Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Ja, så fik AGF hægtet os helt af...

    ... det kan man selvfølgelig godt lykønske dem med, men fedt er det nu ikke.
    Det er og vil altid være fedt når Herning/ikast taber.

    At AGF hægter os af kan vi kun takke os selv for i de seneste elendige kampe mod jævne og triste modstandere.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det er og vil altid være fedt når Herning/ikast taber.

      At AGF hægter os af kan vi kun takke os selv for i de seneste elendige kampe mod jævne og triste modstandere.
      Det er i al fald fedt at se hvad David Nielsen kan. Det er en flot genrejsning af det galehus. Men det burde vel være os der havde et hold og et spil så vi kunne være med deroppe. Og det er vi slet ikke - skader eller ikke.
      E. Augustinus er en direktør for det hele , tror jeg. Det er vel også derfor JH ikke havde en chance for forlængelse. Nu skal vi krydse fingre for at OB denne gang finder den rette, så det igen kan blive sjovt at se kampe.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        Det er i al fald fedt at se hvad David Nielsen kan. Det er en flot genrejsning af det galehus. Men det burde vel være os der havde et hold og et spil så vi kunne være med deroppe. Og det er vi slet ikke - skader eller ikke.
        E. Augustinus er en direktør for det hele , tror jeg. Det er vel også derfor JH ikke havde en chance for forlængelse. Nu skal vi krydse fingre for at OB denne gang finder den rette, så det igen kan blive sjovt at se kampe.
        Øhh, tror JH er på en funktionærkontrakt.

        Det er flot det DN har lavet i Lyngby og AGF, men også kedeligt og kynisk. Der spilles 100% på kontra og er ikke specielt underholdende. Det værste er egentlig, at de har overhalet os på økonomien, og da Aab har ambitioner om altid at have et top 4 hold, så bliver der svært for os efter at JH spildt 7 år. Hvis vi skal være sikker på at ende i top 6, så var første betingelse at JH og hans tåbelige indkøb forsvandt - tjek.
        Næste udfordring er at NT bliver nødt til at åbne pungen igen. De øvrige klubber har fået flere penge, mens vi i bedste fald ligger på status Que.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Øhh, tror JH er på en funktionærkontrakt.

          Det er flot det DN har lavet i Lyngby og AGF, men også kedeligt og kynisk. Der spilles 100% på kontra og er ikke specielt underholdende. Det værste er egentlig, at de har overhalet os på økonomien, og da Aab har ambitioner om altid at have et top 4 hold, så bliver der svært for os efter at JH spildt 7 år. Hvis vi skal være sikker på at ende i top 6, så var første betingelse at JH og hans tåbelige indkøb forsvandt - tjek.
          Næste udfordring er at NT bliver nødt til at åbne pungen igen. De øvrige klubber har fået flere penge, mens vi i bedste fald ligger på status Que.
          Aab har bare udtalt ambitioner om at være top 4. Det virker heller ikke til at de har en fuldt ud gennemarbejdet og virkningsfuld strategi med en nyligt fyret sportschef og missede salg af profiler i sommerpausen, de nok ikke får de penge ind på, som de havde regnet med.
          agf derimod ser ud til at have fundet nøglen til en rentabel forretning, hvilket så har kastet flere penge af sig til transferbudgettet. Det er den vej OB også skal. Forretningen skal være rentabel. Det blev den ikke af at vi kastede hurtige penge efter os sidst og det tror jeg fortsat ikke. OSE som helhed har stadig udfordringer med at blive rentabel og så længe Thorborg sidder på pengene må vi finde os i at OB er en del af OSE og vores udvikling afhænger af at OSE som helhed begynder at tjene penge.

          Comment


            Kun søndagskamp i forårets grundspil!
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/foraar...soendagskampe/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Kun søndagskamp i forårets grundspil!
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/foraar...soendagskampe/
              Lækkert, tak for info. Og kan vi så ikke blive enige om at der som minimum kommer 12 point ud af de kampe(gerne flere)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Lækkert, tak for info. Og kan vi så ikke blive enige om at der som minimum kommer 12 point ud af de kampe(gerne flere)
                Som minimum!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Øhh, tror JH er på en funktionærkontrakt.

