Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Der arbejdes stadig på banerne på Falen (Det gamle RS-anlæg), men det er helt bestemt klar efter sommeren.
    Det nysåede græs brød frem for en uges tid siden.

    Jeg har gennemset Røde Stjernes nye anlæg, og det er heller ikke færdigt endnu, men det er meget tæt på.
    Træningsbanen kan bruges nu, og så løbende efterbehandles (Den blev feks vertikalskåret i går), mens kampbanen skal eftersåes etc., men står ligeledes klar til efter sommeren.
    Bueskyttebanen ser OK ud, og skal fungere som vinterbane, med et spritnyt lysanlæg (Det gamle lysanlæg var nærmest en dødsfælde).
    Der mangler stadig nogle småting rundt om klubhuset, men det er virkelig småting (Græs, lidt fliser etc).

    Selve klubhuset er fint, og har hvad der skal være - det skal jo som nybyggeri leve op til BR17, så der er egentligt ikke noget at komme efter, men en kæmpe forbedring ift. de barakker Røde Stjerne havde på det gamle anlæg.

    Der vist også startet et U13-hold op i RS, så de oplever en medlemsfremgang, vist nok modsat Bolbro, som efter sigende ikke skulle have ret mange hold/spillere tilbage.


    Hvad planerne er mht faciliteter for OB, på det gamle RS-anlæg, ved jeg ikke ... men barakkerne er kun en kortsigtet løsning, og jeg vil anslå de er revet ned inden for fem år.
    Jeg er bare lidt bekymret for at vi bliver kastet rundt fra sted til sted i en opstart hvor der nu mere end nogensinde er brug for ro og koncentration efter 2 måneders fravær. Måske også derfor man har valgt at lave træningslejr

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg er bare lidt bekymret for at vi bliver kastet rundt fra sted til sted i en opstart hvor der nu mere end nogensinde er brug for ro og koncentration efter 2 måneders fravær. Måske også derfor man har valgt at lave træningslejr
      Og det både forstår jeg og er enig i - transporten fra OCC til Nyborg, tager dog samme tid, som OCC til Falen

      Jeg ville bare lige give et, mindre, indblik i resultatet af hele det hersens bane-forligs-gøgl.

      Alle pånær RS fik lov at blive hvor de var, og OB fik banerne uden for Ådalen samlet ét sted. Alle for lidt i godteposen, men RS får klart mest, de alt bliver nyt for dem (både hus, baner, hegn, lys etc.), men de er så også de eneste som er blevet “smidt ud”.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Og det både forstår jeg og er enig i - transporten fra OCC til Nyborg, tager dog samme tid, som OCC til Falen

        Jeg ville bare lige give et, mindre, indblik i resultatet af hele det hersens bane-forligs-gøgl.

        Alle pånær RS fik lov at blive hvor de var, og OB fik banerne uden for Ådalen samlet ét sted. Alle for lidt i godteposen, men RS får klart mest, de alt bliver nyt for dem (både hus, baner, hegn, lys etc.), men de er så også de eneste som er blevet “smidt ud”.
        Men når alt kommer til alt kan begge klubber vel komme ud som vindere i denne sag?

        Comment


          5 udskiftninger i Tyskland. Vi bør overveje det samme i DK når opstart og program er så presset

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...udskiftninger/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Men når alt kommer til alt kan begge klubber vel komme ud som vindere i denne sag?
            Jaeee, det synes jeg faktisk - eller dvs det synes jeg alle klubberne gør. De som har oplevet de største gener/forandringer, er så også dem som er blevet kompenseret mest, vil jeg mene - hvilket jeg finder fair nok.

            Nogen vil måske næsten udråbe RS som “vindere”, men som tidligere skrevet, så ville/burde der ske en større investering i det gamle klubhus, om max fem års tid, og måske endda inden for to års tid ...

            Skal siges, at jeg som sagt er gammel RS-spiller, og ikke har talt eller set Posten, Bolbro, Kildemosen osv., efter ændringerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              5 udskiftninger i Tyskland. Vi bør overveje det samme i DK når opstart og program er så presset

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...udskiftninger/
              Det er en kæmpe fordel for FCM og FCK.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det er en kæmpe fordel for FCM og FCK.
                Måske. Syntes stadig det giver god mening

                Comment


                  JM siger at vores trup står knivskarpt fysisk

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/spillerne-er-knivskarpe/

                  Comment


                    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...hen-over-julen
                    Måske er der superliga på Boxing Day i år

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Måske. Syntes stadig det giver god mening
                      Suk så kommer lund, lund, opondo, AJA i spil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det er en kæmpe fordel for FCM og FCK.
                        Tænker jeg også. Det er noget som giver især fordel til de "store" klubber med en stærk bænk.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Suk så kommer lund, lund, opondo, AJA i spil.
                          Nu nævner du 3 forsvarsspillere. Det plejer sjældent at være dem der kommer ind først. Vi må se. Syntes bare at forslaget er godt ift at kunne undgå nogle skader ved at kunne skifte tidligt ud. Og det har vi jo været meget ramt af

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Tænker jeg også. Det er noget som giver især fordel til de "store" klubber med en stærk bænk.
                            Men vi kan jo være ligeglade med om det giver FCM og FCK en stor fordel.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Men vi kan jo være ligeglade med om det giver FCM og FCK en stor fordel.....
                              Ja. Tænkte mere generelt at det er ændring i største interesse af "de store", også her i Tyskland.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                3-3 og to skader i intern træningskamp...

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...U1FOaOTDArIccQ

                                Comment

                                Working...
                                X