Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kontraktlængde tråden
Collapse
X
-
At sælge i vildskab er vel heller ikke sket, men set i bagklogskabens lys er der vel nok noget som kunne have været bedre hvis de bare vidste at skaden opstod hos Askou i ugen op til VFF-kampen og at Falk og Ansi ikke kunne nå at blive klar. salget af Ejdum tror jeg er et spørgsmål om at overholde mundtlige aftaler med Ejdum og hans bagland og det er også et vigtigt signal at sende at ordholdenhed er en reel ting i OB. Så er "Yaya-casen" som godt kunne være håndteret anderledes, men hvis det eneste de kunne blive enige om var at de var uenge så skal han jo videre og hellere det end at have en sur spiller gåendeOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ja, men når man nu annoncerer ambitioner om højere placeringer, så skal man jo netop følge op med handlinger. Vi kan ikke træne os bedre end de andre (altså, come on), men vi kan betale hvad det koster at holde på de rette spillere og skabe kontinuitet.
Det her med at sælge i vildskab er ikke den rigtige vej. De rette spillere skal købes og sælges til rette tid, naturligvis, men vi er simpelthen også nødt til at holde på en kerne af spillere over tid.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Han har da sikkert fået mere i løn i den nye kontrakt, men han har også bidraget til en stor sæson for dem. Så vel ikke så unaturligt med lidt ekstra i posen.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu ved du jo så heller ikke hvor meget mere han får i lønningsposen - det kan jo gøre det lettere at forlænge.
Og så har AGF lige vundet en titel og skal vel ud i europa, mere attraktivt plus klubben har vidst noget vilje og ambitioner.
Lægger man konstant og fedter rundt med en 8. plads og ikke vil betale en højere løn ( til en etableret spiller ) så bliver det bare svært.
Der er sikkert flere eksempler på forlængelser i andre klubber, som jeg dog ikke lige kan hive frem.
Men i dette vindue skal William Martin jo skydes af, hvis han ikke skal gå gratis næste sommer,
og næste sæson er det arp og ganaus. Forlængelse virker ikke som et tema.
jeg håber selvfølgelig på at blive overrasket.
Men jeg vil næsten hellere se os forlænge med et en spiller eller to, end se os hente adskillige nye.
Synes det ville være udtryk for en sundere klub st kunne fastholde spillere.
Comment
-
på ingen måde. Min pointe var bare at hvis OB vil holde på etablerede profiler - så koster det. I lønningsposen, og det virker ikke altid til at OB kan eller vil levere på det område.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Han har da sikkert fået mere i løn i den nye kontrakt, men han har også bidraget til en stor sæson for dem. Så vel ikke så unaturligt med lidt ekstra i posen.
Der er sikkert flere eksempler på forlængelser i andre klubber, som jeg dog ikke lige kan hive frem.
Men i dette vindue skal William Martin jo skydes af, hvis han ikke skal gå gratis næste sommer,
og næste sæson er det arp og ganaus. Forlængelse virker ikke som et tema.
jeg håber selvfølgelig på at blive overrasket.
Men jeg vil næsten hellere se os forlænge med et en spiller eller to, end se os hente adskillige nye.
Synes det ville være udtryk for en sundere klub st kunne fastholde spillere.
Det kræver nok også at man melder ud, og lever op til nogle ambitioner. Syntes da at kunne huske Tverskov snakkede noget om løfter eller lign. der ikke var blevet overholdt i den henseende.
Og så har det jo også at gøre med hvilke alder spilleren man forsøger at forlænge med har. Spillere i start 20'erne der kigger de fleste trods alt på et skifte udenlands. Links fylder 28 i efteråret, så han ved nok lidt om hvad han har - og hvad han ville kunne få.
Tænker det kan sammenlignes med Owusu, han var jo klar til at forlænge, 29 eller 30 årig spiller, profil for OB og ville gerne blive - men det koster, i løn men også kontraktlængde (sikkerhed for Owusu) og den pris var OB så ikke villig til at betale.
- Likes 1
Comment
Comment