Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bane-millioner tænk på hvis det her var OB. Er Rama skrig der ville have været i Odense fra de andre klubber
    Odense er som sædvanlig minimum 10 skridt efter alle de andre kommuner. Gætter på at der går flere år før vi ser den første hybridbane på Fyn og det bliver sikker ude på Marienlyst eller i Vollsmose for ikke at træde nogen over tæerne.
    Nu hvor vi alligevel har gravet hele bane 1 i Ådalen op og lagt dræn, hvorfor filan går man så ikke all-in og anlægger en hybridbane. Stadion kunne også godt trænge til et ordentligt græstæppe og her vil en hybridbane også være oplagt som de har erkendt i Parken og nu også i Ålborg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Kan du ikke lige maile nogle billeder til kommunen af de andre stadions i DK og deres træningsbaner måske de så også følger trop der og påbegynder en opgradering ;-)
      I highly doubt that

      Comment


        Ser ud som Bundesligaen starter igen den 9.5. med kampe uden tilskuere. Flere politiker udtaler sig optimistisk og forklarer at DFL have presenteret er lovende hygienekoncept så man kunne vel komme i gang igen den 9.mai.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Så er der aftale på plads med Odense Kommune, om opstart på træning igen.
          https://fyens.dk/artikel/gr%C3%B8nt-...-at-tr%C3%A6ne

          Comment


            Fra OB.dk:
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/odense...rligatraening/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              citat fra artiklen i OB.dk:
              "For Odense Boldklub venter der dog en række grundige overvejelser, hvor der er mange hensyn og overvejelser at tage omkring de helbredsmæssige og økonomiske aspekter."

              Hmmmm, den her situation (genopstart af træning) vil jeg mene man kunne have forudset for længe siden, så alle disse overvejelser burde man vel allerede have haft ret lang tid til at gøre sig.

              Men det er helt sikker fint hvis de kan komme i gang med træningen så de kan være bare nogenlunde klar hvis/når turneringen genoptages. Jeg tvivler dog stadig meget på om denne sæson kan nå et blive færdigspillet selv uden tilskuere.
              og så håber jeg iøvrigt at Sabbi insisterer på at skifte til OB 1. Juli, som jo er det han har kontrakt på.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg


                og så håber jeg iøvrigt at Sabbi insisterer på at skifte til OB 1. Juli, som jo er det han har kontrakt på.
                Tror ikke, at det kommer til at afhænge af, hvad den enkelte insisterer på. Mon ikke der bliver nogle fælles regler for det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Tror ikke, at det kommer til at afhænge af, hvad den enkelte insisterer på. Mon ikke der bliver nogle fælles regler for det.
                  Det bliver juridisk svært at lave fælles regler for spillere som har vidt forskellige situationer. Hvad med de spillere som har kontraktudløb? Skal klubben så tvinges til at betale spilleren løn en ekstra måned eller to?.
                  De spillere der insisterer på at skifte 1. juli jfr deres kontrakt , vil jeg da have svært ved et finde juridiske argumenter for at dette ikke kan lade sig gøre. Jeg gætter på OB har smidt en forholdsvis stor sign-on til Sabbi samt væsentligt højere løn for at skifte til OB 1. Juli 2020, hvis dette pludselig ikke overholdes, hvem skal så kompensere OB for det tab en eller to ekstra måneder i afskrivning vil medføre. Jeg er ikke sikker på Hobro vil betale mere end den løn de giver ham nu, men det kan man da ikke forlange Sabbi bare skal acceptere. Og hvem skal så betale. Skal OB betale en procentdel af lønnen til en spiller som i princippet kan være med til at spille os ud af superligaen? nej vel?.

