Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Mon det også kommer til at gælde på arbejdspladsen? Kan jo ikke fungere i praksis.
    Tror jeg ikke. Arbejdspladser og hjemmeboende er undtaget garanteret. Det er nok kun alt socialt og andet fritid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Mon det også kommer til at gælde på arbejdspladsen? Kan jo ikke fungere i praksis.
      Så kan de sgu ligeså godt lukke det hele ned, så er der jo intet der kan fungere som du skriver

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så blev parodien total. OB sender alle spillere hjem

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...pillertruppen/
        Når nu de ikke må træne på trods af at de overholder diverse retningslinjer mm. så er det vel fint nok at sende medarbejderne hjem og så gå efter den lønkompensation man nu kan skrabe ind.
        Spillerne må jo have en interesse i selv at holde sig skarpe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Når nu de ikke må træne på trods af at de overholder diverse retningslinjer mm. så er det vel fint nok at sende medarbejderne hjem og så gå efter den lønkompensation man nu kan skrabe ind.
          Spillerne må jo have en interesse i selv at holde sig skarpe.
          Jeg ser ikke den vilde vindermentalitet i vores trup, så er klart bange for at det ikke er alle, som vil stå knivskarpt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg ser ikke den vilde vindermentalitet i vores trup, så er klart bange for at det ikke er alle, som vil stå knivskarpt.
            Det bliver virkelig interessant at se. Om vores trup er så meget værre og end andres mht. selvtræning ved jeg ikke, men jeg er sikker på at vi vil se spillere i alle klubber, som hvis turneringen starter prompte op efter covid-19 normalt ville være sikre mænd på holdkortet, men må sidde ude, fordi de ikke har passet deres hjemmetræning godt nok. Det er ikke en disciplin for alle at kunne holde sig i form på egen hånd, så selvom man er professionel og måske passer sin træning, så vil enkelte ikke være motiveret til at overholde den intensitet, som påkræves.

            Comment


              Er spændt på om DBU snart aflyser sæsonen for lavere rækker som man har gjort i England. Hvad kan det betyde for vores U19 som var igang med den bedste sæson i mands minde med et muligt DM?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Jeg ser ikke den vilde vindermentalitet i vores trup, så er klart bange for at det ikke er alle, som vil stå knivskarpt.
                I den retning tror jeg ikke vores trup er hverken værre eller bedre end de andre.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Er spændt på om DBU snart aflyser sæsonen for lavere rækker som man har gjort i England. Hvad kan det betyde for vores U19 som var igang med den bedste sæson i mands minde med et muligt DM?
                  Hvordan mener du, at det påvirker U19 ? De spiller da ikke i den samme ligastruktur (lavere række) som SL-truppen eller er jeg helt galt på den

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvordan mener du, at det påvirker U19 ? De spiller da ikke i den samme ligastruktur (lavere række) som SL-truppen eller er jeg helt galt på den
                    Om de aflyser U19 sæsonen. Og om sæsonen annulleres eller OB kåres som mester. Eller den spilles færdig

                    Comment


                      Kan se der har været noget facebook live med generalen. Nogle der ved om man kan se det nu hvis man ikke nåede med i første omgang..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Om de aflyser U19 sæsonen. Og om sæsonen annulleres eller OB kåres som mester. Eller den spilles færdig
                        Okay... så misforstod jeg dit indlæg... beklager

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan se der har været noget facebook live med generalen. Nogle der ved om man kan se det nu hvis man ikke nåede med i første omgang..
                          Det er først på mandag kl 15

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Det er først på mandag kl 15
                            Nå for sat.......

                            Comment




                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-i-en-maaned

                              Comment


                                Scenarier for afvikling af ligaen:
                                http://www.superliga.dk/artikel/scen...ng-af-ligaerne
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X