Jeg er så bitter over resultatet i dag. Bitter over at vi har så sløjt lodtræknings uheld, at vi ender med at møde de to øverste mens de har noget at spille for, mens vores konkurrenter, møder dem mens alt er afgjort. Bitter over at FCK taber for første gang i 219 år så dybt inde i overtiden, når man endelig har brug for at Fusions tæven vinder. Bitter over at vi har spillere hvis niveau, er til 2 division og alligevel hyldes som fantastiske af store dele af fans og pressen. Bitter over at vi ikke lukker kampen i dag inden for de første 20 min hvor vi efter 2-0 scoringen har 2-3 gigant chancer, som FCN forærer os. Bitter over at Casper Nielsen ikke spiller på Esbjergs 3 hold hvor han høre til. Bitter over at vi har betalt løn til Troels Kløve i sæsoner. Bitter over at vi virker så håbløse i en kamp hvor vi har alt at spille for, og ligner en flok amatører i 85 min. Bitter over at vi ikke bare tabte 4-0 som vi egentlig havde fortjent, fordi det får en flok spillere til at tro de kan gå fodbold og at deres talent er lige så stort som deres ego. Bitter over at vi var lige ved og næsten. Bitter over at jeg ikke tør drømme om at vi til næste sæson skære fedtet fra (Troels Kløve, Casper Nielsen og ja Janus Drachman) Men at vi skal se på det hø i næste sæson også. Bitter over at vi ser ud til at ende bag en oprykker i en sæson hvor vi havde muligheden for de billigste medaljer i superligaens historie. Bitter over at vi enten taber playoff kampene eller endnu mere Bitter over at vi ender som nr. 5 når vi slutter sæsonen i bedste Odense stil, med et hjemmenederlag til opkastet fra Albertslund og omegn.
Og så er jeg bare bitter over hvor lidt Kent Nielsen fik ud af Oliver Lund, som bare har en alt for ubitter og vild indstilling. Havde vi bare et hold der var lige så ubitre som ham og Kadri, så var jeg ikke længere Bitter.
Og så er jeg bare bitter over hvor lidt Kent Nielsen fik ud af Oliver Lund, som bare har en alt for ubitter og vild indstilling. Havde vi bare et hold der var lige så ubitre som ham og Kadri, så var jeg ikke længere Bitter.
Comment