Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Jeg er så af den overbevisning at Sabbi ikke kommer til at flytte noget i OB. Kan nemt forestille mig at om et år er han den nye Opondo. Er der egentlig brug for en type som Sabbi i OB? Hvem skal han slå af?
    Mon ikke han skal spille i angrebet, ligesom Kadrii som også var kantspiller inden han kom i angrebet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Jeg er så af den overbevisning at Sabbi ikke kommer til at flytte noget i OB. Kan nemt forestille mig at om et år er han den nye Opondo. Er der egentlig brug for en type som Sabbi i OB? Hvem skal han slå af?
      Det må tiden jo vise og jeg håber og tror ikke du får ret i din negative profeti omkring Sabbi. Sabbi har en rigtig god teknik og fart og jeg kan sagtens se ham slå alle var i vores offensiv og hvis vi skal spille med offensive kanter så vil han også være god der og så kan du selv kigge på hvad vi har af spillere til de pladser men Jebali, Frøkær, Kløve osv. tænker jeg er spillere han vil kæmpe med om spilletid i første omgang . Jeg synes han har set det spændende ud de gange jeg har set ham, men nej Sabbi løser ikke alle vores problemer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Det er helt åbenlyst OB der er den store taber hvis Hobro pludselig får lov til at forlænge kontrakten med Sabbi. Jeg håber klubben vil modarbejde den løsning.
        Jeg syntes nu det vil være Hobro der står som taberen hvis Sabbi må rejse inden sæsonen er slut. De har jo regnet ned st have ham til rådighed i det afgørende nedryknings slagsmål mens OB jo ikke vurderede det nødvendigt at have Sabbi før næste sæson.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Jeg syntes nu det vil være Hobro der står som taberen hvis Sabbi må rejse inden sæsonen er slut. De har jo regnet ned st have ham til rådighed i det afgørende nedryknings slagsmål mens OB jo ikke vurderede det nødvendigt at have Sabbi før næste sæson.
          Jeg gætter på OB har smidt en forholdsvis stor sign-on til Sabbi samt væsentligt højere løn for at skifte til OB 1. Juli 2020, hvis dette pludselig ikke overholdes, hvem skal så kompensere OB for det tab en eller to ekstra måneder i afskrivning vil medføre. Jeg er ikke sikker på Hobro vil betale mere end den løn de giver ham nu, men det kan man da ikke forlange Sabbi bare skal acceptere. Og hvem skal så betale. Skal OB betale en procentdel af lønnen til en spiller som i princippet kan være med til at spille os ud af superligaen? nej vel?.
          Nej det er heller ikke en fed situation for Hobro, men der skal svar på nogle af de her spørgsmål for mange forskellige klubber og spillere før man kan gøre andet end at forholde sig til det der står i ens kontrakt (1. Juli 2020).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Jeg gætter på OB har smidt en forholdsvis stor sign-on til Sabbi samt væsentligt højere løn for at skifte til OB 1. Juli 2020, hvis dette pludselig ikke overholdes, hvem skal så kompensere OB for det tab en eller to ekstra måneder i afskrivning vil medføre. Jeg er ikke sikker på Hobro vil betale mere end den løn de giver ham nu, men det kan man da ikke forlange Sabbi bare skal acceptere. Og hvem skal så betale. Skal OB betale en procentdel af lønnen til en spiller som i princippet kan være med til at spille os ud af superligaen? nej vel?.
            Nej det er heller ikke en fed situation for Hobro, men der skal svar på nogle af de her spørgsmål for mange forskellige klubber og spillere før man kan gøre andet end at forholde sig til det der står i ens kontrakt (1. Juli 2020).
            Ved ikke om nogle skal kompenseres da det jo ikke kan tillægges nogen at stå til ansvar for det Kina virus der har skabt den situation. OB og Sabbi må vel rent juridisk have krav på hinanden fra 1/7 som kontrakten siger, men det ændrer jo ikke på at Hobro står tilbage som taberen.

            Hvis det bestemmes ovenfra at spilleren skal spille sæsonen færdig i nuværende klub så er det den kontrakt han har i Hobro der gælder sæsonen ud og dermed går Sabbi glip af lønstigning de første par mdr.

            Hvis der ikkr er/kommer retningslinjer fra forbundene så må det være OB/Hobro/Sabbi som skal nå til enighed om hvordan det skal være.

