Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mit gæt er at om 4-6 uger kan man igen begynde at være mere samlet end nu. Og man kan afslutte sæsonen uden tilskuere i sidste øjeblik.
    Jeg er lidt mere pessimistisk og er henne ved omkring 6-8 uger, specielt hvis ikke der kommer en opbremsning i antallet af nye smittetilfælde..

    for pokker det bliver nogle lange søndage

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Meget kan ske i ligaen endnu, men jeg kunne godt forestille mig at man kunne finde på at stoppe ligaen nu og lade tabellen slutte som den rækkefølge der er nu. Top 2 og bund 3 er isoleret som stillingen er lige nu.
      Man vil gøre alt for at spille resten af kampene. Det handler både om det sportslige, men også om økonomi. Uden kampe ingen tv indtægter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

        Jeg er lidt mere pessimistisk og er henne ved omkring 6-8 uger, specielt hvis ikke der kommer en opbremsning i antallet af nye smittetilfælde..

        for pokker det bliver nogle lange søndage
        Jeg var også tæt på at skrive 6-8 uger må jeg indrømme

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Man vil gøre alt for at spille resten af kampene. Det handler både om det sportslige, men også om økonomi. Uden kampe ingen tv indtægter.
          Præcis. Det er altafgørende for alle klubber. Så det skal godt nok stå slemt til i Maj hvis det hele aflyses

          Comment


            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ge-med-holdet/
            Må håbe hans knæ Bliver helt stabilt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ge-med-holdet/
              Må håbe hans knæ Bliver helt stabilt.
              ?? Han har været skadet i skulderen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                ?? Han har været skadet i skulderen
                I know, men er det ikke knæene der ofte har været problemet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  I know, men er det ikke knæene der ofte har været problemet?
                  Nåh, på den måde. Men nej, det er ikke min opfattelse. Det er som regel noget nyt, som jeg husker det. Men det er vist rigtigt, at det startede med en knæskade i sin tid, men ellers så ryger der en ankel, og så en muskelskade, så lidt lyskeproblemer, og så ryger han ind i en russer og smadrer skulderen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    1. Vi har tjent 500.000 på en uge, og det vil fortsætte så længe der er panik på Børsen.

                    2. Dem der vil tjene store summer på denne situation, er selvfølgelig dem der er rigest. Hvem arbejder og bliver straffet økonomisk? - dem der tjener mindst. De små havde sparet for mange penge op, og nu skal der betales ved kasse 1. Det her er en finanskrise i forklædning. Jeg havde forudset at den ville komme om 2-3 år, men det blev så nu. Der er mange der får en ordentlig lussing, og man kan argumentere for, om det var nødvendigt i forhold til at lukke landet helt ned.

                    Jeg beklager at I bliver stødt over mit synspunkt, men i forhold til den situation vi står i i Danmark, synes jeg at det er vigtigt at medtage alle syn på Corona-krisen, så den ikke bliver for blåøjet og naiv.

                    Jeg er ikke et monster, og har ry for at være et ret behageligt og tiltalende menneske. Så spar venligst på forudindtagelserne, fordi jeg har et andet syn på denne situation.
                    Ja, det er forholdsvist nemt at tjene penge på krisen i øjeblikket.... men det har jeg (min familie) valgt ikke at gøre !

                    Håber familien og du får mulighed for at nyde jeres forøgede "rigdom", da det jo åbenbart kun er svage og økonomisk dårlige stillede, som bliver ramt af virussen

                    Kan godt være, at du har ry for at være et ret behageligt og tiltalende menneske.... men det er nok mere i din egen andedam / osteklokke end i min omgangskreds.

                    Ked af, at i en tid hvor sundhedsvæsenet ligger ned, at folk "praler" med deres økonomiske gevinst... men der er vi jo så forskellige

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Hvis man udelader hele Corona-aspektet fra samfundet. Så havde økonomien vokset sig så stor og uoverskuelig, at der skulle noget drastisk til for at slå den ned. Nu kommer økonomien ned på et niveau, hvor det er passende. Raske mennesker kommer sig normalt ret hurtigt oven på Corona-virusen, så var det nødvendigt at lukke hele verden ned p.g.a. den? I Danmark er 2 døde, 1 på 80 og 1 på 91 år, som var svækket i forvejen. Økonomien bliver banket godt tilbage, og hvem vil få noget ud af dét? Der er altid konspirationsteorier når der sker noget ''forfærdeligt''. Så mens hele verden panikker, så sæt jer ned og betragt og analysér hvad der sker.

                      Jeg og min familie er f.eks. økonomisk uafhængige, og for sådan nogle som os, er denne situation ligesom juleaften. Og vi er kun små fisk. Hvem får rigtig store fordele ved denne situation?!
                      Så er der over 150 indlagte med CoVid-19, heraf 30 på intensiv mellem 47 og 82 år gamle. 6 dødsfald, og man forventer nok længere forsinkelse før de på intensiv kan ende med at dø.

