Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Holdet er langt mere robust i denne sæson. Tror bestemt en 4.plads er realistisk til foråret efter slutspillet er afgjort.
    Det ser ihvertfald umidlbart bedre ud især i angrebet. Midtbanen er jeg mere tvivlende overfor.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det ser ihvertfald umidlbart bedre ud især i angrebet. Midtbanen er jeg mere tvivlende overfor.
      Casper Nielsens afløser har ikke kunnet udfylde hullet, og Troels Kløve har været skadet det meste af sæsonen. Ja midtbanen er svækket ift sidste sæson. Opondo og Jebali skal løfte niveauet ganske meget før de bliver fuldgode erstatninger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Casper Nielsens afløser har ikke kunnet udfylde hullet, og Troels Kløve har været skadet det meste af sæsonen. Ja midtbanen er svækket ift sidste sæson. Opondo og Jebali skal løfte niveauet ganske meget før de bliver fuldgode erstatninger.
        Hverken Kløve eller CN havde/har kvalitet til at spille en rolle på et hold som vil have medaljer eller spille EL imo .

        Opondo og Jebali er pt slet ikke forstærkninger. Om de bliver det tvivler jeg på, men det er for tidligt at afsige dom over de to.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Hverken Kløve eller CN havde/har kvalitet til at spille en rolle på et hold som vil have medaljer eller spille EL imo .

          Opondo og Jebali er pt slet ikke forstærkninger. Om de bliver det tvivler jeg på, men det er for tidligt at afsige dom over de to.
          Pt. Virker det som om stort set alle de bedste 14 mand i trupperne hos agf, aab, randers, bøf og os er gode nok til bronze. Det er vitterligt dagsformen som afgører de opgør. Det er spillere som kan udfordre på næste niveau der skal kigges efter, for at vi kan rykke os fra at være i spil til medaljer og til at være sikre medaljetagere. OB med jebali, opondo og kløve kan ligeså vel vinde bronze, som et af de andre hold kan. Jeg er dog enig så langt at det er på 8'er-positionen, der kan rykkes noget på vores hold, men som superligaen ser ud nu, så er vi ligeså store bronzeaspiranter som de øvrige subtophold.

          Comment


            OB skal skæve mod Heden ifølge Jack Jørgensen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jekter-i-soeen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              OB skal skæve mod Heden ifølge Jack Jørgensen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jekter-i-soeen
              Det er jo ikke kun i fodboldverdenen midtjyderne får den opmærksomhed og de penge som Fyn burde have haft. Se fx forløbet med politiskolen. Hvorfor blev den ikke placeret på Fyn? Centralt i landet, med mindre en 2 timer til København. Som landets geografiske centrum har Fyn en masse potentiale der ikke bliver udnyttet.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Det er jo ikke kun i fodboldverdenen midtjyderne får den opmærksomhed og de penge som Fyn burde have haft. Se fx forløbet med politiskolen. Hvorfor blev den ikke placeret på Fyn? Centralt i landet, med mindre en 2 timer til København. Som landets geografiske centrum har Fyn en masse potentiale der ikke bliver udnyttet.
                Meget enig. Odense er jo også en socialdemokratisk kommune hvor de mere er venstre i det område.. Det handler om forbindelser og lobbyisme med sådanne ting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget enig. Odense er jo også en socialdemokratisk kommune hvor de mere er venstre i det område.. Det handler om forbindelser og lobbyisme med sådanne ting
                  Jeg er nødt til lige at smide den her igen ...

                  https://politiken.dk/sport/art631879...dense-Boldklub

                  https://journalista.dk/kommunerne-fo...re-faar-intet/

                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Troede du var banned.

                    Hvad har det link med indlægget fra fmprOB at gøre?

                    Comment


                      På Cafe stiften mødet i går blev Jakob M af Leif Rasmussen spurgt :" Hvad er det egentlig, du kan Jakob, siden det går så godt ?" Jakob mente, at det var han nok ikke den rette til selv at bedømme, så det ville han lade andre om. Nu har Leif R fundet svaret. Jakob skal være far til en søn i marts 2020. Det er vist det, man kalder dybdeborende journalistik.
                      Mvh pnl
                      Last edited by pnl; 07-11-2019, 23:33.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Troede du var banned.

                        Hvad har det link med indlægget fra fmprOB at gøre?
                        Nej hvorfor skulle jeg være det, blander mig bare ikke rigtig i suppeholdets præstationer ... forsøger at holde det til oplysning og u-holdene :).

                        OB har gode forbindelser til kommunen ... tydeligvis, det var bare det (vi har dog været igennem den før, men det ligner at folk glemmer det lidt).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Jeg synes måske du glemmer de nybyggede stadions i Esbjerg, Silkeborg og Herning. Der er tale om investeringer for mange millioner til gavn for klubberne - det kan Odense Kommune ikke finde ud af....

                          Comment


                            Måske off topic, og et dumt spørgsmål, men har vi fået ligalandsholdet tilbage?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Nej hvorfor skulle jeg være det, blander mig bare ikke rigtig i suppeholdets præstationer ... forsøger at holde det til oplysning og u-holdene :).

                              OB har gode forbindelser til kommunen ... tydeligvis, det var bare det (vi har dog været igennem den før, men det ligner at folk glemmer det lidt).
                              I min verden banned pga. din oprindelige kommentar om bugspytkirtel-kræft i Høgh-tråden. Det var langt over stregen, selv for en “neutral” provokatør som dig...
                              og i takt med førsteholdets succes, daler din interesse for det hvis det vender må du love at vende tilbage med dine helt objektive analyser

                              Comment


                                Sander og Tverskov på månedenshold i 3F ligaen.
                                fuldt fortjent, håber Jeppe snart får en spillende makke så han kan tage næste step.

                                Comment

                                Working...
                                X