Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optak: OB-BIF 25. maj kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Satme fedt . Glæder mig til lørdag
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

      Kan vi ikke på et fodboldforum i det mindste skille tosser for sig og fans for sig.
      Helt enig i at det er tosset og Ebbe Sands udtalelse efter var jo decideret idiotisk, men lad os nu skille dem ad. Jeg anser sgu heller ikke folk herinde for idioter der får et kick ud af at råbe folk er homoer.

      Derudover synes jeg det er fedt og håber da klart at det her sammen med FCN's initiativer gør at man generelt i ligaen sigter efter at gøre udebane oplevelsen bedre for alle, hvad enten det drejer sig om indgang, toiletforhold eller gøgl før kampstart. Flere folk på stadion.
      Nej, det kan vi desværre ikke, for Brøndby er åbenlyst ikke interesseret i at gøre en indsats for at få skildt tosserne fra de fans der kan opføre sig ordentligt, og der er ikke stor nok selvjustits blandt fansene til, at man fjerner sig fra tosserne, som vi f.eks. kan se, når flere tusinde Brøndby-fans går i samlet optog med voldsparate rockerprospects i forreste række. Når de kommer og går som en gruppe, må de naturligvis også betragtes som en gruppe.

      Den der latterlige historie vi har skulle høre på i årevis om: "At det er jo ikke rigtige Brøndby-fans", nægter jeg at acceptere. Jo, gu er det Brøndby-fans. Det er nogle af dem der identificerer sig allermest med klubben, og som har en kæmpe magt i fanmiljøet. Jeg gør ikke de fans der opfører sig ordentligt ansvarlige for tossernes opførsel, men jeg gør Brøndby som klub ansvarlige for deres opførsel, nu det har stået på i så mange år.

      Derfor skal man selvfølgelig ikke belønne sådan en klub, selvom de har mange fans der kan opføre sig ordentligt, når de samtidig har det højeste antal og den højeste frekvens af folk der IKKE kan det.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg må bare sige, at jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor der skal spytslikkes for de mest problematiske og voldelige fans. Det er ikke en gang en uge siden, at selvsamme fangruppering kastede med farligt fyrværkeri mod uskyldige tilskuere, stormede indgangene så folk kom til skade, deriblandt børn, og skadede andre medfans med kanonslag og vold. Og klubben har ladet stå til i årevis og nægter at gøre noget ved det, fordi at de er bange for at det skader fankulturen og opbakningen.

        Jeg kunne forstå, hvis det her var noget man konsekvent gjorde, og man ikke ikke ville gøre forskel, men det er jo lige præcis omvendt. Brøndby får positiv særbehandling som andre ikke får. Det er helt godnat i min verden. Dem der opfører sig som gode gæster, fortjener at blive behandlet som gode gæster. Dem der kommer med mange af folk der ikke kan opføre sig ordentligt, og som i stor stil bryder stadionreglementet ustraffet, hvor man straffer egne fans for lignende overtrædelser, fortjener ved gud ikke positiv særbehandling, det er jo helt absurd.

        Når man i årevis har været så intolerante overfor de mere udfordrende dele af ens egen fanscene, klæder det virkelig ikke klubben, at man står som logrende velkomstkomité, når Brøndbys tossetog kommer til byen.
        Jeg er ikke enig i at Brøndby får positiv særbehandling. De her good hosting tiltag er også set når andre klubber har været på besøg; det er ikke unikt for Brøndby. Det er anden gimmick end de andre gange - men princippet og idéen er den samme.

        At der er mange idioter blandt Brøndby-fans kan vi godt blive enige om. Og skulle de (igen) opføre sig som idioter, så håber jeg da heller ikke at OB næste gang gør ret meget ud af good hosting, lige netop når vi får Brøndby på besøg.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Nej, det kan vi desværre ikke, for Brøndby er åbenlyst ikke interesseret i at gøre en indsats for at få skildt tosserne fra de fans der kan opføre sig ordentligt, og der er ikke stor nok selvjustits blandt fansene til, at man fjerner sig fra tosserne, som vi f.eks. kan se, når flere tusinde Brøndby-fans går i samlet optog med voldsparate rockerprospects i forreste række. Når de kommer og går som en gruppe, må de naturligvis også betragtes som en gruppe.