            Det kan jo ende med at han spiller første halvdel af taberslutspillet i Hobro og anden halvdel hos OB .. det ville så være absurd hvis vi er i pulje sammen og han er med til at sende dem ned
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Ved ikke om nogle skal kompenseres da det jo ikke kan tillægges nogen at stå til ansvar for det Kina virus der har skabt den situation. OB og Sabbi må vel rent juridisk have krav på hinanden fra 1/7 som kontrakten siger, men det ændrer jo ikke på at Hobro står tilbage som taberen.

              Hvis det bestemmes ovenfra at spilleren skal spille sæsonen færdig i nuværende klub så er det den kontrakt han har i Hobro der gælder sæsonen ud og dermed går Sabbi glip af lønstigning de første par mdr.

              Hvis der ikkr er/kommer retningslinjer fra forbundene så må det være OB/Hobro/Sabbi som skal nå til enighed om hvordan det skal være.

              Det kan jo ende med at han spiller første halvdel af taberslutspillet i Hobro og anden halvdel hos OB .. det ville så være absurd hvis vi er i pulje sammen og han er med til at sende dem ned
              Det jeg har markeret holder bare overhovedet ikke juridisk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Det jeg har markeret holder bare overhovedet ikke juridisk.
                Gør det sig også gældende hvis Fifa går ind og suspenderer fremtidige transfers mm som flere medier har skrevet om?

                Comment


                  Sæsonen er rykket, dermed bliver klubskifterne det samme, alt andet vil være usportsligt og i ville mene det samme (spekulerer jeg :D ) hvis Tverskov var på vej i den anden retning :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Sabbi skal først skifte når sæsonen er slut. Slut prut.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Sæsonen er rykket, dermed bliver klubskifterne det samme, alt andet vil være usportsligt og i ville mene det samme (spekulerer jeg :D ) hvis Tverskov var på vej i den anden retning :).
                      Det vigtige er hvad spillerne selv siger til det (og deres advokater hvis vi når der til).
                      Personligt ville jeg ikke finde mig i at blive tvunget til at blive en eller flere måneder længere hos en arbejdsgiver som jeg har besluttet mig for at forlade.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sabbi skal først skifte når sæsonen er slut. Slut prut.
                        Super. Så slutter sæsonen senest 30. Juni.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Det jeg har markeret holder bare overhovedet ikke juridisk.
                          Hvis det bestemmes fra Fifa/ Uefa går jeg ud fra de får en bestemmelse/undtagelse i lovgivningen der muliggør en sådan bestemmelse .

                          Som det er pt må det være klubberne og spilleren son selv skal nå til enighed
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Sæsonen er rykket, dermed bliver klubskifterne det samme, alt andet vil være usportsligt og i ville mene det samme (spekulerer jeg :D ) hvis Tverskov var på vej i den anden retning :).
                            Enig i at det vil være mest sportsligt at klubskifte først foretages efter sæsonen.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Det vigtige er hvad spillerne selv siger til det (og deres advokater hvis vi når der til).
                              Personligt ville jeg ikke finde mig i at blive tvunget til at blive en eller flere måneder længere hos en arbejdsgiver som jeg har besluttet mig for at forlade.
                              Heller ikke hvis du blev bedt om at tage hensyn til en ekstremt ekstraordinær situation?
                              OB og Sabbi kan kun tabe på at forsøge at gennemtvinge et skifte før sæsonafslutning, men det tror jeg trods alt heller ikke at de vil.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Heller ikke hvis du blev bedt om at tage hensyn til en ekstremt ekstraordinær situation?
                                OB og Sabbi kan kun tabe på at forsøge at gennemtvinge et skifte før sæsonafslutning, men det tror jeg trods alt heller ikke at de vil.
                                Det ville jeg muligvis især hvis det var liv og død det handlede om, men her er det et spørgsmål om tv-penge, hvor det primært handler om at få presset et slutprogram igennem midt i en hektisk corona-tid med alt det bøvl det medfører og spillere der knap nok må træne sammen osv..
                                Der er jo også et alternativ der hedder frys denne sæson og koncentrer os om at køre næste sæson i stilling når verden og klubberne er mere klar til det.
                                Last edited by OleKBH; 25-04-2020, 01:42.

                                Comment

                                Working...
                                X