Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Skulle man lige være fræk og spille på en uafgjort
3:2"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nye-investorer
Måske får 2 klubber nye pengestærke investorer.
- Likes 1
Comment
-
Sætter altså et godt venstreben på Kurzawa. Ham eller Mathias Rasmussen (FCN) til vores venstrekant kunne være okay.
Kan ikke rigtig hidse mig op til at vælge om jeg skal holde med EFB eller Hobro, men der er da mest fodboldby i Esbjerg og Troels er da et sympatisk og empatisk menneske, som jeg kun under godt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSætter altså et godt venstreben på Kurzawa. Ham eller Mathias Rasmussen (FCN) til vores venstrekant kunne være okay.
Kan ikke rigtig hidse mig op til at vælge om jeg skal holde med EFB eller Hobro, men der er da mest fodboldby i Esbjerg og Troels er da et sympatisk og empatisk menneske, som jeg kun under godt.
Har ikke lige styr på hvor god han er defensivt, men offensivt er han god. Det synes jeg også han viste i FCM, når han fik chancen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSætter altså et godt venstreben på Kurzawa. Ham eller Mathias Rasmussen (FCN) til vores venstrekant kunne være okay.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Enig i at Kurzawa ser god ud. Har en kvalitet i indlæggene som vi ikke ser hos vores backs i OB.
Har ikke lige styr på hvor god han er defensivt, men offensivt er han god. Det synes jeg også han viste i FCM, når han fik chancen.
Comment
Comment