          Den der latterlige historie vi har skulle høre på i årevis om: "At det er jo ikke rigtige Brøndby-fans", nægter jeg at acceptere. Jo, gu er det Brøndby-fans. Det er nogle af dem der identificerer sig allermest med klubben, og som har en kæmpe magt i fanmiljøet. Jeg gør ikke de fans der opfører sig ordentligt ansvarlige for tossernes opførsel, men jeg gør Brøndby som klub ansvarlige for deres opførsel, nu det har stået på i så mange år.

          Derfor skal man selvfølgelig ikke belønne sådan en klub, selvom de har mange fans der kan opføre sig ordentligt, når de samtidig har det højeste antal og den højeste frekvens af folk der IKKE kan det.
          Hvordan vil du arrangere en fanmarch med udvalgte deltagere? Lige løbe hooligan registeret igennem og så bede alle dem som har en dom for noget om at gå en anden vej? Jeg kan sgu heller ikke afvise at da vi for snart alt for mange år siden havde fanmarch at jeg ikke gik sammen med tosser, men skulle jeg så undlade fordi at der potentielt var idioter iblandt?

          Brøndby har som klub absolut ikke gjort nok i forhold til problemet, og man har uden tvivl kørt en for slap linje, både i forhold til uddeling af karantæner og i forhold til fastholdelse, men derfor vil jeg da stadig ikke dømme brøndby fans som idioter. Og det kan da godt være at du ikke vil gøre de fans der opfører sig ordentligt ansvarlige for tossernes opførsel, men du vil stadig straffe dem baseret på det.

          Jeg synes da absolut heller ikke at Brøndby skal belønnes på nogen måde, men synes at OB skal fortsætte med at forbedre oplevelsen for både ude og hjemmebane fans og hvis Albani vil byde ind med det her synes jeg også det vil være mærkeligt at afvise med hensyn til at det er Brøndby og derfor skal vi ikke gøre det. Vi belønner jo ikke klubben Brøndby, vi belønner de fans der gider følge deres klub på udebane, og al ære og respekt for det.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Det har alt med penge at gøre, ellers gjorde de det ikke ... der skal lokkes flere folk på stadion.
            Du må ikke tro at forretningsfolk gør noget for sjov, det handler om det og helst dem der er nærmest uden for mange krumspring.

            Jeg synes det er et sjovt tiltag, men ville nok være lidt mopset, hvis noget af Parken blev klædt i italienske farver til en landskamp :D!
            Den der marxistiske parole med at "forretningsfolk er nogle griske nogle, der kun gør ting for pengenes skyld" er ærlig talt en anelse trættende og forøvrigt ikke sand. Heller ikke selvom det skulle stå i Enhedslistens partiprogram.

            Og ja, selvfølgelig er det en del af en strategi om at få flere mennesker på stadion. Det handler om penge, men det handler også om at prøve at skabe noget stemning og noget kultur ved at få flere mennesker på stadion og give folk en god oplevelse.

            Comment


              #36
              Jeg synes forresten også at det her er sjovt.

              "Brøndbys fans har dermed muligheden for at mindes de glade dage, hvor den københavnske vestegn kunne fejre mesterskaber og Royal League-titler på Faxe-tribunen."

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Jeg er ikke enig i at Brøndby får positiv særbehandling. De her good hosting tiltag er også set når andre klubber har været på besøg; det er ikke unikt for Brøndby. Det er anden gimmick end de andre gange - men princippet og idéen er den samme.

                At der er mange idioter blandt Brøndby-fans kan vi godt blive enige om. Og skulle de (igen) opføre sig som idioter, så håber jeg da heller ikke at OB næste gang gør ret meget ud af good hosting, lige netop når vi får Brøndby på besøg.
                Hvad har man lavet af tiltag her i de seneste hjemmekampe mod FCN, FCM og Esbjerg? At Brøndby får ekstraordinær positiv særbehandling er ikke noget jeg påstår, det gør OB selv: "På lørdag sætter Albani nye standarder for det gode værtskab".

