

                          Spiller for spiller mener jeg, at især nogle af BH’s tidlige ACH-hold har været noget af det mest ringe, jeg kan huske i de to årtier, jeg har fulgt suppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Hvis du kan sidde og forudsige SFÅs indhold, så fortæller det vel også noget om dem som helhed? At de har evig tålmodighed, det er én ting, en anden er at kigge på bundlinjer. Vi opfylder hverken hele eller halve målsætninger, og hvis vi rykker ned (efter kampe mod Hobro eller Esbjerg), kan de så stadig se sig selv i øjnene og udelukkende give skaderne skylden? Eller træneren?

                            MvH ChrisOB
                            Jeg stoppede med at støtte og lytte til
                            det program efter få podcast, det var for mig en tåkrummende medløber snak og kan fornemme det ikke er blevet anderledes ned tiden.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                              Jeg gider ikke at bruge tre sekunder på at høre eller læse noget medie tale eller skrive om perspektiver i OB lige nu. Der skal fucking ryddes op med dynamit i den lortebunke, og det starter med Niels Thorborg.
                              Enig. Men problemet er, at der er ingen med pondus nok til at Thorborg vil lytte.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                I disse mørke tider vil jeg tillade mig glæde mig over at vi har en ung 18 årig i truppen der har en målnæse der kan bygges videre på. Med få marginaler kunne han have scoret 2 mål i 2 kampe.
                                Ja han mangler meget. Men han ligner noget med fremtid i OB. Hyllegaard tror jeg aldrig bliver til noget

                                Glæder mig over hvert minut de unge knægte får, men er samtidig ærgerlig over der ikke er nogle profiler på holdet som de kan læne sig op ad. Det er eksempelvis en skændsel at se Svendsen traske hovedløst rundt og tage den ene dårlige beslutning efter den anden.
                                Last edited by Magge; 16-06-2020, 05:23.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X