Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontraktlængde tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    sad og tænkte lidt det samme...forsøger man at tale opgaven større? Men hvorfor...for at "købe" sig lidt mere tid?

    Og så syntes jeg stadig det er underligt der ikke var nogen klar udmelding på kontraktlængderne til, var det Hansborg og Sandberg man bare rykkede op? For det første underligt man ikke giver dem en ny kontrakt. Men at man ikke engang kommenterer på det...
    Godt spørgsmål. Jeg aner det simpelthen ikke. Kan også være at det er et tal TB ikke lige har styr på. Det er jo SFÅ der har sagt det flere gang. Troels bekræftede jo ikke rigtig noget

    Enig. Jeg forstår det simpelthen ikke alt det hemmelighedskræmmeri. Mm det får dem til at se smålige ud i medierne og man ikke har en interesse i at få det ud/afklaret

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Godt spørgsmål. Jeg aner det simpelthen ikke. Kan også være at det er et tal TB ikke lige har styr på. Det er jo SFÅ der har sagt det flere gang. Troels bekræftede jo ikke rigtig noget

      Enig. Jeg forstår det simpelthen ikke alt det hemmelighedskræmmeri. Mm det får dem til at se smålige ud i medierne og man ikke har en interesse i at få det ud/afklaret
      Jeg forstår godt pointen, men omvendt er det også lidt underligt at melde en "ikke-nyhed" ud om, at vi ikke har skrevet en ny kontrakt med dem. Det er vel ikke mere hemmeligt end at vi må formode status på kontrakterne er uændret, når der ikke er meldt andet ud?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Jeg forstår godt pointen, men omvendt er det også lidt underligt at melde en "ikke-nyhed" ud om, at vi ikke har skrevet en ny kontrakt med dem. Det er vel ikke mere hemmeligt end at vi må formode status på kontrakterne er uændret, når der ikke er meldt andet ud?
        Tja tjo. Og igen kan det måske få dem til at se lidt smålige ud offentligt. Så nok en blanding. Men forstår din pointe

        Comment


          #79
          Har spurgt Martin Davidsen til 31/29 mysteriet og han siger at Krogh & Co tæller Lassen og WCM med i regnstykket.
          Så skulle det være opklaret

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Du har ret. Jeg kan heller ikke se hvem de sidste 2-3 spillere skulle være. Vi må dog forvente truppen tilføres endnu en keeper efter Magnus Nielsen er skiftet til Vendsyssel, men der er ikke meldt noget ud på den front. Måske Troels har et par mere fra akademiet på sin liste (eks.: William Christian Martin, Noah Lassen) som heller ikke er meldt ud, men det er blot spekulation indtil noget offentliggjort.
            Troels har helt sikkert William Martin i tankerne til en kontrakt. Efter kampen i dag siger W. Martin til FS/SF i en +artikel at han er blevet rykket op i truppen fra u17 og han er spændt på hvordan SK vil bruge ham. Selv mener han at der måske mangler lidt fysik i fht. at være fuldblods angriber, og at han nok selv mener at en 10'er plads er bedste position for ham pt.

            https://fyens.dk/ob/ung-komet-traekk...6534c65b41a-12
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Troels har helt sikkert William Martin i tankerne til en kontrakt. Efter kampen i dag siger W. Martin til FS/SF i en +artikel at han er blevet rykket op i truppen fra u17 og han er spændt på hvordan SK vil bruge ham. Selv mener han at der måske mangler lidt fysik i fht. at være fuldblods angriber, og at han nok selv mener at en 10'er plads er bedste position for ham pt.

              https://fyens.dk/ob/ung-komet-traekk...6534c65b41a-12
              Jeg syntes bare at der blev sagt i SFÅ at det kun var indtil han skulle starte i skole igen at han var “rykket op”. Det samme med Noah Lassen

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg syntes bare at der blev sagt i SFÅ at det kun var indtil han skulle starte i skole igen at han var “rykket op”. Det samme med Noah Lassen
                Den har jeg ikke hørt endnu, men jeg nærlæser lige artiklen og ser om jeg har misforstået noget :)