                  Det er flot det DN har lavet i Lyngby og AGF, men også kedeligt og kynisk. Der spilles 100% på kontra og er ikke specielt underholdende. Det værste er egentlig, at de har overhalet os på økonomien, og da Aab har ambitioner om altid at have et top 4 hold, så bliver der svært for os efter at JH spildt 7 år. Hvis vi skal være sikker på at ende i top 6, så var første betingelse at JH og hans tåbelige indkøb forsvandt - tjek.
                  Næste udfordring er at NT bliver nødt til at åbne pungen igen. De øvrige klubber har fået flere penge, mens vi i bedste fald ligger på status Que.
                  Helt enig med spillestilen i AGF. Der skal vi ikke hen. OB skal spille OB bold og så betyder det ikke så meget om det hedder en placering som nummer 5 eller 8 for mit vedkommende.
                  Titler kommer vi alligevel aldrig i nærheden af.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Kun søndagskamp i forårets grundspil!
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/foraar...soendagskampe/
                    Dejligt. Så kan jeg komme på stadion igen

                    Comment


                      AGF vil hente Sabbi

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-hobro-profil

                      De har sgu ambitioner hos de hviiie

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        AGF vil hente Sabbi

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-hobro-profil

                        De har sgu ambitioner hos de hviiie
                        Mon ikke han er tiltænkt erstatning for Bundu, som er hot på transfermarkedet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Mon ikke han er tiltænkt erstatning for Bundu, som er hot på transfermarkedet.
                          Jo det tænker jeg. Hvis de får 15-20 mill for Bundu smider de gerne 5-6 mill for Sabbi..

                          Trist at se endnu en klub der har overhalet os på økonomi og ambitioner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            AGF vil hente Sabbi

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-hobro-profil

                            De har sgu ambitioner hos de hviiie
                            Vi havde nok også meldt os ind i kampen, hvis vi stod til at sælge en offensivspiller nu her. Det tror jeg bare ikke på, og så er der simpelthen vigtigere steder at sætte sejlene ind. Men ja. Det er da skide irriterende at det kører i agf og jeg håber ikke de får ham, for sabbi har mindst et ligeså stort et potentiale som bundu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Vi havde nok også meldt os ind i kampen, hvis vi stod til at sælge en offensivspiller nu her. Det tror jeg bare ikke på, og så er der simpelthen vigtigere steder at sætte sejlene ind. Men ja. Det er da skide irriterende at det kører i agf og jeg håber ikke de får ham, for sabbi har mindst et ligeså stort et potentiale som bundu
                              Enig. Det er ikke der vi behøver at sætte alle sejl ind. Men syntes bare at de tager større skridt og har større armbevægelser end vi har

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Vi havde nok også meldt os ind i kampen, hvis vi stod til at sælge en offensivspiller nu her. Det tror jeg bare ikke på, og så er der simpelthen vigtigere steder at sætte sejlene ind. Men ja. Det er da skide irriterende at det kører i agf og jeg håber ikke de får ham, for sabbi har mindst et ligeså stort et potentiale som bundu
                                Det tvivler jeg stærkt på, at vi ville have været. Hvornår har vi sidst betalt 6-8 millioner for en spiller? Nogle gange har jeg svært ved at gennemskue, hvad det er for en økonomisk virkelighed folk tror OB lever i. Nogle mener vi skal forlænge AJA, fordi økonomien ikke er til mere, og nogle tror åbenbart, at vi er ét salg fra at kunne gå ud og bruge i underkanten af 10 millioner på en transfer.

                                Altså vi solgte jo Mathias Jørgensen for et angiveligt ret pænt beløb i vinters, hvem er de penge blevet investeret i, kan jeg så spørge om? Der skal nok salg til i en væsentligt større klasse for, at vi for alvor kan begynde at flexe nogle transfermuskler.
                                Last edited by Sheed; 19-12-2019, 13:05.

                                Comment

                                Working...
                                X