Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg har også hørt "rygtet" at Bernat muligvis er et endnu større talent end OC, ikke mindst qua hans fysik. Så måske er han et mere indlysende salg end OC er om to år
    Det er ikke umuligt. Og Marcus Alstrup er også på vej. Spændende at se om der kommer et stort salg eller 2. Måske allerede til sommer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Okay fair nok. Men er Jovanovic ikke A landsholdsspiller for sit land? Mener han har en enkelt kamp på CV `et. Gør også en forskel samtidig med at han er højere. OC er så yngre. Det kan opveje det lidt
      Har Mande ikke også landskampe for et traditionelt stærkt Elfenbenskysten. Koval for Ukraine etc. Man skal ikke lægge alt for meget i en enkelt landskamp. Ikke at jeg er ude i et angreb på Jovanovic, for han er bestemt en udemærket keeper. Men så har han dog heller ikke været bedre, og da han i sin tid blev solgt var der mange der ikke forstod at han kunne ryge til Spanien for de penge mens vi ikke kunne få det samme for ligaens bedste keeper, Gryte. Igen jeg er ikke ude i en diskussion om hvem der er bedst OC og Jovanovic, jeg brugte udelukkende salget af ham som reference til hvad en superligakeeper kan sælges for. Og her er 15 millioner altså ikke urealistisk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Har Mande ikke også landskampe for et traditionelt stærkt Elfenbenskysten. Koval for Ukraine etc. Man skal ikke lægge alt for meget i en enkelt landskamp. Ikke at jeg er ude i et angreb på Jovanovic, for han er bestemt en udemærket keeper. Men så har han dog heller ikke været bedre, og da han i sin tid blev solgt var der mange der ikke forstod at han kunne ryge til Spanien for de penge mens vi ikke kunne få det samme for ligaens bedste keeper, Gryte. Igen jeg er ikke ude i en diskussion om hvem der er bedst OC og Jovanovic, jeg brugte udelukkende salget af ham som reference til hvad en superligakeeper kan sælges for. Og her er 15 millioner altså ikke urealistisk.
        Nok ikke. Og priserne stiger hele tiden. Så urealistisk er det bestemt ikke. Men alle disse dumme fejl skal væk først. Hvis jeg sad som scout ville jeg bestemt notere at han stadig laver rookie mistakes og mangler rutine

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er selvf. svært at spå om, men hvis der ikke er et loft i Tverskovs kontrakt synes jeg at det må være muligt at få et pænt to-cifret beløb for ham. Han må absolut være interessant for klubber i Belgien, Holland, Frankrig og lign. hvor de rigtige klubber har en del mere at handle med end stort set alle danske klubber
          Jeg ser umidlbart ingen som kunne sælges for + 10 mill.
          Jeg vil gætte Tver til at ligge på 7-8 mill på en rigtig god dag.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Jeg ser umidlbart ingen som kunne sælges for + 10 mill.
            Jeg vil gætte Tver til at ligge på 7-8 mill på en rigtig god dag.
            Jeg har også svært ved at se meget over 10 mill for nogen af vores spillere pt. Håber sådan set at Frøkjær holder Kløve lidt ude det næste stykke tid og brænder superligaen af. Så er han også salgsbar. Men det er nok mere ønsketænkning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg har også svært ved at se meget over 10 mill for nogen af vores spillere pt. Håber sådan set at Frøkjær holder Kløve lidt ude det næste stykke tid og brænder superligaen af. Så er han også salgsbar. Men det er nok mere ønsketænkning
              Jeg overvejede også Frøkjær, men det er nok lidt forhastet på baggrund af 2 succesfulde kampe