                Jeg køber ikke, at Brøndbys-fans skal have en chance, og at der så er klappet i for det gode værtsskab fremover, hvis de opfører sig dårligt denne gang. Det er 6! dage siden, at Brøndby-fans udviste en helt beskæmmende adfærd ved flere lejligheder i Parken. Vi behøver ikke se lignende scener i Odense, hvor de potentielt skal spolere en bronzefest i vrede over en fiaskosæson, for at blive bekræftet i, at de ikke er særligt gode gæster. Det er jo heller ikke fordi, at vi mangler fortilfælde af dårlige Brøndby-opførsel i Odense. Jeg har set et utal af Brøndby-kampe på stadion, og ved sgu godt, hvordan stemningen kan være, når de virkeligt er skuffede. Så er det fandme ikke sjovt at skulle op af Stadionvej, når der bliver lukket 2000 Brøndby-fans lige ud i hovedet på en.

                Hvad med om Brøndby faktisk beviste, at de kan være gode gæster, og dermed har gjort sig fortjent til ekstra godt værtsskab?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                  Hvordan vil du arrangere en fanmarch med udvalgte deltagere? Lige løbe hooligan registeret igennem og så bede alle dem som har en dom for noget om at gå en anden vej? Jeg kan sgu heller ikke afvise at da vi for snart alt for mange år siden havde fanmarch at jeg ikke gik sammen med tosser, men skulle jeg så undlade fordi at der potentielt var idioter iblandt?

                  Brøndby har som klub absolut ikke gjort nok i forhold til problemet, og man har uden tvivl kørt en for slap linje, både i forhold til uddeling af karantæner og i forhold til fastholdelse, men derfor vil jeg da stadig ikke dømme brøndby fans som idioter. Og det kan da godt være at du ikke vil gøre de fans der opfører sig ordentligt ansvarlige for tossernes opførsel, men du vil stadig straffe dem baseret på det.

                  Jeg synes da absolut heller ikke at Brøndby skal belønnes på nogen måde, men synes at OB skal fortsætte med at forbedre oplevelsen for både ude og hjemmebane fans og hvis Albani vil byde ind med det her synes jeg også det vil være mærkeligt at afvise med hensyn til at det er Brøndby og derfor skal vi ikke gøre det. Vi belønner jo ikke klubben Brøndby, vi belønner de fans der gider følge deres klub på udebane, og al ære og respekt for det.
                  Hvis du gang på gang flokkes med folk der ikke kan opføre sig ordentligt, er det dit eget ansvar. Ligesom at der var nogle i Kongens Have sidste år der blev gjort ansvarlige for, at nogle i flokken angiveligt havde knojern og tandbeskyttere på sig. Der er konsekvent rockere og folk fra hooligan-miljøet der går forrest i der her marches. så hvis man ikke vil associeres med dem, vil det da være en rigtigt god idé ikke at gå sammen med dem.

                  Jeg vil ikke straffe de Brøndby-fans der kan opføre sig ordentlig, jeg vil have, at Brøndbys fans ikke skal belønnes for at være mange, når der samtidig er så mange problemer med dem.

                  Selvfølgelig skal OB forbedre oplevelsen for fans, ift. sidste gang håber jeg f.eks. at de har forbedret oplevelsen omkring indgangsforholdene for Brøndbys-fans. Sådan noget er i min verden noget af det mindste man kan gøre. Men jeg synes ikke, at der skal lægges et ekstra lag kagecreme på bare fordi, at det er Brøndby, og at de er mange tilskuere der kommer, det synes jeg grundlæggende er en forkert måde at anskue tingene på.