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg syntes bare at der blev sagt i SFÅ at det kun var indtil han skulle starte i skole igen at han var “rykket op”. Det samme med Noah Lassen
                  Jeg citerer lige WM i artiklen


                  "Det er rigtigt stort efter lige at være rykket op fra U17-truppen" .. der står selvf. ingen steder helt specifikt at det er en permanent ordning, men flere steder siger han at der er taget godt mod ham og flere af de ældre spillere har vist ham hvordan tingene fungerer osv. og at han er glad for at vise SK at han byder godt ind.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg citerer lige WM i artiklen


                    "Det er rigtigt stort efter lige at være rykket op fra U17-truppen" .. der står selvf. ingen steder helt specifikt at det er en permanent ordning, men flere steder siger han at der er taget godt mod ham og flere af de ældre spillere har vist ham hvordan tingene fungerer osv. og at han er glad for at vise SK at han byder godt ind.
                    Der står dog også dette i artiklen:

                    Allerede i slutningen af sidste sæson begyndte han at snuse til førsteholdet, som han altså nu fuldt ud er en del af.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg syntes bare at der blev sagt i SFÅ at det kun var indtil han skulle starte i skole igen at han var “rykket op”. Det samme med Noah Lassen
                      Du kan jo lige tjekke din pm

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Du kan jo lige tjekke din pm
                        Modtaget har også lige svaret

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har spurgt Martin Davidsen til 31/29 mysteriet og han siger at Krogh & Co tæller Lassen og WCM med i regnstykket.
                          Så skulle det være opklaret
                          så taler de jo også "problemet" med de mange spillere større end det er. Efter hvad Krogh sagde så er både Lassen og Martin med her henover sommeren - til skolen starter igen. Så jeg ville nok ikke sige vi har 31 mand i 1 holdstruppen

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            så taler de jo også "problemet" med de mange spillere større end det er. Efter hvad Krogh sagde så er både Lassen og Martin med her henover sommeren - til skolen starter igen. Så jeg ville nok ikke sige vi har 31 mand i 1 holdstruppen
                            Nej vi er 29. Ud med 8 mand og ind med 3-4 stykker. Så passer pengene

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Du kan jo lige tjekke din pm
                              https://fyens.dk/ob/soeren-krogh-fik...899df2779ce-35

                              - Det er ikke for sjov, vi har hevet de her drenge op til preseason, hvor fire af dem er permanent. Så der er en masse ting her, som er rigtig godt for os også på den lange bane. Også i vores ihærdige arbejde med at skabe et OB, som vi alle sammen er stolte af, afslutter cheftræner Søren Krogh.

                              Comment


                                #90
                                Ikke fordi jeg gider at tæske mere på denne, men nu får jeg lige det sidste kritiske ud af sidebenet og så lukkes den der..

                                Men er sgu lidt underligt at 4 ud af 6 unge som påstås at være rykket op slet ikke har fået nye kontrakter men bare kører videre på deres U kontrakter. De kan sige hvad de vil selvom de selv påstår at vi kører uændret videre budgetmæssigt. Men sparekniven er altså fundet frem i ådalen og der vil blive skåret mange millioner i det sportslige budget inden 1/9. Og der vil nok ikke blive brugt mange penge på transfermarkedet selvom vi måske sælger for 50 mill + Mintehs 20 mill.
                                Og det er egentligt helt fint og forståligt

                                Jeg hader bare at det skal luskes igennem og meget gerne holdes lidt hemmeligt. Sponsorer og fans skulle jo nødig føle at de er de eneste der kører videre med de samme udgifter til klubben. Men det er 100% det de har gang i pt. Og jeg er ikke den eneste sponsor ved der er irriteret over det(jeg har kun et lille ubetydeligt et). Men det er princippet.. I fortsætter uændret og vi skruer ned..

                                Så…. Fik jeg lige luft..

                                Comment

                                Working...
                                X