Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


    FCM forærede jo også OB 3 point i Odense så det er jo ikke så slemt at de forærede EfB 3 point
    Problemet var at både FCK og FCM forærede Esbjerg sejre. Jeg tror seriøst aldrig jeg har oplevet et hold i superligaen, hvor så meget gik deres vej som EfB sidste sæson, startende med det freak-mål Vejles keeper forærede dem så de overhovedet sneg sig med i top 6. Men fuck EfB, nu må OB op på hesten. Kom så OB!!!!

    Comment


      Lyngby på 1-1 :-(
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Og FcK på 2-1 :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Ikke de store forventninger til at vi selv kan vælge pulje nu, da det kræver sejer over Esbjerg og samtidigt både Horsens og Lyngby (der møder Hobro) ikke vinder. Alternativt et x og de to andre taber.

          Tror mere vi skal håbe på at Sønderjyske ikke får point imod Brøndby i morgen, men da de møder Silkeborg i sidste runde kan vi ende med et helt lige nedrykningsspil i den grimme pulje.
          Last edited by Batman60; 01-06-2020, 21:02.

          Comment


            Et kæmpe tilbageslag i dag. Både at Horsens går ud og vinder, og som kampen skred frem, at vi ikke fik point.
            Nu kan alt ske, og nu har vi været i modvind i så lang tid, at jeg ikke tror det hele flasker sig for os i sidste runde. Så nu må vi se udfordringen i øjnene og så klare frisag i den dødspulje. Det skal vi simpelthen kunne. Der er stadig lang vej til, at vi står i skrækscenariet med to play-off kampe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
              Et kæmpe tilbageslag i dag. Både at Horsens går ud og vinder, og som kampen skred frem, at vi ikke fik point.
              Nu kan alt ske, og nu har vi været i modvind i så lang tid, at jeg ikke tror det hele flasker sig for os i sidste runde. Så nu må vi se udfordringen i øjnene og så klare frisag i den dødspulje. Det skal vi simpelthen kunne. Der er stadig lang vej til, at vi står i skrækscenariet med to play-off kampe.
              Situationen er alvorlig.

              https://www.superstats.dk/stilling/f...r2=2019%2F2020

              skræmmende formbillede af de sidste 10 kampe
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Situationen er alvorlig.

                https://www.superstats.dk/stilling/f...r2=2019%2F2020

                skræmmende formbillede af de sidste 10 kampe
                Yep 0.4 p i snit over 10 kampe og en målscore på -7 = nedrykning.
                Den eneste grund til at vi stadigvæk har en chance er en god start på sæsonen og vigtige point vundet af Kadrii primært.
                Stimen er ikke vendt så situationen er meget kritisk, og tror vi ser en reaktion hvis vi taber til Esbjerg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg

                  Yep 0.4 p i snit over 10 kampe og en målscore på -7 = nedrykning.
                  Den eneste grund til at vi stadigvæk har en chance er en god start på sæsonen og vigtige point vundet af Kadrii primært.
                  Stimen er ikke vendt så situationen er meget kritisk, og tror vi ser en reaktion hvis vi taber til Esbjerg.
                  Billedet bliver bare endnu mere grimt når man ser Horsens har lavet 16 point og vi har lavet 4 i de sidste 10 kampe, selv Silkeborg har lavet dobbelt så mange point.. PINLIGT..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Situationen er alvorlig.

                    https://www.superstats.dk/stilling/f...r2=2019%2F2020

                    skræmmende formbillede af de sidste 10 kampe
                    Ja, det ser satme ikke godt ud. Ikke mange tegn på, at vi kommer til at vende det lige foreløbig. Havde det været 2-3 kampe, hvor vi havde spillet under niveau og tabt, så ville det være til at være. Men 10 kampe er godt nok meget. Så er det længe siden at spillerne har haft en succesoplevelse. Normalt ville man i en sådan situation have brug for at gøre et eller andet drastisk for at rense spillernes hovedet og spille frit. Havde håbet at coronapausen havde været det break der skulle til. Så er det bare brandærgerligt, at vi taber en meget tæt kamp i stedet for at redde en uafgjort som vi så ville kunne bygge videre på i takt med at flere kommer tilbage fra skader.

                    Comment


                      Hvis man kunne spille på, at OB ikke vinder i resten af sæsonen - men redder røven i en horribel 0-0 hjemme / 1-1 ude double-header imod Hobro, så ville jeg gøre det. Vi er seriøst på skideren - også selvom spillet i perioder var fint i går.

                      Tre ting peger på, at katastrofen lurer.
                      1. Fejlcasts. Især på banen (Lieder, Lund, Juel, Opondo, Jebali, Jørgen), men også usikkert om MH er manden, der kan bringe os i den rigtige retning. Et stort spørgsmålstegn at best. Er med på, at vi stadig har til gode at se, om Opondo mfl. slår igennem, men ingen af de nævnte har løftet holdet.
                      2. Negativ spiral. 10 kampe osv. Det har desværre en tendens til at være selvforstærkende. Og det har vi set før i denne klub. Det kræver store trænerskills at stoppe spiralen, og vi ved endnu ikke, om JM har kompetencerne til at bremse blødningen.
                      3. 'Uheld'. Skaderne vælter ind over holdet, og det er ærgerligt, men desværre ikke kun uheld/tilfældigt. Den fysiske stab ser ikke ud til at have styr på situationen, og det kan blive rigtig grimt, hvis vi også bliver ramte af Covid-smitte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Hvis man kunne spille på, at OB ikke vinder i resten af sæsonen - men redder røven i en horribel 0-0 hjemme / 1-1 ude double-header imod Hobro, så ville jeg gøre det. Vi er seriøst på skideren - også selvom spillet i perioder var fint i går.