                  Og jo, vi belønner også klubben Brøndby. Vi belønner dem ved, at den uacceptable opførsel fra en betragtelig gruppe af deres fans, ikke rigtigt får nogen form for konsekvenser, og de dermed slipper for at tage det nødvendige opgør med kulturen på tribunen. Det er 6 dage siden at de kastede meget farlig fyrværkeri på modstanderfans og skulle have sendt flere på hospitalet som følge deraf, bl.a. en 8-årig pige. Man kan sagtens argumentere for, at der slet ikke skulle have lov til at blive lukket nogle Brøndby-fans ind på lørdag, så længe de ikke har fundet de ansvarlige og sørget for, at de ikke kommer til fodbold igen.

                  Og så er jeg slet ikke gået ind i hele tivoliseringen af fankultur, og Albani og Royal Unibrews forsøg på at suge på labben af Brøndbys brand og eksponering. De ting synes jeg er noget af det mest kvalmende ved moderne fodbold og noget OB burde holde sig for gode til at gå med på.
                  Last edited by Sheed; 23-05-2019, 15:47.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Hvis du gang på gang flokkes med folk der ikke kan opføre sig ordentligt, er det dit eget ansvar. Ligesom at der var nogle i Kongens Have sidste år der blev gjort ansvarlige for, at nogle i flokken angiveligt havde knojern og tandbeskyttere på sig. Der er konsekvent rockere og folk fra hooligan-miljøet der går forrest i der her marches. så hvis man ikke vil associeres med dem, vil det da være en rigtigt god idé ikke at gå sammen med dem.

                    Jeg vil ikke straffe de Brøndby-fans der kan opføre sig ordentlig, jeg vil have, at Brøndbys fans ikke skal belønnes for at være mange, når der samtidig er så mange problemer med dem.

                    Selvfølgelig skal OB forbedre oplevelsen for fans, ift. sidste gang håber jeg f.eks. at de har forbedret oplevelsen omkring indgangsforholdene for Brøndbys-fans. Sådan noget er i min verden noget af det mindste man kan gøre. Men jeg synes ikke, at der skal lægges et ekstra lag kagecreme på bare fordi, at det er Brøndby, og at de er mange tilskuere der kommer, det synes jeg grundlæggende er en forkert måde at anskue tingene på.

                    Og jo, vi belønner også klubben Brøndby. Vi belønner dem ved, at den uacceptable opførsel fra en betragtelig gruppe af deres fans, ikke rigtigt får nogen form for konsekvenser, og de dermed slipper for at tage det nødvendige opgør med kulturen på tribunen. Det er 6 dage siden at de kastede meget farlig fyrværkeri på modstanderfans og skulle have sendt flere på hospitalet som følge deraf, bl.a. en 8-årig pige. Man kan sagtens argumentere for, at der slet ikke skulle have lov til at blive lukket nogle Brøndby-fans ind på lørdag, så længe de ikke har fundet de ansvarlige og sørget for, at de ikke kommer til fodbold igen.

                    Og så er jeg slet ikke gået ind i hele tivoliseringen af fankultur, og Albani og Royal Unibrews forsøg på at suge på labben af Brøndbys brand og eksponering. De ting synes jeg er noget af det mest kvalmende ved moderne fodbold og noget OB burde holde sig for gode til at gå med på.
                    Så de skal aflyse fanmarch konsekvent fordi der kan være idioter der går med? Det er sgu da en ærgerlig konsekvens af tosser. Så burde de vel også holde sig væk fra tribunen for ikke at blive associeret med dem? Det er da aburd.

                    Hvor mange kastede med farligt fyrværkeri? Snakker vi 1% 0.1% 0.01%. Det er jo den der flok retorik der gør at fodboldfans bliver set som voldsparate idioter over en bred kam. Fodboldfans er ikke generelt voldelige, ej heller Brøndbys. Og ellers vil jeg da gerne se en eller anden kilde på at det her bare er et kæmpe problem.

                    Skal det være en konsekvent straf at så længe skyldige ikke er fundet skal klubber spille for tomme tribuner? For så tror jeg sgu ikke der er mange stadions der vil være fans på.