                      Der er bestemt alle grunde til at tage det alvorligt.

                      Comment


                        Der er en virolog som ser det som sandsynligt at prof. fodbold starter først i næste igen i Tyskland. Selv hvis man ville spille kampe uden tilskuer på stadion så ville det trække alt for mange folk tilsammen at kigge fælles i sportsbar eller hjemme. Han tror at fodbolden som er er fritid/funforanstaltninger vil komme meget sent i gang igen fordi man skal prioritere andre ting som børnehave, skole osv. når vi sætter vores socialkontakter i gang igen. Virusden vil holde os i kamp fordi det vil komme i bølger igen. Lyder desværre ikke dumt hvad han siger. Har interviewet kun på tysk:
                        http://www.kicker.de/772513/artikel/...aechstes_jahr_
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Hvad tænker I om Hobro og andre klubbers forsøg på at slette sæsonen? Personligt tænker jeg at hvis man ikke kan spille alle kampe, så må man forsøge de 2 runder så alle har mødtes 2 gange og så lade resultaterne af de 2 runder indgå og herefter afslutte turneringen. Ed godt det er en OB fordel fordi vi så ikke kan komme i kval kampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Hvad tænker I om Hobro og andre klubbers forsøg på at slette sæsonen? Personligt tænker jeg at hvis man ikke kan spille alle kampe, så må man forsøge de 2 runder så alle har mødtes 2 gange og så lade resultaterne af de 2 runder indgå og herefter afslutte turneringen. Ed godt det er en OB fordel fordi vi så ikke kan komme i kval kampe.
                            Uanset hvad løsning man vælger andet fuldførelse af sæsonen, er det ikke optimalt og umuligt at tilgode se alle..
                            Hvis vi kommer igang om 6 ugers tid kan det stadig nåes med 2 kampe pr uge

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Uanset hvad løsning man vælger andet fuldførelse af sæsonen, er det ikke optimalt og umuligt at tilgode se alle..
                              Hvis vi kommer igang om 6 ugers tid kan det stadig nåes med 2 kampe pr uge
                              Det er selvfølgelig økonomisk den bedste løsning, men hold da op det stiller store krav til diverse trupper. Samtlige spillere vil komme i den ringeste kampform i deres karriere og skulle spille 2 kampe om ugen. Det bliver fodbold på et hidtil uset lavt niveau i Superligaen. Når vi derud på det tidspunkt som du nævner og det bliver fodbold uden tilskuere, så håber jeg at man kan spille grundspillet færdig. Mesterskabsspillet afgøres via en kamp imod hvert hold. 14-11 må spille et klassisk nedrykningsspil med to kampe imod hver. 10-7 spilles på samme måde og så kommer europacupkampen mellem nummer 7 og 3/4. Det ville give et realistisk antal kampe indenfor 2 mdr. for spillerne og give en retfærdig afgørelse på turneringen. Det bliver helt sikkert ikke sådan, hvis man kan slippe afsted med det, men jeg tror det kan få konsekvenser helt inde i den nye sæson, hvis man sætter holdene til at spille to kampe om ugen lige efter en situation som denne. Det bliver for fysisk krævende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det er selvfølgelig økonomisk den bedste løsning, men hold da op det stiller store krav til diverse trupper. Samtlige spillere vil komme i den ringeste kampform i deres karriere og skulle spille 2 kampe om ugen. Det bliver fodbold på et hidtil uset lavt niveau i Superligaen. Når vi derud på det tidspunkt som du nævner og det bliver fodbold uden tilskuere, så håber jeg at man kan spille grundspillet færdig. Mesterskabsspillet afgøres via en kamp imod hvert hold. 14-11 må spille et klassisk nedrykningsspil med to kampe imod hver. 10-7 spilles på samme måde og så kommer europacupkampen mellem nummer 7 og 3/4. Det ville give et realistisk antal kampe indenfor 2 mdr. for spillerne og give en retfærdig afgørelse på turneringen. Det bliver helt sikkert ikke sådan, hvis man kan slippe afsted med det, men jeg tror det kan få konsekvenser helt inde i den nye sæson, hvis man sætter holdene til at spille to kampe om ugen lige efter en situation som denne. Det bliver for fysisk krævende.
                                Har selv tænkt på samme løsning men det vil vel kræve at alle klubber siger god for den. Og det kan jeg ikke se ske

                                De fleste klubber har jo 23-24+ trupper plus U19 hold til rådighed. Så må de bredeste trupper bruges ud til sidste mand og må den bedste vinde.

                                Nu slynger jeg bare noget ud. Kunne man spille 60-70 min kampe istedet så man derved kan spille kampe hver 3. Dag ca?

                                Comment

                                Working...
                                X