                  Last edited by OleKBH; 22-04-2020, 11:03.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Det bliver juridisk svært at lave fælles regler for spillere som har vidt forskellige situationer. Hvad med de spillere som har kontraktudløb? Skal klubben så tvinges til at betale spilleren løn en ekstra måned eller to?.
                    De spillere der insisterer på at skifte 1. juli jfr deres kontrakt , vil jeg da have svært ved et finde juridiske argumenter for at dette ikke kan lade sig gøre. Jeg gætter på OB har smidt en forholdsvis stor sign-on til Sabbi samt væsentligt højere løn for at skifte til OB 1. Juli 2020, hvis dette pludselig ikke overholdes, hvem skal så kompensere OB for det tab en eller to ekstra måneder i afskrivning vil medføre. Jeg er ikke sikker på Hobro vil betale mere end den løn de giver ham nu, men det kan man da ikke forlange Sabbi bare skal acceptere. Og hvem skal så betale. Skal OB betale en procentdel af lønnen til en spiller som i princippet kan være med til at spille os ud af superligaen? nej vel?.
                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...til-bordet-nu/

                    Comment


                      Mht de baner, som Røde Stjerne tidligere benyttede, så har de ligget pløjet op (Den bagerste halvdel af arealet), men de er pt igang med at arbejde på dem - tror de blev planet ud for en uges tid siden, og i dag så det ud til, at der både blev arbejdet på banerne, samt adgangsvejen, ned langs jernbanen, fra Falen og til klubhuset

                      Som tidligere RS-spiller, er jeg lidt spændt på, at se både de gamle og nye faciliteter - RS’s nye klubhus ser meget spændende ud, set udefra

                      Comment


                        Rettidig Omhu, forudseenhed er ikke de første ord der dukker op hvis du googler OB ;-)

                        Det økonomiske spiller måske højere ind end det sportslige og derfor skal der lige tælles kroner og ører inden man indkalder spillerne.

                        Ja Sabbi vil være velkommen og det vil være fordelagtigt at få ham spillet ind forud for næste sæson, men det vil imo kræve en formations ændring og den kan vi med fordel tage nu hvor der ikke er alverden at spille for resten af sæsonen og modstanderne er ligeværdige hold som Horsens, Silkeborg og Lyngby vi står til at møde.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Rettidig Omhu, forudseenhed er ikke de første ord der dukker op hvis du googler OB ;-)

                          Det økonomiske spiller måske højere ind end det sportslige og derfor skal der lige tælles kroner og ører inden man indkalder spillerne.

                          Ja Sabbi vil være velkommen og det vil være fordelagtigt at få ham spillet ind forud for næste sæson, men det vil imo kræve en formations ændring og den kan vi med fordel tage nu hvor der ikke er alverden at spille for resten af sæsonen og modstanderne er ligeværdige hold som Horsens, Silkeborg og Lyngby vi står til at møde.
                          Det kan altså enden med nedryknings kampe. Jeg håber det ikke fordi andre hold ser det som chancen, for os vil det være et chok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            citat fra artiklen i OB.dk:
                            "For Odense Boldklub venter der dog en række grundige overvejelser, hvor der er mange hensyn og overvejelser at tage omkring de helbredsmæssige og økonomiske aspekter."

                            Hmmmm, den her situation (genopstart af træning) vil jeg mene man kunne have forudset for længe siden, så alle disse overvejelser burde man vel allerede have haft ret lang tid til at gøre sig.

                            Men det er helt sikker fint hvis de kan komme i gang med træningen så de kan være bare nogenlunde klar hvis/når turneringen genoptages. Jeg tvivler dog stadig meget på om denne sæson kan nå et blive færdigspillet selv uden tilskuere.
                            og så håber jeg iøvrigt at Sabbi insisterer på at skifte til OB 1. Juli, som jo er det han har kontrakt på.
                            Jeg er optimistisk og tror på at kampene spilles under kontrollerede forhold.
                            befolkningen ønsker også der sker lidt.

                            Comment


                              Det er helt åbenlyst OB der er den store taber hvis Hobro pludselig får lov til at forlænge kontrakten med Sabbi. Jeg håber klubben vil modarbejde den løsning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Det er helt åbenlyst OB der er den store taber hvis Hobro pludselig får lov til at forlænge kontrakten med Sabbi. Jeg håber klubben vil modarbejde den løsning.
                                Jeg er så af den overbevisning at Sabbi ikke kommer til at flytte noget i OB. Kan nemt forestille mig at om et år er han den nye Opondo. Er der egentlig brug for en type som Sabbi i OB? Hvem skal han slå af?

                                Comment

                                Working...
                                X