                    Selvfølgelig er det forfærdeligt alt det der er sket, og selvfølgelig skal alt sættes ind på at finde de skyldige, og hvis ikke brøndby makker ret burde de da klart opfordres af DBU med dertilhørende sanktioner, men det er fandme noget af en glidebane at du er inde på med at selvfølgelig er de den samme gruppe fordi de har en fælles interesse og den interesse så gør at de befinder sig samme sted.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Hvad har det her tiltag med penge at gøre? Er det ikke bare en (sjov) gimmick?
                      Du mener ikke det har noget med penge at gøre? Go daw mand økseskaft. Tror du virkelig det er fordi OB bare elsker Brøndby fans?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Du mener ikke det har noget med penge at gøre? Go daw mand økseskaft. Tror du virkelig det er fordi OB bare elsker Brøndby fans?
                        Vi er enige, det sker med mellemrum :D!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                          Så de skal aflyse fanmarch konsekvent fordi der kan være idioter der går med? Det er sgu da en ærgerlig konsekvens af tosser. Så burde de vel også holde sig væk fra tribunen for ikke at blive associeret med dem? Det er da aburd.

                          Hvor mange kastede med farligt fyrværkeri? Snakker vi 1% 0.1% 0.01%. Det er jo den der flok retorik der gør at fodboldfans bliver set som voldsparate idioter over en bred kam. Fodboldfans er ikke generelt voldelige, ej heller Brøndbys. Og ellers vil jeg da gerne se en eller anden kilde på at det her bare er et kæmpe problem.

                          Skal det være en konsekvent straf at så længe skyldige ikke er fundet skal klubber spille for tomme tribuner? For så tror jeg sgu ikke der er mange stadions der vil være fans på.

                          Selvfølgelig er det forfærdeligt alt det der er sket, og selvfølgelig skal alt sættes ind på at finde de skyldige, og hvis ikke brøndby makker ret burde de da klart opfordres af DBU med dertilhørende sanktioner, men det er fandme noget af en glidebane at du er inde på med at selvfølgelig er de den samme gruppe fordi de har en fælles interesse og den interesse så gør at de befinder sig samme sted.
                          Hvis det konsekvent er tosserne der er i front, og dermed er Brøndby-fansenes ansigt udadtil, og at der bliver ved med at være problemer omkring de marches, så ja, så burde man da afholde sig fra, at deltage i dem, hvis man ikke vil associeres med det. Det er da helt simpelt. Og nej, det er ikke det samme som at dele tribune med dem, nu dummer du det ned. Brøndby-fans kan ikke bestemme, hvem der bliver lukket ind på tribuneafsnit for Brøndby-fans, men de kan da i høj grad selv bestemme, hvilke typer de vælger at gå i flok med udenfor stadion.

                          Jeg ved ikke, hvor mange der tændte og kastede med farligt fyrværkeri i Parken, men hvis det bare var nogle meget få personer, ville det da være ufatteligt nemt at pege dem ud via videoovervågning og give dem karantæne. Det er jo sådan det fungerer i Odense, når en fan trækker et lys på stadion. Så er vagterne oppe og hive ham ud indenfor 10 minutter. Hvorfor gør man ikke det med Brøndby-fans?

                          Hvis du seriøst er nødt til at skulle have kilder på, at der gennemgående problemer med Brøndbys fans til fodboldkampe, så er jeg ikke sikker på, at det giver mening at diskutere der her. Det må du simpelthen selv bruge tid på at finde ud af, med mindre du nægter at indse det. Der er åbenlyse problemer på et niveau, hvor det faktisk går en del Brøndby-fans på.

                          Mit eksempel var åbenlyst til den ekstreme side, og så alligevel, for Brøndby blev jo faktisk idømt 2 hjemmekampe uden tilskuere for nogle år siden, for bl.a. at smide romerlys på FCKs fans. Under alle omstændigheder er det helt relevant at diskutere, for hvad forhindrer de samme idioter i at møde op på lørdag og kaste farligt fyrværkeri på uskyldige OB-fans? Og hvad skal forhindre dem i at møde op og gøre det kampen efter igen? Der har foreløbigt INGEN konsekvenser været endnu ovenpå i fredags, og sagen virker da også til at være hurtigt glemt igen, hvorimod "Homo-sagen" til sammenligning, stod på i ugevis. Jeg vil forbeholde mig retten til at mene, at bekæmpelsen af en voldskultur på tribunerne er mindst ligeså relevant som bekæmpelse af homofobi.