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Jeg ser umidlbart ingen som kunne sælges for + 10 mill.
                Jeg vil gætte Tver til at ligge på 7-8 mill på en rigtig god dag.
                Jeg ved ikke hvad du lægger til grund for den vurdering, eller gæt som du skriver. Hvis vi antager at der ikke er et loft i hans 4 årige aftale med OB vil jeg da alene af den grund mene at der skal et godt beløb på bordet for at købe ham fri af den. Hvis man så lægger hans betydning for holdet oven i, og det faktum at han er forholdsvis ung, forholdsvis rutineret, teknisk stærk og fysisk godt med. Så vil jeg da blive skuffet hvis vi ikke rammer et tocifret million beløb, men det vil måske også afhænge af hvilke ligaer der er interessante for ham.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Tverskov omkring kampen om Top 6 og måske lidt mere

                  http://obstemmer.dk/interview-tversk...-perspektiver/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg ved ikke hvad du lægger til grund for den vurdering, eller gæt som du skriver. Hvis vi antager at der ikke er et loft i hans 4 årige aftale med OB vil jeg da alene af den grund mene at der skal et godt beløb på bordet for at købe ham fri af den. Hvis man så lægger hans betydning for holdet oven i, og det faktum at han er forholdsvis ung, forholdsvis rutineret, teknisk stærk og fysisk godt med. Så vil jeg da blive skuffet hvis vi ikke rammer et tocifret million beløb, men det vil måske også afhænge af hvilke ligaer der er interessante for ham.
                    Det er jo udelukkende gætværk og jeg håber da bestemt også en evt interesseret klub vil smide et anseeligt beløb på bordet . Men det virkede trods alt til at interessen for ham var begrænset inden han forlængede i sommer.
                    Han er os en rigtig god mand og jeg ser ham gerne blive, han vil ikke kunne begå sig i ligaer som er meget stærkere end den danske og det begrænser økonomien i ham.

                    Men ja som sagt det er min vurdering og din kan sagtens vise sig at være mere rigtig.


                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg har også svært ved at se meget over 10 mill for nogen af vores spillere pt. Håber sådan set at Frøkjær holder Kløve lidt ude det næste stykke tid og brænder superligaen af. Så er han også salgsbar. Men det er nok mere ønsketænkning
                      Jeg ønsker bestemt dit ønske går i opfyldelse
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det er jo udelukkende gætværk og jeg håber da bestemt også en evt interesseret klub vil smide et anseeligt beløb på bordet . Men det virkede trods alt til at interessen for ham var begrænset inden han forlængede i sommer.
                        Han er os en rigtig god mand og jeg ser ham gerne blive, han vil ikke kunne begå sig i ligaer som er meget stærkere end den danske og det begrænser økonomien i ham.

                        Men ja som sagt det er min vurdering og din kan sagtens vise sig at være mere rigtig.

                        Jeg vil skynde mig at tilføje at om 1½ år har han forhåbentlig ageret forsvarsdirigent på et top6-hold i 3 sæsoner hvor han er en styrende og bærende kraft .. jeg kan simpelthen ikke forstå hvis han ikke skulle være mere end 6-8 mill. værd. Jeg tror vi får afklaring på det om ½-1½ år hvor han sandsynligvis skal videre.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg vil skynde mig at tilføje at om 1½ år har han forhåbentlig ageret forsvarsdirigent på et top6-hold i 3 sæsoner hvor han er en styrende og bærende kraft .. jeg kan simpelthen ikke forstå hvis han ikke skulle være mere end 6-8 mill. værd. Jeg tror vi får afklaring på det om ½-1½ år hvor han sandsynligvis skal videre.
                          Det er svært at gætte om, håber afgjort at dit gæt er bedre end mit :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Jeg ønsker bestemt dit ønske går i opfyldelse
                            Eneste problem er Hvis pengene lander på Langlinje.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det er svært at gætte om, håber afgjort at dit gæt er bedre end mit :-)
                              Har du gjort nogen overvejelser når du lander på "7-8 mill på en god dag". Det virker lavt set i fht. hvad der forlanges for profiler i andre klubber.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Har du gjort nogen overvejelser når du lander på "7-8 mill på en god dag". Det virker lavt set i fht. hvad der forlanges for profiler i andre klubber.
                                Har du nogen specifikke profilnavne i tankerne?
                                Mht midterforsvare så er der vel Vavro og Nelson som er blevet solgt til to-cifret millionbeløb i de sidste år.
                                Og de har noget fysik som JT ikke har. Uden at være ekspert så tror jeg at det betyder meget mere end tekniske færdigheder, fordi det giver PL-potentiale hvor pengene er enorme. Og prisudviklingen for JT vil nærmest eksplodere, hvis han også havde PL fysik.
                                Jeg kan ikke se JT fysisk holde niveau i PL og det sætter et løft på hans pris.

                                Comment

                                Working...
                                X