Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    I hvilken situation?
    Det er samme dommer, var det den kamp med det annullerede mål?
    Ja kampen mod sønderjyderne hvor Absalonsen fik rødt

    Comment


      Vores defensive organisation er blevet virkelig stærk. 4 mål lukket ind i de seneste 9 kampe. Heraf én fra midten uden målmand (FCN i overtiden, hvor Oliver var med fremme på hjørnespark) og Aminis hammer fra 20 meter oppe i krydset. Vi er blevet svære at score imod, og det er fandme fedt at se.

      Comment


        Hold kæft, hvor var det heldigt, at JH ikke kunne færdiggøre sin hjerneblødning og give Bendtner en kontrakt. Magen til overvurderet og tumpet nulbon.

        Comment


          I en tæt liga kan man nu se frem til 14 dage på en fin 4.plads. Kun 5 point efter FCK hvilket er imponerende efter deres stærke start.
          De næste 3 kampe kan vel med lidt held godt give 6/7 point med en del af de skadede spillere klar igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            I en tæt liga kan man nu se frem til 14 dage på en fin 4.plads. Kun 5 point efter FCK hvilket er imponerende efter deres stærke start.
            De næste 3 kampe kan vel med lidt held godt give 6/7 point med en del af de skadede spillere klar igen.
            Det vigtigste er at få de skadede spillere klar og vi ser nok allerede onsdag hvor tæt de forskellige er på

            Comment


              Sidder i "James Dean" og ser Bøf - F*CK.
              Hvad er Viktor Fischer bare for en usympatisk spiller: jamrer som et barn når man spiller lidt hårder mod ham men spiller den uskyldige når han selv deler ud på en ufair måde.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Sidder i "James Dean" og ser Bøf - F*CK.
                Hvad er Viktor Fischer bare for en usympatisk spiller: jamrer som et barn når man spiller lidt hårder mod ham men spiller den uskyldige når han selv deler ud på en ufair måde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Sidder i "James Dean" og ser Bøf - F*CK.
                  Hvad er Viktor Fischer bare for en usympatisk spiller: jamrer som et barn når man spiller lidt hårder mod ham men spiller den uskyldige når han selv deler ud på en ufair måde.
                  Han er bare en usmagelig spiller.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hold kæft, hvor var det heldigt, at JH ikke kunne færdiggøre sin hjerneblødning og give Bendtner en kontrakt. Magen til overvurderet og tumpet nulbon.
                    Jeg tror nu ikke JH gik særlig målrettet efter Bendtner, den ros skal han trods alt have.
                    Jeg tror snarere Bendtners agent tilbød Bendtner til flere klubber heriblandt OB og JH derfor kiggede på det og derefter ikke gjorde det vilde.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg tror nu ikke JH gik særlig målrettet efter Bendtner, den ros skal han trods alt have.
                      Jeg tror snarere Bendtners agent tilbød Bendtner til flere klubber heriblandt OB og JH derfor kiggede på det og derefter ikke gjorde det vilde.
                      Så vidt jeg husker havde JH fået "thumbs-up" fra NT til at forhandle med Bænkner, men jeg tvivler på at der har været noget når FCK kom på banen også.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Så vidt jeg husker havde JH fået "thumbs-up" fra NT til at forhandle med Bænkner, men jeg tvivler på at der har været noget når FCK kom på banen også.

                        Ja det er da vist rigtigt. Men til den rette løn og omstændigheder havde Bendtner også været et scoop at hente til OB men det havde nok været kommercielt fremfor sportsligt.
                        At JH spørger far om lov er vel helt normalt.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          OB er kun 5 point efter FC Købeklub, og FC Køb ser meget svage ud. Vi kan nå dem, og hvis Zeca bliver skadet, så er de et MEGET ordinært superligahold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            OB er kun 5 point efter FC Købeklub, og FC Køb ser meget svage ud. Vi kan nå dem, og hvis Zeca bliver skadet, så er de et MEGET ordinært superligahold.
                            Vi når dem ikke uanset hvad. Nu er Damen snart klar og da mit ønske er at FCM ikke skal blive mestre håber jeg de kommer igang og vinder over alle vores Top 6 modstandere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vi når dem ikke uanset hvad. Nu er Damen snart klar og da mit ønske er at FCM ikke skal blive mestre håber jeg de kommer igang og vinder over alle vores Top 6 modstandere
                              Faktisk er hverken Fuck eller FCM ret godt kørende. Forskellen er, at de har en langt bedre bænk end de øvrige hold, samt spillere med et topniveau som er noget over vores hold.
                              Hvis Fuck går videre fra gruppespillet, så tror jeg FCM vinder mesterskabet, ellers landet det nok i hovedstaden. AAB og FCN har været dygtige til at toppe de når hvor de normale tophold har fejlet. En våd drøm kunne være, at vi får en stærkere bænk, så ville vi kunne vinde på en heldig sæson. men det kan AGF, og AAB også

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi når dem ikke uanset hvad. Nu er Damen snart klar og da mit ønske er at FCM ikke skal blive mestre håber jeg de kommer igang og vinder over alle vores Top 6 modstandere
                                FCM er helt klart på top 3-hadlisten.

                                Jeg kunne godt tænke mig at ambitionen i Odense er at blive bedst i Danmark. Både i ledelsen og på fannivrau

                                Comment

                                Working...
                                X