                          Ja, "alt" burde sættes ind på at finde de skyldige, men nu skal jeg sige dig en ting: Det bliver "alt" bare ikke! For der bliver jo ved med at være de samme problemer, jeg har ikke tal på i, hvor mange år vi har haft de samme problemer med Brøndby som fangruppe, og enten så bliver de ansvarlige jo bare ikke peget ud og idømt karantæne, eller så må der jo være en syg kultur på dele af tribunen, siden nye tosser åbenbart bliver ved med at gro frem og lave ballade. Uanset hvilken af de to der er den reelle sandhed, er "alt" jo åbenlyst ikke blevet gjort, for så var problemet mere eller mindre løst indenfor de sidste 25 år.

                          Det kan godt være, at du synes det er en glidebane, hvis sanktioner kommer til at gå udover fans der ikke har lavet ballade, men nu skal jeg fortælle dig en ting. Jeg synes det er en glidebane, at man kan blive ved med at lave ballade, uden at det fører til nogle omsiggribende konsekvenser. Det er sgu på tide, at der er nogle myndigheder og klubber i dansk fodbold der går sammen, og sanktionerer Brøndby for deres fans dårlige opførsel. Selvfølgelig vil det kunne pisse mange af, inklusiv de fans der kan opføre sig ordentligt, men det vil samtidig også være med til at skabe et pres på klubben, der forhåbentligt vil gøre, at de endeligt tager fat omkring deres problemer og stopper med at holde hånden over deres egne. Fodboldfans fortjener i hvert fald ikke at skulle afslutte en pokalfinale på hospitalet, bare fordi at vi ikke må gøre nogle fans sure.
                          Last edited by Sheed; 23-05-2019, 17:05.

                          Comment


                            #43
                            Generelt synes de "good hosting"-aktioner er fint. Kan god lide det. Men i hensigt af Brøndby har jeg det mere som Magge.
                            De gør intet i Brøndby at få styr på de tosser og kabalemagere. De kræver at alle andre klubber installerer et net foran udebåneafsnit fordi deres (Brøndbys) fans kan ikke opføre sig ordentligt. De gør alt for at deres problemfans slipper fra karantæner. Og nu får de en Faxe-tribune i Odense???
                            Har det sådan at man skulle venlig og imødekommende til folk og tilbyde sammenarbejde. Men når man får kun dårlig opførsel så skulle man være klar at give tilbage. Hver anden klub (udtaget FCK som viser sig årevis som dårlige værter) skulle vi tilbyde good-hosting-aktioner men Brøndby må vi gerne give et spark i røven som "velkommen".
                            Først må de vise en anden holdning så kan vi gerne overvejer good-hosting-aktioner derefter.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Good hosting er noget popsmart pjat. Og ja; jeg siger det endnu mere, fordi jeg hader Brøndby; hader deres fans, deres klub, deres logo; alt deres klamme gule lort; og endnu mere Faxe tribunen. Det er der intet odiøst i. Had til gæstende hold, specielt dem som kan tage både medaljer og europæisk plads væk for én er en utrolig sund del af at gå til fodbold. Det er ikke det samme som at ville gøre nogen ondt, ej heller at man elsker sit eget hold mindre end man hader den anden klub; jeg synes good hosting er noget popsmart pjat, der burde forbydes. Over en bred kam.

                              At OB tager del i det viser bare, at vi har en popsmart kommerciel ledelse; der hellere burde gøre sig i håndbold og basketball kredse. Ikke fodbold.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Du mener ikke det har noget med penge at gøre? Go daw mand økseskaft. Tror du virkelig det er fordi OB bare elsker Brøndby fans?
                                Jeg har forklaret hvad jeg mener det har noget med at gøre et andet sted. Men du kan måske forklare mig økonomien bag. Tror du det strømmer til med ekstra Brøndby-fans der smider ekstra mange penge i kassen pga det her tiltag?

                                Comment

                                Working...
                                X