                        Tre ting peger på, at katastrofen lurer.
                        1. Fejlcasts. Især på banen (Lieder, Lund, Juel, Opondo, Jebali, Jørgen), men også usikkert om MH er manden, der kan bringe os i den rigtige retning. Et stort spørgsmålstegn at best. Er med på, at vi stadig har til gode at se, om Opondo mfl. slår igennem, men ingen af de nævnte har løftet holdet.
                        2. Negativ spiral. 10 kampe osv. Det har desværre en tendens til at være selvforstærkende. Og det har vi set før i denne klub. Det kræver store trænerskills at stoppe spiralen, og vi ved endnu ikke, om JM har kompetencerne til at bremse blødningen.
                        3. 'Uheld'. Skaderne vælter ind over holdet, og det er ærgerligt, men desværre ikke kun uheld/tilfældigt. Den fysiske stab ser ikke ud til at have styr på situationen, og det kan blive rigtig grimt, hvis vi også bliver ramte af Covid-smitte.
                        Håber bare vi holder fast i vores nuværende trænerteam.
                        Det er heller ikke ret længe siden der blev snakket om trænerfyring i AGF.
                        Jeg tror JM er mand for at få vendt skuden for os. Denne sæson er ren overlevelse nu. Men fremadrettet kan det blive rigtig godt, hvis ledelsen giver ham de rette arbejdsbetingelser ifht salg og indkøb.

                        Comment


                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...top-seks-hold/

                          Jeg ville ønske jeg kunne tilslutte mig opfattelsen, men hvorfor skal vi blive ved med at tro på det her? OB kan jo ikke en gang selv formulere, hvad det er vi er gode til, og dermed skulle gøre os til et top 6-hold, og resultaterne understøtter det ikke ligefrem, så hvad bygger de det på?

                          Vi er ikke tydelige på spillestil, hverken i sammenhængen mellem seniorhold og ungdomshold, eller i ansættelsen af trænere, det er decideret slingrekurs på det parameter. Vi er ikke i toppen, når det kommer til talentudvikling, og vi er ikke gode til at få det optimale ud af vores talentmasse, når det kommer til at indfase dem på seniorholdet, og budgetmæssigt er vi nok lige marginalt med i top 6, men det gab udlignes så rigeligt med de midler FCN bruger på talentudvikling.

                          De bedste argumenter for, at vi er et top 6-hold er, at vi bruger forholdvis mange penge ret dårligt, og at de fleste medier er fanget i et gammel og forstokket syn på historiske resultater og måden man drifter en moderne fodboldklub på. Det synes jeg sgu er et tyndt grundlag at bygge sådan en selvforståelse på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Håber bare vi holder fast i vores nuværende trænerteam.
                            Det er heller ikke ret længe siden der blev snakket om trænerfyring i AGF.
                            Jeg tror JM er mand for at få vendt skuden for os. Denne sæson er ren overlevelse nu. Men fremadrettet kan det blive rigtig godt, hvis ledelsen giver ham de rette arbejdsbetingelser ifht salg og indkøb.
                            Jeres budget er konkurrencedygtigt i forhold til top 6 og Michelsen har vel haft noget at skulle have sagt siden han ankom ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Håber bare vi holder fast i vores nuværende trænerteam.
                              Det er heller ikke ret længe siden der blev snakket om trænerfyring i AGF.
                              Jeg tror JM er mand for at få vendt skuden for os. Denne sæson er ren overlevelse nu. Men fremadrettet kan det blive rigtig godt, hvis ledelsen giver ham de rette arbejdsbetingelser ifht salg og indkøb.
                              Jeg håber også, at de holder fast, men vi ved jo ikke, om det er det rigtige. Uanset hvordan det går, så ser jeg ikke JM som OBs største problem. Det falder hele tiden tilbage på NTs mangel på talent ifht at drive en fodboldklub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...top-seks-hold/

                                Jeg ville ønske jeg kunne tilslutte mig opfattelsen, men hvorfor skal vi blive ved med at tro på det her? OB kan jo ikke en gang selv formulere, hvad det er vi er gode til, og dermed skulle gøre os til et top 6-hold, og resultaterne understøtter det ikke ligefrem, så hvad bygger de det på?

                                Vi er ikke tydelige på spillestil, hverken i sammenhængen mellem seniorhold og ungdomshold, eller i ansættelsen af trænere, det er decideret slingrekurs på det parameter. Vi er ikke i toppen, når det kommer til talentudvikling, og vi er ikke gode til at få det optimale ud af vores talentmasse, når det kommer til at indfase dem på seniorholdet, og budgetmæssigt er vi nok lige marginalt med i top 6, men det gab udlignes så rigeligt med de midler FCN bruger på talentudvikling.

                                De bedste argumenter for, at vi er et top 6-hold er, at vi bruger forholdvis mange penge ret dårligt, og at de fleste medier er fanget i et gammel og forstokket syn på historiske resultater og måden man drifter en moderne fodboldklub på. Det synes jeg sgu er et tyndt grundlag at bygge sådan en selvforståelse på.
                                I min optik er vi helt sikkert ikke et top 6-hold. Og det værste er ikke, at vi er så langt fra at præstere godt, kontinuerligt. Det værste er, at dem der bestemmer, slet ikke har fattet, hvor dårligt det egentlig går.

                                Comment

                                Working...
                                X